In trance
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Voor de laatste operatie dacht ik echt dat het niet meer goed zou komen en was ik me aan het voorbereiden op het ergsteDesiree schreef:Oke, het is misschien nog niet optimaal, maar vergeleken met een half jaar geleden is het dus al veel beter. Super hoor!

Nu kan ik dat wat meer loslaten en vertrouwen erop dat het ook met die voorpootjes wel goed gaat komen. Het zal nog eventjes geduld vergen van ons allebei, maar het vooruitzicht is in ieder geval weer een stuk beter

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus
Nou.. Mijn vriend vroeg me net of ze niet gewoon knockout was. Terra en ik hadden 's middags namelijk een wedstrijdje gedaan wie de hardste kop heeft (ik kreeg een heel lief bedoelde kopstootLunatic schreef:Fijn om te lezen dat haar knie goed lijkt te genezenHopelijk gaan de ontekingen ook snel weg.
Geeft ze les in meditatie trouwens?Zoja geef ik Luna meteen op voor een spoedcursusje

Dus misschien is de tip wel gewoon; geef je lab een kopstoot en hoop dat je zelf overeind blijft, dan is je lab in ieder geval ook wat rustig

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus
- Contacteer:
Terra5 schreef:Nou.. Mijn vriend vroeg me net of ze niet gewoon knockout was. Terra en ik hadden 's middags namelijk een wedstrijdje gedaan wie de hardste kop heeft (ik kreeg een heel lief bedoelde kopstootLunatic schreef:Fijn om te lezen dat haar knie goed lijkt te genezenHopelijk gaan de ontekingen ook snel weg.
Geeft ze les in meditatie trouwens?Zoja geef ik Luna meteen op voor een spoedcursusje
)
![]()
Dus misschien is de tip wel gewoon; geef je lab een kopstoot en hoop dat je zelf overeind blijft, dan is je lab in ieder geval ook wat rustig![]()