Ik kan niet wachten tot ik die kleine sjmiegel weer zie zaterdag
Vitus is bij ons
-
brigitte064
-
lupos
wauw wat is ie groot geworden!!! Hier ook een dame die de lucht in is gegaan. Ik vraag me af of je Vietjes zussie nog herkend zaterdag
ruim een kilo erbij en heel erg de lucht in gegaan!
Wij hebben nog vrijwel geen foto's gemaakt thuis
net als jij zijn we nu zo intensief bezig met de training dat de tijd echt ontbreekt haha
Ik vind Vitus wel het mooiste koppie hebben hoor van de reutjes... vond ik in t nest al

Wij hebben nog vrijwel geen foto's gemaakt thuis
Ik vind Vitus wel het mooiste koppie hebben hoor van de reutjes... vond ik in t nest al
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
Lousje
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

-
Mireille
- Hele grote hondenneus

lupos schreef:wauw wat is ie groot geworden!!! Hier ook een dame die de lucht in is gegaan. Ik vraag me af of je Vietjes zussie nog herkend zaterdagruim een kilo erbij en heel erg de lucht in gegaan!
Wij hebben nog vrijwel geen foto's gemaakt thuisnet als jij zijn we nu zo intensief bezig met de training dat de tijd echt ontbreekt haha
Ik vind Vitus wel het mooiste koppie hebben hoor van de reutjes... vond ik in t nest al![]()
Heel begrijpelijk dat ook bij jullie het fototoestel in ruststand staat
Dank je voor je complimentjes! Vitus koppie is erg mooi, maar waar we voor vielen is toch zeker ook zijn enthousiasme en dat hij steeds opnieuw weer heel graag bij mij was tijdens het puppenbezoek. Patrick heeft heel vaak gezegd: kijk daar ligt rvp-tje weer aan je voeten te slapen
groetjes van Mireille
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

-
Mireille
- Hele grote hondenneus

-
Mireille
- Hele grote hondenneus

Bowie schreef:Wat een heerlijk ventje!!!![]()
Bent toch blij dat je mister powershot niet helemaal aan de wilgen hebt gehangen.
Op dinsdag mag mister powershot zowiezo eventjes mee naar buiten (op de verweekdag). Met zo'n vaste dag zal ik 't ook niet snel vergeten, want wat gaat de tijd snel!
groetjes van Mireille
-
Bowie
- Speurneus

Ik vond het achteraf erg jammer dat ik van Bowie ook niet iedere week op een vaste dag een foto heb gemaakt, als je aan 't opvoeden bent vliegt de tijd en voor je het weet zijn het grote puberslungels, dan is het toch leuk om op foto's terug te kunnen kijken.Mireille schreef:Bowie schreef:Wat een heerlijk ventje!!!![]()
Bent toch blij dat je mister powershot niet helemaal aan de wilgen hebt gehangen.dat is leuk om te lezen!
Op dinsdag mag mister powershot zowiezo eventjes mee naar buiten (op de verweekdag). Met zo'n vaste dag zal ik 't ook niet snel vergeten, want wat gaat de tijd snel!