Coco
-
- Speurneus
- Contacteer:
Als ik dit zie moet ik weer terug denken aan het moment toen mijn oudrs een labje uit het asiel haalde (Tessel was ook een broodfok hondje uit Leuth)
Ik hoop dat jullie de klik kunnen houden en dat je haar een goudenmandje kunt geven.
Het zal niet altijd gemakkelijk zijn maar je ziet aan de honden dat ze je er onwijs dankbaar voor zijn
Ik hoop dat jullie de klik kunnen houden en dat je haar een goudenmandje kunt geven.
Het zal niet altijd gemakkelijk zijn maar je ziet aan de honden dat ze je er onwijs dankbaar voor zijn
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

- margré
- Grote hondenneus
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus

Wil je ook hier even laten weten dat ik het zo onzettend top van je vindt dat je dit gaat doen en weet zeker dat de klik er is ook met Puk , geweldig hoe jullie dit gaan opbouwen om zo al een beetje aan elkaar te gaan wennen .
meis , ik kan alleen maar zeggen : GEWELDIG & TOP mijn complimenten want een hart met goud dat heb je en HOE .
En dat er nog steeds zo met dieren om wordt gegaan is zo onzettend in en in triest , te schandalig voor woorden , die mensen zijn never nooit dieren waard

-
- Speurneus
Nog voor ik jouw bericht had gelezen, dacht ik aan hetzelfde. Een sticky zodat dit bewaard blijft en het hopelijk mensen wakker schudt.jessica schreef:Goh Marijke, wat zou dit een mooi sticky kunnen zijn om mensen maar weer eens met de neus op de feiten te drukken![]()
![]()
Een triest verhaal dit met een zonnige kant. Marijke je bent een kanjer. Ik ga er helemaal van uit dat de klik er is en dat er wederom een hond nog een flink aantal jaren bij jou kan genieten van haar hondenleven

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Adverteerde zij niet met grote regelmaat op Marktplaats ?duo penotti schreef:ja het gaat om de hondjes uit meerpatricia stevens schreef:gaat toch om de hondjes uit Meer hé ?

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)