Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic
-
Jose
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

En daar is Bukko
en slim is tie om z´n kop buiten de bench te liggen :lol:stel je voor dat het baasje de deur dicht doet !
Laatst gewijzigd door chrissy op 11 mar 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kimito
Hallo Allemaal,
Ook wij zijn thuis gekomen met Joppe,
De rit ging geweldig goed, hij had na wat gepiep zijn plek gevonden onder de stoel
Daar lag hij prima vond hij ?....
We waren rond 12e thuis en hebben onze dochter even snel nog uit school gehaald, want die stond ook vanmorgen erg nerveus te zijn.
Ze was helemaal gelukkig en in de auto kreeg ze van Joppe al een gehele wasbeurt.
Thuis gekomen stonden de teckels erg vreemd te kijken...zo van
wat is dit ????
De oudste ( tot onze verwondering) vind het geweldig ....ze rent door de tuin om hem maar uit te dagen.
De jongste daarintegen wil nog niks van hem hebben
, je hoort haar denk "ja ja die gaat alle aandacht opeisen en ik krijg niks"....
We betrekken onze meiden bij alles met Joppe dus dat gaat wel goed komen.
Hij heeft tot nu toe alles nog in de tuin gedaan !!!
En hij had na een uurtje door hoe je door het kattenluikje gaat hahaha mooi gezicht hoor.
Hij vind het geweldig hier en ligt nu voor de 2e keer doodmoe in zijn bench.
Foto's moet ik nog effe leren hoe ik die moet plaatsen, maar dit komt nog goed.
Nu gaan we eerst van ze genieten.
Tis echt een pracht manneke
Ps dit berichtje had ik ook geplaats onder Monique "eindelijk Daan thuis" dus als jullie denken dat je dubbel ziet...das niet zo
Ook wij zijn thuis gekomen met Joppe,
De rit ging geweldig goed, hij had na wat gepiep zijn plek gevonden onder de stoel
Daar lag hij prima vond hij ?....
We waren rond 12e thuis en hebben onze dochter even snel nog uit school gehaald, want die stond ook vanmorgen erg nerveus te zijn.
Ze was helemaal gelukkig en in de auto kreeg ze van Joppe al een gehele wasbeurt.
Thuis gekomen stonden de teckels erg vreemd te kijken...zo van
De oudste ( tot onze verwondering) vind het geweldig ....ze rent door de tuin om hem maar uit te dagen.
De jongste daarintegen wil nog niks van hem hebben
We betrekken onze meiden bij alles met Joppe dus dat gaat wel goed komen.
Hij heeft tot nu toe alles nog in de tuin gedaan !!!
En hij had na een uurtje door hoe je door het kattenluikje gaat hahaha mooi gezicht hoor.
Hij vind het geweldig hier en ligt nu voor de 2e keer doodmoe in zijn bench.
Foto's moet ik nog effe leren hoe ik die moet plaatsen, maar dit komt nog goed.
Nu gaan we eerst van ze genieten.
Tis echt een pracht manneke
Ps dit berichtje had ik ook geplaats onder Monique "eindelijk Daan thuis" dus als jullie denken dat je dubbel ziet...das niet zo
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hier geen kind meer aan Daantje
Hij ligt vanaf 2 uur al lekker te pitten in de bench (met het deurtje dicht) en kijkt af en toe even op wat Kay aan het doen is en slaapt dan rustig verder
Straks even laten plassen en poepen en dan poging 2 om te eten !
De kat heeft zijn rolberoerte alweer gehad, kwam beneden en zag Kay lekker op de bank liggen, mooi dacht die.. kan ik op het kleed
Ineens zag hij in de kleine bench iets bewegen, sluipt erheen en ziet ineens een 2e hond
Hij ligt vanaf 2 uur al lekker te pitten in de bench (met het deurtje dicht) en kijkt af en toe even op wat Kay aan het doen is en slaapt dan rustig verder
Straks even laten plassen en poepen en dan poging 2 om te eten !
De kat heeft zijn rolberoerte alweer gehad, kwam beneden en zag Kay lekker op de bank liggen, mooi dacht die.. kan ik op het kleed
Ineens zag hij in de kleine bench iets bewegen, sluipt erheen en ziet ineens een 2e hond
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Jose
Ooh Joppe is ook al thuis!
Lekker genieten hoor! Wat goed dat hij na een tijdje stil was in de auto!
