Smeerlabje

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Bowie schreef:Dat koppie. :D
Ondanks haar grijze bekkie heeft ze nog steeds haar heerlijke puppy-look.
Ja, die oogjes blijven wel wat pupperigs hebben inderdaad.. Terra d'r wapen om het vrouwtje te paaien :D
Die blik is de afgelopen te vaak afwezig geweest, maar gelukkig is die er weer steeds meer :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Aaaaaah... wat lief ! Diesel schrok een beetje... vroeg zich af of zijn vriendinnetje was veranderd in een poedeltje, nadat hij haar zo'n tijd niet gezien had. Heb hem verteld dat ze echt nog 'normaal' haar heeft. Hahahaha.

Mmm... heerlijk zwitsal. Ik douche Diesel niet meer in de zwitsal, want hij droogt daar zo slecht van !! Heeft Terra dat niet? Ik heb nu speciale hondenshampoo voor de zwarte vacht. Als je hem dan afdroogt, is hij al bijna helemaal droog...
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

R.Groeneveld schreef:Aaaaaah... wat lief ! Diesel schrok een beetje... vroeg zich af of zijn vriendinnetje was veranderd in een poedeltje, nadat hij haar zo'n tijd niet gezien had. Heb hem verteld dat ze echt nog 'normaal' haar heeft. Hahahaha.

Mmm... heerlijk zwitsal. Ik douche Diesel niet meer in de zwitsal, want hij droogt daar zo slecht van !! Heeft Terra dat niet? Ik heb nu speciale hondenshampoo voor de zwarte vacht. Als je hem dan afdroogt, is hij al bijna helemaal droog...
Ja, dat was even schrikken hè, die eerste foto? :lol: Ze is nu weer helemaal een volle lab hoor, geen labradoodle meer :D

Terra droogt wel slecht ja, als ze onder de douche is geweest.. Nooit bij stil gestaan dat dat door de Zwitsal kon komen.. Hmm.. Maar ja, ze ruikt zo lekker dan en het is ook een milde shampoo..
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

:D :lol: :lol:
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Plaats reactie