Frankrijk

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Vero

Frankrijk

Ongelezen bericht door Vero »

Wij willen onze caravan nog een keertje uitproberen eind oktober en willen richting Frankrijk rijden. Liefst niet langer dan 4-5 uurtjes rijden vanaf Roosendaal (tegen de belgische grens in Noord Brabant). Iemand tips?
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Vogezen/ Jura? Volgens mij ook erg mooi om te wandelen, qua reistijd weet ik niet hoe ver het is vanaf R'daal.
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Vero

Hoop echt van iemand een camping met goede ervaringen te horen te krijgen. De vogezen is volgens mij toch wel een uurtje of 6-7, zeker met een caravan..
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Wij zijn een aantal jaren geleden op onderstaande camping geweest. Erg leuke camping. We hadden toen nog geen hond, maar zie op de site dat er wel honden toegelaten worden.
Afstand ong. 700 km.

http://www.chalain.com/nl/camping.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hee, hebben jullie nog plek over? ;)

ik ben nog nooit in frankrijk geweest, kan je niets aanraden... maar vast een prettige vakantie!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Vero

sbientje schreef:hee, hebben jullie nog plek over? ;)

ik ben nog nooit in frankrijk geweest, kan je niets aanraden... maar vast een prettige vakantie!
Hihi...Denk 't niet helaas. De caravan is niet zo heel groot en met z'n 3en in zo'n bed zie ik al helemaal niet zitten :? . Ben al zo'n kampeerder 8) ...
Vero

Dinie schreef:Wij zijn een aantal jaren geleden op onderstaande camping geweest. Erg leuke camping. We hadden toen nog geen hond, maar zie op de site dat er wel honden toegelaten worden.
Afstand ong. 700 km.

http://www.chalain.com/nl/camping.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tip...Zag alleen op de site dat de camping maar open is tot half september helaas :(
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Vero schreef:
Dinie schreef:Wij zijn een aantal jaren geleden op onderstaande camping geweest. Erg leuke camping. We hadden toen nog geen hond, maar zie op de site dat er wel honden toegelaten worden.
Afstand ong. 700 km.

Bedankt voor de tip...Zag alleen op de site dat de camping maar open is tot half september helaas :(
:oops: Sorry, Ik had daar niet op gelet! :oops:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Tja, ik denk dat de meeste campings nu zo'n beetje dichtgaan of je moet een wintercamping hebben maar dan kom je ook al een beetje in de wintersportgebieden en dan zit je verder in Frankrijk.
Afbeelding

Vero

Dees en Floor schreef:Tja, ik denk dat de meeste campings nu zo'n beetje dichtgaan of je moet een wintercamping hebben maar dan kom je ook al een beetje in de wintersportgebieden en dan zit je verder in Frankrijk.
Ja dat hadden wij inderdaad ook al gezien. :( ..Beetje balen. Hopelijk kunnen we nog ergens een plekkie vinden voor een paar dagen....
Rian

Ongelezen bericht door Rian »

Even naar de anwb bellen, of een campingboek kopen bij de anwb, daar staat van alles in (openingstijden wel of geen honden toegestaan) etc etc

Weet dat mijn ouders verschillende van die kampeergidsen hebben liggen ook voor Frankkrijk, maar weet niet of ik ze van de week nog zie.
Zal wel ff bellen...
Vero

Rian schreef:Even naar de anwb bellen, of een campingboek kopen bij de anwb, daar staat van alles in (openingstijden wel of geen honden toegestaan) etc etc

Weet dat mijn ouders verschillende van die kampeergidsen hebben liggen ook voor Frankkrijk, maar weet niet of ik ze van de week nog zie.
Zal wel ff bellen...
Toppie :wink: !
AnjaS
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door AnjaS »

Misschien heb je wat aan deze site! :)
Gaan wel regelmatig naar Frankrijk, maar niet in deze tijd.

http://www.camping-frankrijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013
Vero

We hebben geboekt! Met campingcheques van de ANWB. Voor 14euro per nacht met z'n tweetjes, Noor en de caravan! Da's geen geld natuurlijk voor een extra vakantie-tje. Dit is de link....http://www.la-croix-du-vieux-pont.com/uk/accueil.php Heb er zin in!!
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Die ken ik! Ik heb voor Eurocamp gewerkt en op deze camping werden trainingen gegeven aan toekomstige campingmedewerkers. Dichtbij Parijs, leuk!
Afbeelding

Plaats reactie