Rust zacht lieve Bompa
Bompa
-
Gerritte
- Erelid

-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
makkie
Heel veel sterkte met het verlies van Bompa.duo penotti schreef:Bompa was echt oud en versleten. Hij had stembandverlamming, kreeg te weinig lucht binnen en bijgevolg waren zijn longen zo verslechterd datrimanime schreef:Och meid wat lees ik nouWas Bompa ziek ? Ik wens je heel veel sterkte. Maar houd je vast aan het feit dat je deze kanjer nog een heerlijke tijd hebt gegeven
![]()
Rinske
elke stap die hij moest zetten hem moeite kostte.
Ik vermoed dat er terug kanker was in zijn buik en normaal gingen ze vandaag nog foto´s nemen maar ik heb het afgezegd en hem in laten slapen. Bompa was in enkele dagen erg verslechterd en de lichtjes in zijn ogen doofden uit, het kan zo snel gaan. Ik mis hem vreselijk maar ik weet dat het beter is zo want als leven lijden wordt dan is het leven niet fijn meer en dan is het beter om af te sluiten waar het nog fijn is en voor het echte lijden begint. Het klinkt raar om te zeggen maar ik heb er wel vrede mee al mis ik hem enorm.
Je hebt juist gehandeld, hoe triest en verdrietig het ook is. Probeer je vast te houden aan die mooie jaren die hij nog gehad heeft. Hij is je daar dankbaar voor!
Sterkte!
-
Katootje
- Hele grote hondenneus

We staan niet altijd stil bij het woord 'samen'..
Maar het is een groot gemis als 'samen' uit je leven is..
Heel veel sterkte met dit grote verlies!!
Ik schrok wel van je berichtje..
Maar wat heeft Bompa het goed gehad bij jullie..laat dat een troost zijn..jij hebt ervoor gezorgd dat hij heeft kunnen genieten van een mooie ouwe dag..iets mooiers had je hem niet kunnen geven..
Nogmaals sterkte en een dikke knuffel, ook voor Puk!
Maar het is een groot gemis als 'samen' uit je leven is..
Heel veel sterkte met dit grote verlies!!
Ik schrok wel van je berichtje..
Maar wat heeft Bompa het goed gehad bij jullie..laat dat een troost zijn..jij hebt ervoor gezorgd dat hij heeft kunnen genieten van een mooie ouwe dag..iets mooiers had je hem niet kunnen geven..
Nogmaals sterkte en een dikke knuffel, ook voor Puk!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)