Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

nou mijn eerste vakantie-dag was een succes...

Ik heb gesjouwt met bomen;
Afbeelding

netjes mijn flostouw terug gebracht naar die domme baasjes die hem per ongeluk weg-gooide..
Afbeelding

laten zien dat ik best kan luisteren;
Afbeelding

met het vrouwtje geposeert..
Afbeelding

Heerlijk!!!!
Afbeelding

Wat mij betreft hebben ze nog heeeeeeeeeeeeeel lang vakantie.. :lol: :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

nou mijn eerste vakantie-dag was een succes...

Ik heb gesjouwt met bomen;
Afbeelding

netjes mijn flostouw terug gebracht naar die domme baasjes die hem per ongeluk weg-gooide..
Afbeelding

laten zien dat ik best kan luisteren;
Afbeelding

met het vrouwtje geposeert..
Afbeelding

Heerlijk!!!!
Afbeelding

Wat mij betreft hebben ze nog heeeeeeeeeeeeeel lang vakantie.. :lol: :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

:oops: dat is dus 2 x.......... :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

kristies schreef:met het vrouwtje geposeert..
Afbeelding
Leuke foto vind ik dit! Hij is toch behoorlijk groot al he! Chester boft maar met jullie vrije weekje!
Lekker genieten deze week!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Fijn Chester, dat je baasjes vakantie hebben !!! (lekker leuke dingen doen). Hier zijn ze aan het plannen voor de zomer zeggen ze (weet jij wat dat is :???: )

En dom zijn ze hè :roll: ; breng je netjes iets terug wat ze weggegooid hebben, gooien ze het wéér weg :evil: :evil: :evil:

Maar ja soms zijn ze ook errug lief :verliefd1: , dus dat nemen we maar op de koop toe 8)

Een dikke knuffel van je broer Enzo
iris

Ongelezen bericht door iris »

@Kristie": Wat een leuke foto's. Je kunt zien dat jullie lekker genieten van de eerste vakantiedag!
Ik kom donderdag weer kijken, want Diana neemt een zak voer voor me mee, dan kan ik die in Dongen ophalen. Dat is wat dichterbij voor me!

Hier weer iemand die hard aan het werk is en voorlopig helaas nog geen vakantie heeft........ :(

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

iris schreef:@Kristie": Wat een leuke foto's. Je kunt zien dat jullie lekker genieten van de eerste vakantiedag!
Ik kom donderdag weer kijken, want Diana neemt een zak voer voor me mee, dan kan ik die in Dongen ophalen. Dat is wat dichterbij voor me!

Hier weer iemand die hard aan het werk is en voorlopig helaas nog geen vakantie heeft........ :(

groetjes Iris
Gezellig!!
Dus Diana komt donderdag.. :)
IK belde gisteren, maar hoorde dat ze ziek was :( , dus bel later nog wel eens terug ( onze zak begint nu ook behoorlijk uit te dunnen..)
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Fijn Chester, dat je baasjes vakantie hebben !!! (lekker leuke dingen doen). Hier zijn ze aan het plannen voor de zomer zeggen ze (weet jij wat dat is :???: )

En dom zijn ze hè :roll: ; breng je netjes iets terug wat ze weggegooid hebben, gooien ze het wéér weg :evil: :evil: :evil:

Maar ja soms zijn ze ook errug lief :verliefd1: , dus dat nemen we maar op de koop toe 8)

zomer :???: Hier plannen ze voor het voorjaar en de herfst.......... zou dat ook zoiets zijn :? rare mensen zeg..
mag jij mee of blijven ze thuis ?
iris

Ja, Diana wilde donderdag komen als ze tenminste weer beter is.
Ze komt dan samen met Ben.

Ben benieuwd hoe haar meiden het doen!

groetjes Iris
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:
miran&joost schreef:Fijn Chester, dat je baasjes vakantie hebben !!! (lekker leuke dingen doen). Hier zijn ze aan het plannen voor de zomer zeggen ze (weet jij wat dat is :???: )

zomer :???: Hier plannen ze voor het voorjaar en de herfst.......... zou dat ook zoiets zijn :? rare mensen zeg..
Nou ben ik het helemaal kwijt :???: :roll: . Ze zeggen dat ze voor ons een huisje gaan zoeken waar ik dan mee naar toe mag ! Raar hè, want we hebben toch al een huis !?!?!?! Daar mag ik dan mee naar toe met de auto. Baasje en vrouwtje gingen altijd weg met die kleine stipjes in de lucht (vliegen of zo,maar die passen toch nooit in een vlieg !!!) , maar nu ben ik er dus moeten ze maar andere plannen maken :twisted:

pootje,

Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef:

