de laatste week Juna met broers en zussen

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

brigitte064 schreef:Leuk he :D
ja heerlijk zo'n kinneke :D t is wel veel te warm om echt serieus aan de gang te gaan, maar een "zit" en een fluitje en een "Juna hierrrrr" kon wel worden geoefend vanochtend... meer doen we even niet, je valt om :? ze heeft wel nog een stukje in de autokennel gezeten (en lekker zitten krijsen :? :lol: ) en was later ook stil. Ook Nicki en Hagrid zaten nu gewoon op hun plek achterin, dus de samenstelling was compleet. Ze is nu dus gevloerd. En alle buren zagen het kind ineens voorbij gaan dus dat was natuurlijk als vliegen op de stroop hahaha Verder nog even een tijdje in de achtertuin gespeeld, aangezien de voortuin nu in de volle zon stond.
Nemo vond haar helemaal niets en viel haar direct aan (ze zat wel in de bench) dus madame heeft direct een reprimande van me gekregen. Kom nou, Juna deed helemaal niets... misschien toch iets uit het verleden van die gekke bruine van ons. Ze zal er aan moeten wennen, want vanaf volgende week woont Nemo weer twee weken bij ons.
TwistAndShout

Ongelezen bericht door TwistAndShout »

Oh wat leuk.
Wat hebben ze een plezier samen. :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Heerlijk !! Wat een geweldige prulleke 8)
HoeStaTie

Ongelezen bericht door HoeStaTie »

lupos schreef:
HoeStaTie schreef:Aaaaaaaaaaaaaaaaah dat komt mij bekend voor! :verliefd1:
Zo lag onze drop ook toen hij net bij ons was :D Nu past hij nie meer helemaal languit in de bench! :twisted: :D
Nou t is een 109cm lange bench, dus ik denk dat ze er voorlopig wel tegenaan kan ;)
Voorlopig idd! Ze groeien zo snel! :cry:
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

leuke foto's..

geniet van elkaar
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Geniet van je puppie,maar dat zal wel lukken denk ik.

Ine
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een prachtig meisje! :verliefd1:
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

Heerlijk Dorine dat je je meissie lekker thuis hebt, jammer dat ik je niet meer kon ontmoeten.
Heel veel plezier en geluk met Juna gewenst, ik hoop dat je net zo gelukkig met haar wordt als ik met mijn Haesdal mannen

Knuffel aan Juna
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

He Dorine :P
Leuke foto's! Het lijkt al weer even geleden he. Hier lijkt een dag nu enorm lang. Maar dat komt denk ik omdat we elke ochtend om 6.00 al lekker buiten zijn.
Vandaag gaan broer en zussie dus al 3 volle dagen thuis zijn!
Genieten he :D
Knuffel voor jou en Juna!!!!!!!
Mireille
groetjes van Mireille
Plaats reactie