Op de laatste foto is hij aan het eten in de bench. Zonder kleedje erin is het dan ook weer makkelijk schoon. Ik pas de aankleding van de bench dus zeg maar aan de omstandigheden aan. Eten/slapen/warm/binnen/buiten. Voorlopig ligt er wel altijd een knuffel in (zolang hij daar niet stukken vanaf wil gaan knagen blijft ie erin). Hij speelt altijd even met zijn knuffel en dan legt hij zich met zijn koppie erop te rusten.greetjew schreef:Die 'Jippie' fotoGeweldig
Is het met een reden dat er zo weinig kleden in de bench liggen?
Vitus is bij ons
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

groetjes van Mireille
-
Juno
- Speurneus

Jaaa, 't is een cliché maar wel waar: ze zijn in een mum van tijd groot!!
En zo herkenbaar, je hebt gewoon geen tijd om een foto te nemen als je aan het trainen bent, want dan ben je volop met je hondje bezig.
Maar in het weekend waren we met z'n tweeën en dan is het wat makkelijker fotograferen hihi.
En zo herkenbaar, je hebt gewoon geen tijd om een foto te nemen als je aan het trainen bent, want dan ben je volop met je hondje bezig.
Maar in het weekend waren we met z'n tweeën en dan is het wat makkelijker fotograferen hihi.
Groetjes, Milou
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

Juno schreef:Jaaa, 't is een cliché maar wel waar: ze zijn in een mum van tijd groot!!
groetjes van Mireille
-
Miranda&Senna
-
taggart
heb ze net weer eens bekekenMireille schreef:Juno schreef:Jaaa, 't is een cliché maar wel waar: ze zijn in een mum van tijd groot!!
Maar in het weekend waren we met z'n tweeën en dan is het wat makkelijker fotograferen hihi.Ja, ik hoop ook op nog wat mooie foto's komend weekend. Dan komt Vitus' peettante Elke op bezoek
Lekker ventje hoor
Zou leuk zijn die anderen ook eens effe te zien
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

taggart schreef:heb ze net weer eens bekekenMireille schreef:Juno schreef:Jaaa, 't is een cliché maar wel waar: ze zijn in een mum van tijd groot!!
Maar in het weekend waren we met z'n tweeën en dan is het wat makkelijker fotograferen hihi.Ja, ik hoop ook op nog wat mooie foto's komend weekend. Dan komt Vitus' peettante Elke op bezoek
ik verheug me op zondag!
Lekker ventje hoorzijn jullie zaterdag de hele dag bij Brigitte???
Zou leuk zijn die anderen ook eens effe te zien
En Dubhy die springt een gat in de lucht als hij zijn vriendjes zondag weer ziet
groetjes van Mireille
-
Baerke
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

Echt super! Hopelijk kun je gauw eens langskomen, dan zie je hoe ons sjmiegeltje het naar zijn zin heeft.Baerke schreef:Wat ben ik blij dat de benches een goed onderkomen
hebben gekregen
Echt welBaerke schreef: Geniet van je mannetje , want het wordt snel groot
We gaan zo onderweg. Ben erg benieuwd ook naar het weerzien van alle puppets. Maar zal zeker m'n best doen om op te lettenBaerke schreef:let goed op wat Herman allemaal te vertellen heeft !!!
groetjes van Mireille
-
Katootje
- Hele grote hondenneus