Wat een leuke foto's van Bukko. Ik geef hem ook groot gelijk dat hij zijn koppie buiten de bench neerlegt. Het deurtje zal maar dicht gaan! Maggie deed dat de eerste keren ook, hihi. Nu gaat ze lekker achterin liggen
@Kay: Daantje eet vanzelf als ie honger heeft
Maggie eet nu nog niet veel. Ze heeft vandaag haar wormenkuurtje gehad, zou dat de eetlust ook bederven?
Lekker genieten hoor! Wat goed dat hij na een tijdje stil was in de auto!
Wat een leuke foto's van Bukko. Ik geef hem ook groot gelijk dat hij zijn koppie buiten de bench neerlegt. Het deurtje zal maar dicht gaan! Maggie deed dat de eerste keren ook, hihi. Nu gaat ze lekker achterin liggen
@Kay: Daantje eet vanzelf als ie honger heeft
Maggie eet nu nog niet veel. Ze heeft vandaag haar wormenkuurtje gehad, zou dat de eetlust ook bederven?
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Maak me ook geen zorgen met het eten hoor, hij is dik zat
Hij heeft net de helft op... weggehaald en vanavond nog een kans !
Geen idee meer of die wormenkuur nou effect heeft... weet wel dat Kay vroeger aan de dunne ging ervan
Hij heeft net de helft op... weggehaald en vanavond nog een kans !
Geen idee meer of die wormenkuur nou effect heeft... weet wel dat Kay vroeger aan de dunne ging ervan
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Jose
Jaa, dat heeft maggie ook. Die is ook wat aan de dunne.
't Begint mij nu langzamerhand wel te kriebelen. Maggie eet wel, maar lang niet wat er op de verpakking staat (ongeveer 2/3 maar vandaag nog minder). Ze krijgt wel de brokken die ze bij de 'fokker' ook had. Ik heb alleen het idee dat er toen altijd wat stond. Als we het eten nu in de bench zetten gaat ze er af en toe heen om wat te eten en gaat dan weer verder om haar ding te doen.
't Begint mij nu langzamerhand wel te kriebelen. Maggie eet wel, maar lang niet wat er op de verpakking staat (ongeveer 2/3 maar vandaag nog minder). Ze krijgt wel de brokken die ze bij de 'fokker' ook had. Ik heb alleen het idee dat er toen altijd wat stond. Als we het eten nu in de bench zetten gaat ze er af en toe heen om wat te eten en gaat dan weer verder om haar ding te doen.
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Zootje
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Christine, heel veel plezier morgen met het ophalen !!
Geef moeders maar een dikke knuffel
Hier is het eerste bezoek weer weg, mijn ouders wilde perse vanavond even komen kijken hihi
Daan heeft het super gedaan, beide kregen een mooie knuffel van mijn ouders (Kay een eend en Daan een hondje) en mijn ouders zijn beide bedolven met kusjes van beide
Na een half uur vond Daan de laptopkabels wel erg boeiend dus heb ik hem maar even in de bench gedaan, en meneer lag gelijk te pitten
Nu op naar een rustige nacht, maar ik denk zomaar dat dat helemaal goedkomt met onze kleine doerak !
Hoe gaat het met de rest van de puppen ??
Geef moeders maar een dikke knuffel
Hier is het eerste bezoek weer weg, mijn ouders wilde perse vanavond even komen kijken hihi
Daan heeft het super gedaan, beide kregen een mooie knuffel van mijn ouders (Kay een eend en Daan een hondje) en mijn ouders zijn beide bedolven met kusjes van beide
Na een half uur vond Daan de laptopkabels wel erg boeiend dus heb ik hem maar even in de bench gedaan, en meneer lag gelijk te pitten
Nu op naar een rustige nacht, maar ik denk zomaar dat dat helemaal goedkomt met onze kleine doerak !
Hoe gaat het met de rest van de puppen ??
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Bøkko
Met Bukko gaat het goed. Het eten krijgt ie nog niet allemaal op, maar dat zal in de loop van de dag vast beter worden. Bukko heeft zich vannacht volgens mij voorbeeldig gedragen. Om half 1 een piepje, want oow ik ben zo alleen (ik lag vlak bij de bench op een matras), even met de hand op de bench en hij ging eigenlijk direct weer slapen. half drie moest meneer plassen, daarna direct in de bench, 30 seconden piepen, naah werkt niet ik ga wel slapen. Om vijf uur zelfde poging, zonder succes. zeven uur Opstaan!! JIHAA!!! alle remmen los natuurlijk. p+p buiten en binnen
en nu moet ik even puppietijd besteden anders worden de meubels opgevroten
(ow ja, ik heb natuurlijk niet geslapen van al dat gesnurk van Bukko
)
(ow ja, ik heb natuurlijk niet geslapen van al dat gesnurk van Bukko