Jachthondenschool omgeving Nijmegen, Oss of Uden
Jachthondenschool omgeving Nijmegen, Oss of Uden
Wij willen binnenkort starten met jachttraining met Boris en nu zijn wij op zoek naar een vereniging om te trainen.
Wie heeft er ervaring met een jachthondenschool in de omgeving van Nijmegen, Oss of Uden?
Wie heeft er ervaring met een jachthondenschool in de omgeving van Nijmegen, Oss of Uden?
Yep, wij trainen bij Exarcio http://www.exarcio.nl. Geen jachttraining overigens maar ik ben erg lovend over deze school. Zij werken met de clicker en ik vind ze veruit de beste in de omgeving van Oss.
Als je de kans krijgt om bij Martin en Brigitte te gaan trainen, bij Exarcio dan zou ik dat met 1000% aanpakken. Het zijn zeer kundige mensen, echt geweldig op gebied van jacht/apporteersport. Martin komt zelf helemaal uit de jachtwereld dus weet wel van wanten...
Zoals je merkt ik ben een Martin fan

Dan ben je niet de enigetoos schreef:Als je de kans krijgt om bij Martin en Brigitte te gaan trainen, bij Exarcio dan zou ik dat met 1000% aanpakken. Het zijn zeer kundige mensen, echt geweldig op gebied van jacht/apporteersport. Martin komt zelf helemaal uit de jachtwereld dus weet wel van wanten...

Ik wou dat het voor mij aan te rijden was maar helaas...Ik ken Martin via de apporteersport en heeft altijd zeer waardevolle dingen!!Janneke schreef:Dan ben je niet de enigetoos schreef:Als je de kans krijgt om bij Martin en Brigitte te gaan trainen, bij Exarcio dan zou ik dat met 1000% aanpakken. Het zijn zeer kundige mensen, echt geweldig op gebied van jacht/apporteersport. Martin komt zelf helemaal uit de jachtwereld dus weet wel van wanten...
Zoals je merkt ik ben een Martin fan. Ik ben ook een groot fan
! Voor mij nooit meer een andere hondenschool!!!!
Het is voor jou inderdaad niet naast de deur. Maar ze hebben zelfs cursisten uit Rotterdam die echt perse hier willen trainen. Niet alleen vanwege de kwaliteit maar ook vanwege de sfeer daar. Het si daar gewoon zo ontzettend leuk en gezellig.toos schreef:Ik wou dat het voor mij aan te rijden was maar helaas...Ik ken Martin via de apporteersport en heeft altijd zeer waardevolle dingen!!Janneke schreef:Dan ben je niet de enigetoos schreef:Als je de kans krijgt om bij Martin en Brigitte te gaan trainen, bij Exarcio dan zou ik dat met 1000% aanpakken. Het zijn zeer kundige mensen, echt geweldig op gebied van jacht/apporteersport. Martin komt zelf helemaal uit de jachtwereld dus weet wel van wanten...
Zoals je merkt ik ben een Martin fan. Ik ben ook een groot fan
! Voor mij nooit meer een andere hondenschool!!!!
En van Martin en Brigitte kun je inderdaad onwijs veel leren!
-
- Speurneus
Re: Jachthondenschool omgeving Nijmegen, Oss of Uden
En zijn jullie inmiddels ergens begonnen, of hebben jullie al een goeie training gevonden?Marco & Diana schreef:Wij willen binnenkort starten met jachttraining met Boris en nu zijn wij op zoek naar een vereniging om te trainen.
Ik ben namelijk ook op zoek naar een leuke jachttraining voor Macho.

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Op aanwijzing van de mensen die hebben gereageerd op deze topic hebben we bij exarcio geinformeerd. Qua gehoorzaamheid zitten wij met Boris op VEG (vergevorderde elementaire gehoorzaamheid) Wat betreft exarcio is dit niet voldoende om te starten met de jacht/aporteertraining. Dan zouden we daar eerst moeten starten met een basis training omdat de basistraining die zij verzorgen breder is dan VEG.samantha schreef:En zijn jullie inmiddels ergens begonnen, of hebben jullie al een goeie training gevonden?Marco & Diana schreef:Wij willen binnenkort starten met jachttraining met Boris en nu zijn wij op zoek naar een vereniging om te trainen.
We begrijpen dat zeker, maar vinden het wel jammer. We zouden het juist zo leuk vinden om iets anders met Boris te doen. Momenteel gaat het best aardig met de gehoorzaamheids training. (de groep is flink uitgedund gedurende de cursus en daardoor is er meer aandacht voor de andere honden en kunnen er meer oefeningen tijdens de les worden gedaan) Hierdoor is er meer actie voor Boris en dus leuker. Hij heeft een periode gehad dat ie er echt geen bal aan vond omdat ie teveel stil moest blijven staan.
Wij hebben nog niet geinformeerd bij een andere club wat de mogelijkheden zouden zijn. We zijn het nog steeds van plan maar door drukte is het er nog niet van gekomen.
Deze is inderdaad beduidend breder. En bestaat niet alleen uit gehoorzaamheid. Eerlijk? Ik zou het er voor over hebben. Ik heb het ook zo gedaan met Joppe en geen seconde spijt gehad. Je doet er misschien iets langer over. Misschien iets om daar met je nieuwe pup te gaan trainen?Dan zouden we daar eerst moeten starten met een basis training omdat de basistraining die zij verzorgen breder is dan VEG.
-
- Speurneus
Ik denk dat ik daar dan ook maar eens ga informeren.Marco & Diana schreef:Op aanwijzing van de mensen die hebben gereageerd op deze topic hebben we bij exarcio geinformeerd. Qua gehoorzaamheid zitten wij met Boris op VEG (vergevorderde elementaire gehoorzaamheid) Wat betreft exarcio is dit niet voldoende om te starten met de jacht/aporteertraining. Dan zouden we daar eerst moeten starten met een basis training omdat de basistraining die zij verzorgen breder is dan VEG.samantha schreef:En zijn jullie inmiddels ergens begonnen, of hebben jullie al een goeie training gevonden?Marco & Diana schreef:Wij willen binnenkort starten met jachttraining met Boris en nu zijn wij op zoek naar een vereniging om te trainen.
We begrijpen dat zeker, maar vinden het wel jammer. We zouden het juist zo leuk vinden om iets anders met Boris te doen. Momenteel gaat het best aardig met de gehoorzaamheids training. (de groep is flink uitgedund gedurende de cursus en daardoor is er meer aandacht voor de andere honden en kunnen er meer oefeningen tijdens de les worden gedaan) Hierdoor is er meer actie voor Boris en dus leuker. Hij heeft een periode gehad dat ie er echt geen bal aan vond omdat ie teveel stil moest blijven staan.
Wij hebben nog niet geinformeerd bij een andere club wat de mogelijkheden zouden zijn. We zijn het nog steeds van plan maar door drukte is het er nog niet van gekomen.
Weet je of het voor iedereen verplicht is eerst nog een keer de basiscursus te doen?

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012