Nou ben ik het helemaal kwijt :???: :roll: . Ze zeggen dat ze voor ons een huisje gaan zoeken waar ik dan mee naar toe mag ! Raar hè, want we hebben toch al een huis !?!?!?! Daar mag ik dan mee naar toe met de auto. Baasje en vrouwtje gingen altijd weg met die kleine stipjes in de lucht (vliegen of zo,maar die passen toch nooit in een vlieg !!!) , maar nu ben ik er dus moeten ze maar andere plannen maken :twisted:

pootje,

Enzo
Inderdaad... ze moeten zich maar aan ons aanpassen hoor!! :D Om ons kan je niet meer heen.. :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik moet hier even mijn blijheid delen!! :D

Het gaat nu al bijna een week super goed met Finn! Hij heeft zo zijn momenten, maar die wegen absoluut niet op tegen zijn goede gedrag van de afgelopen week!

Ik geef Finn meer beweging... Hij kwam al genoeg buiten, maar doordat meneer zo moeilijk meeliep, was de lol er al snel af en werd het rondje soms (onbewust) wat ingekort. Meneer is wel eens flink eigenwijs tijdens de wandeling en gaat dan op zijn kont zitten, of zet de sprint in om wat van straat te kunnen pakken. Dit probeert hij nog steeds wel, maar hij laat zich zo makkelijk corrigeren!

Zo kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen. Finn was vanaf het begin al wel een kroelkont. Hij gaat nu, als ik hem uit de bench haal, tegen mijn benen aan zitten. Hij kijkt dan omhoog en laat zich achterover zakken, op zijn rug... Pootjes in de lucht en lekker aaien over zijn buik. Ik kan nu gewoon tegen hem aan op de grond liggen en hem over zijn buik aaien & knuffelen.

Ook kan hij nu eindelijk normaal in de woonkamer zijn (meestal dan), zonder de boel te terroriseren ( :lol: ) Hij kauwt gewoon onverstoorbaar door op zijn kluif. Hij heeft nog wel eens drukke buien, maar echt veel minder en ik kan ze nu een stuk beter verdragen.

Om dit lange verhaal maar enigzins kort te houden: Ik ben super blij met Finn! Het wordt nu steeds meer genieten, dat had ik eerder moeten doen. Mijn mannetje is een heerlijke kroeldoos en een knappe jongen :verliefd1:

Sorry voor dit lange verhaal, maar naast de negatieve berichten van een tijdje terug, wil ik ook even deze positieve berichten meedelen!!
iris

Wat een knappe kerel die Finn! Fijn dat het zo goed gaat Sandra!

En leuk voor Enzo dat hij meegaat op vakantie! Ik ben er nog niet helemaal uit. Gister vroegen 2 vriendinnen of ik mee ga op vakantie en dan wordt het een vliegreis van 8 dagen en kan Tessel niet mee. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen. Hij kan eventueel naar mijn ouders, maar ik weet niet of ik hem zo lang kan missen.

wat een dilemma :???:

Gelukkig duurt het nog even voor het zomer is, dus heb ik nog even om na te denken.

Gaat er nog iemand op wintersportvakantie?

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik ga deze zomer (als het aan mij ligt) niet weg.
Mijn moeder & stiefvader zouden het leuk vinden als ik met ze mee zou gaan, maar als ik ga, gaat Finn gezellig mee! Het lijkt me wel wat om een huisje te huren, met zijn tweetjes. Misschien blijf ik ook wel gewoon thuis, ik heb niet echt de behoefte om weg te gaan eerlijk gezegd. Er is hier een mooie surfplas, dus daar kunnen we deze zomer samen gaan zwemmen, ook leuk!
kristies
Speurneus
Speurneus

@ Sandra; Wat fijn zeg dat het zo goed gaat!! Wij beginnen Chester ook steeds meer ook rustig en lief te zien. Aan het begin waren het steeds twee uiterste of heeeel druk of heeel moe/ rustig.. nu is het wat stabieler allemaal.. Genieten is dat he! :D

Wij weten ook niet wat we gaan doen met vakantie. Misschien een paar dagen weg, binnen nederland ( of misschien belgie ) maar MET Chester.. voorlopig geen plannen om zonder hem weg te gaan.. alhoewel ik hem met een gerust hart naar Diana zou brengen.. :wink:
Plaats reactie