In trance

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Oke, het is misschien nog niet optimaal, maar vergeleken met een half jaar geleden is het dus al veel beter. Super hoor!
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Fijn om te lezen dat haar knie goed lijkt te genezen 8) Hopelijk gaan de ontekingen ook snel weg.

Geeft ze les in meditatie trouwens? :D Zoja geef ik Luna meteen op voor een spoedcursusje 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Desiree schreef:Oke, het is misschien nog niet optimaal, maar vergeleken met een half jaar geleden is het dus al veel beter. Super hoor!
Voor de laatste operatie dacht ik echt dat het niet meer goed zou komen en was ik me aan het voorbereiden op het ergste :-(
Nu kan ik dat wat meer loslaten en vertrouwen erop dat het ook met die voorpootjes wel goed gaat komen. Het zal nog eventjes geduld vergen van ons allebei, maar het vooruitzicht is in ieder geval weer een stuk beter :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Lunatic schreef:Fijn om te lezen dat haar knie goed lijkt te genezen 8) Hopelijk gaan de ontekingen ook snel weg.

Geeft ze les in meditatie trouwens? :D Zoja geef ik Luna meteen op voor een spoedcursusje 8)
Nou.. Mijn vriend vroeg me net of ze niet gewoon knockout was. Terra en ik hadden 's middags namelijk een wedstrijdje gedaan wie de hardste kop heeft (ik kreeg een heel lief bedoelde kopstoot :roll:) :D
Dus misschien is de tip wel gewoon; geef je lab een kopstoot en hoop dat je zelf overeind blijft, dan is je lab in ieder geval ook wat rustig :lol: ;-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

lieve foto's
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nu kan ze weer alles aan :lol:
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door helga hendriks »

:lol: :D :verliefd1:
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding
flippie

Ongelezen bericht door flippie »

Terra5 schreef:
Lunatic schreef:Fijn om te lezen dat haar knie goed lijkt te genezen 8) Hopelijk gaan de ontekingen ook snel weg.

Nou.. Mijn vriend vroeg me net of ze niet gewoon knockout was. Terra en ik hadden 's middags namelijk een wedstrijdje gedaan wie de hardste kop heeft (ik kreeg een heel lief bedoelde kopstoot :roll:) :D
Dus misschien is de tip wel gewoon; geef je lab een kopstoot en hoop dat je zelf overeind blijft, dan is je lab in ieder geval ook wat rustig :lol: ;-)
:lol: Ik vond de foto's al leuk, maar dit verhaal maakt het nóg leuker! Meditatie? Welnee, gewoon dizzy... :wink: :lol:
:braaf:
Dave&Becky

Ongelezen bericht door Dave&Becky »

Wat is Terra toch een lieve meid! :verliefd1:
Plaats reactie