Naar 't Reindersmeer geweest!!!
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kim & Tess
Hij denkt dat ie jullie wel gezien heeft... Hadden jullie de hond aan de lijn?MarlinH schreef:Wij zijn net terug van vakantie, en zijn ook in het reindersmeer geweest. Volgens mij waren jullie er toen ook? Maar met je vriend misschien? Moet je maar eens vragen of hij een zwarte jonge labrador heeft gezien.
Heerlijk daar he! Plezier straalt van de foto's af.
(Oja, als jouw hondje daar was, dan staat ie ook op de foto's en film..)
Ben dan wel erg benieuwd naar de foto's!!!
-
Melanie
-
MarlinH
Kim & Tess schreef:Hij denkt dat ie jullie wel gezien heeft... Hadden jullie de hond aan de lijn?MarlinH schreef:Wij zijn net terug van vakantie, en zijn ook in het reindersmeer geweest. Volgens mij waren jullie er toen ook? Maar met je vriend misschien? Moet je maar eens vragen of hij een zwarte jonge labrador heeft gezien.
Wij hadden die van ons inderdaad toen aan de lijn, omdat ze daarvoor al gezwommen had en ze nog jong is. Grappig dat het dus toch jouw hond was. De foto's weet ik achteraf toch niet zeker, want daarvoor was er ook een ander labje met 2 kleine hondjes, die je vriend dan ook gezien heeft, en die staan waarschijnlijk op de foto en die van jou nog niet, omdat wij toen net weg wilden gaan.
-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
-
jose geurtse
- Speurneus

-
Kim & Tess
Erg leuk hè!!! Heb je de foto;s hier ergens staan...mss kan ik zo wel zeggen of het Tess is.MarlinH schreef:Kim & Tess schreef:Hij denkt dat ie jullie wel gezien heeft... Hadden jullie de hond aan de lijn?MarlinH schreef:Wij zijn net terug van vakantie, en zijn ook in het reindersmeer geweest. Volgens mij waren jullie er toen ook? Maar met je vriend misschien? Moet je maar eens vragen of hij een zwarte jonge labrador heeft gezien.
Wij hadden die van ons inderdaad toen aan de lijn, omdat ze daarvoor al gezwommen had en ze nog jong is. Grappig dat het dus toch jouw hond was. De foto's weet ik achteraf toch niet zeker, want daarvoor was er ook een ander labje met 2 kleine hondjes, die je vriend dan ook gezien heeft, en die staan waarschijnlijk op de foto en die van jou nog niet, omdat wij toen net weg wilden gaan.
-
Kim & Tess