Zwarte glimmerd geboren!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Pandora schreef:
Lupos schreef:ooohhh wat heerlijk dat je oppasmoeder mag spelen volgende week :verliefd1: wel foto's maken en plaatsen hier he :D
Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk! :)
Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van :D Maar goed, komt goed!
Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken! :D
Geniet ze, en geef je Vicje ook een kus op zn snufferd van me? En natuurlijk Holly bol en de pupperds en de anderen die thuis blijven :)
Dat worden vast een paar leuke dagen :klasse:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lupos schreef:
Pandora schreef:
Lupos schreef:ooohhh wat heerlijk dat je oppasmoeder mag spelen volgende week :verliefd1: wel foto's maken en plaatsen hier he :D
Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk! :) Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van :D Maar goed, komt goed! Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken! :D
Geniet ze, en geef je Vicje ook een kus op zn snufferd van me? En natuurlijk Holly bol en de pupperds en de anderen die thuis blijven :) Dat worden vast een paar leuke dagen :klasse:
Nahh, ik was niet van plan om er meteen maar bij in te trekken... één dagje is eerst wel even goed voor mij :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Pandora schreef:
Lupos schreef:
Pandora schreef:Ja, leuk he! Vind ik ook super leuk! :) Ik vind het wel heel raar om in een huis te zijn waar 'de mensen' niet thuis zijn want zo goed ken ik ze nu ook weer niet maar dat is echt mijn 'drempeltje' waar ik overheen moet stappen, Marianne zelf heeft daar volgens mij helemaal geen last van :D Maar goed, komt goed! Ik ga puppen bemoederen en honden uitlaten en puppenfoto's maken! :D
Geniet ze, en geef je Vicje ook een kus op zn snufferd van me? En natuurlijk Holly bol en de pupperds en de anderen die thuis blijven :) Dat worden vast een paar leuke dagen :klasse:
Nahh, ik was niet van plan om er meteen maar bij in te trekken... één dagje is eerst wel even goed voor mij :D
hooooo ik had in mijn achterhoofd dat je de frankrijkdagen er zou vertoeven ofzo lol, sorry, mijn brein schiet weer eens o hol :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Pandora
Speurneus
Speurneus

Oppassen bleek toch niet nodig maar ze zijn natuurlijk weer lekker gegroeid, het gaat prima en... dit smoeltje zegt verder alles :verliefd1: :
Afbeelding

Dit is één van de twee, zijn broertje is even leuk. Ik heb licht voorkeur voor het smoeltje van de foto maar eigenlijk alleen omdat hij zo lief op mijn schoot lag te slapen terwijl zijn broertje een zusje aan het aftuigen was :D De volgende keer is het misschien weer andersom :lol:

Het gaat zo hard... nog even en hij is bij ons thuis... :)
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Hoezo groeien als kool? :shock: Maar je hebt gelijk, lief smoeltje hoor. :verliefd1:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Pandora
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:Hoezo groeien als kool? :shock: Maar je hebt gelijk, lief smoeltje hoor. :verliefd1:
Ja, Saskia, ze zijn inmiddels ook al 6 weken oud! De tijd vliegt!!!
Afbeelding
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Een lekker schetepeetje zeg ! Maar op het moment dat je dat je dat denkt halen ze waarschijnlijk weer 1 of andere hooliganstreek uit........

Veel voorpret nog toegewenst ! Voor je het weet waggelt hij door je huissie !
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat een schattig koppie :verliefd1:
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Wat een enorm aandoenlijk koppie!
Hij kijkt zooo schattig :verliefd1:
Ik dacht destijds met Flits ook dat het toeval was dat hij toevallig die ene keer zo schattig op m'n schoot lag te slapen.
Maar uiteindelijk is hij wel het hondje geworden die ik mee naar huis kreeg! :)
En hij was ook het enige hondje dat steeds bij me op schoot lag en daar ook wilde slapen.
De anderen waren steeds wat onrustig en konden hun rust niet vinden bij mij op schoot of in m'n armen.
Dus wie weet betekend deze blik in zijn ogen wel: ik ga en wil met jou mee :D :verliefd1:
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ooohhh aftellen geblazen en wat zijn ze heerlijk :verliefd1:
Afbeelding

Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

ach wat een schatje. Het duurt nu echt niet meer zo lang en dan mag die mee. Heel veel plezier alvast maar dat gaat zeker lukken.
Afbeelding

bedankt Sharon !
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat een droppie :verliefd1: nog even en jullie weten wie pontus is :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Het ziet er naar uit dat dit hem wordt:

Afbeelding

Het kleinste reutje. Omdat Marianne vindt dat deze het beste bij ons past... en dat is een behoorlijk sterk argument! :D
Deze week komt de chipper en vanaf het weekend mag de eerste weg. Pontusje komt dus begin volgende week want vanaf maandag hebben we alle tijd voor hem :verliefd1:
Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Hij is geweldig!!! :verliefd1:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

oh wat een heerlijk ventje :verliefd1:
Afbeelding

Plaats reactie