Ter nagedachtenis aan alle labradors
Ter nagedachtenis aan alle labradors
Van Blof is het mooie nummer "labrador"
en er spreek zoveel liefde, steun en waarheid uit!
http://nl.youtube.com/watch?v=7hWFAqV5l9s" onclick="window.open(this.href);return false;
en er spreek zoveel liefde, steun en waarheid uit!
http://nl.youtube.com/watch?v=7hWFAqV5l9s" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:

JIJ en IK en de Labrador

nope mij te afstandelijk voor mijn dames

Een eigen mening mag je hebben hoor! en dat is nou waar ik wel op let want dat is het mooie van een forum. Mijn idee hierover is dat ik het juist daarom zo'n mooi nummer vindt, juist voor al die labradors die al heen gegaan zijn. Juist even de aandacht op de mooie momenten die je met je labrador hebt meegemaakt!marron schreef:het spijt me, maar als 1 van mijn dames over de brug zal gaan, word dit lied niet afgespeeld, ik vind het voor mensen wel persoonlijk, maar der zit niks maar dan ook niks persoonlijks voor een labje in.
JIJ en IK en de Labradorik neem aan dat je lab een naam heeft?
nope mij te afstandelijk voor mijn damesals hij nu had gezongen JIJ en IK en onze (naam labje) was het toch even op mij wat anders overgekomen
of miss ONZE labrador, nee hij zingt DE labrador, erg jammer vind ik, maar das persoonlijk hoor
let niet op mij
![]()
-
- Speurneus
- Contacteer:
tja idd als je het weer van die kant bekijktrocky1 schreef:Een eigen mening mag je hebben hoor! en dat is nou waar ik wel op let want dat is het mooie van een forum. Mijn idee hierover is dat ik het juist daarom zo'n mooi nummer vindt, juist voor al die labradors die al heen gegaan zijn. Juist even de aandacht op de mooie momenten die je met je labrador hebt meegemaakt!marron schreef:het spijt me, maar als 1 van mijn dames over de brug zal gaan, word dit lied niet afgespeeld, ik vind het voor mensen wel persoonlijk, maar der zit niks maar dan ook niks persoonlijks voor een labje in.
nope mij te afstandelijk voor mijn damesals hij nu had gezongen JIJ en IK en onze (naam labje) was het toch even op mij wat anders overgekomen
of miss ONZE labrador, nee hij zingt DE labrador, erg jammer vind ik, maar das persoonlijk hoor
let niet op mij
![]()

sluit ik me bij aan, maar van de andere kant, erg mooi nummermarron schreef:tja idd als je het weer van die kant bekijktrocky1 schreef:Een eigen mening mag je hebben hoor! en dat is nou waar ik wel op let want dat is het mooie van een forum. Mijn idee hierover is dat ik het juist daarom zo'n mooi nummer vindt, juist voor al die labradors die al heen gegaan zijn. Juist even de aandacht op de mooie momenten die je met je labrador hebt meegemaakt!marron schreef:het spijt me, maar als 1 van mijn dames over de brug zal gaan, word dit lied niet afgespeeld, ik vind het voor mensen wel persoonlijk, maar der zit niks maar dan ook niks persoonlijks voor een labje in.
let niet op mij
![]()
heb jij ook weer gelijk