en verwen haar maar lekker,dat mag
Abonnenement bij DA
-
Terra5
- Speurneus

Ja, Erna.. Ik denk wel dat we realistisch moeten blijven. Het zullen maanden zijn en geen jaren meer.. Maar dat kunnen ook 14 maanden zijnMiep schreef:Gelukkig zeg wat een opluchting maar ik zie wel dat je in termijn van maanden schrijfthoop dat je haar nog lang kunt verwennen
Terra is echt een oudje inmiddels en zo'n darminfectie als ze nu heeft bijvoorbeeld hakt er hard in. Een jonge of gezondere hond kan zoiets beter handelen.. Als ze hier doorheen komt, dan gaan we haar nog meer verwennen dan we al deden en hopen dat we dat inderdaad nog een tijdje mogen blijven doen
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
corretje
- Hele grote hondenneus

Hoi Tamara.
Ben blij dat het beter gaat met Terra. En zo'n darminfectie hakt er zeker in. Zie dat met Kira. Gelukkig gaat het goed met haar. En we moeten zeker realistisch blijven. Kira is een jaar jonger dan Terra, maar ook al een echte oude dame. Maar we willen hun niet kwijt door zo'n lullige infectie toch??
Geniet van haar elke dag, dat doe ik ook met Kira.
Veel sterkte en beterschap voor jullie
Ben blij dat het beter gaat met Terra. En zo'n darminfectie hakt er zeker in. Zie dat met Kira. Gelukkig gaat het goed met haar. En we moeten zeker realistisch blijven. Kira is een jaar jonger dan Terra, maar ook al een echte oude dame. Maar we willen hun niet kwijt door zo'n lullige infectie toch??
-
Els
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Ik heb vannacht voor het eerst weer boven geslapen. Terra was rustig en ik was echt toe aan een betere nachtrust
Ze reageert gelukkig steeds beter, neemt zelf steeds vaker initiatief tot interactie. Gaat zelf lekker in het zonnetje liggen, komt kroelen, loopt weer meer met knuffels te sjouwen. En wat ook een positief teken is, ze wil af en toe weer poep eten.. bleh, geen goed idee uiteraard..
Maar we realiseren ons heel goed, dat we er nog niet zijn. Ze is heel erg moe, loopt ook niet geweldig. Komende dagen zal ze steeds meer moeten aansterken. Ze krijgt extra lekker eten, laten haar lekker veel slapen en zorgen dat ze zich happy voelt, dat is onze taak voor de komende tijd..
Ze reageert gelukkig steeds beter, neemt zelf steeds vaker initiatief tot interactie. Gaat zelf lekker in het zonnetje liggen, komt kroelen, loopt weer meer met knuffels te sjouwen. En wat ook een positief teken is, ze wil af en toe weer poep eten.. bleh, geen goed idee uiteraard..
Maar we realiseren ons heel goed, dat we er nog niet zijn. Ze is heel erg moe, loopt ook niet geweldig. Komende dagen zal ze steeds meer moeten aansterken. Ze krijgt extra lekker eten, laten haar lekker veel slapen en zorgen dat ze zich happy voelt, dat is onze taak voor de komende tijd..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Thanks!corretje schreef:Hoi Tamara.
Nee, we willen onze oudjes niet kwijt aan zo'n lullige infectie.. Maar ja, ook bij bejaarde mensen zie je dat die ook wel overlijden aan een lullige infectie of verkoudheidje.. Dat blijft gewoon een risico, die je in je achterhoofd moet blijven houden met die oudjes. Maar vooralsnog lijkt Terra voorzichtig op te krabbelen, ik hoop tot weer een normaal Terra-niveau
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Terra5
- Speurneus

Weer even een kleine update over mijn dappere dame.
Ze knapt nog steeds iedere dag wat meer op. Ik ben gisteren weer eventjes met haar het bos geweest, ze heeft toen zelfs heel eventjes in een drafje gelopen
Ze vond het duidelijk prettig om even iets anders te zien, andere grassprietjes, andere luchtjes.
Verder is ze in huis ook weer duidelijk meer zichzelf. Gisterochtend heeft ze eventjes met mij op de Terra-manier gestoeid, ze wil zich er weer mee bemoeien als er met Danouk gespeeld wordt en gisteravond daagde ze Danouk ook eventjes uit, allemaal liggend.. Maar dat deed ze toch al
Vanmorgen met uitlaten wilde ze zelfs weer de riem vasthouden, dan loopt ze heel trots in een drafje naast me met de riem in de bek
We zitten nog niet op het oude niveau met alles, maar dat zou ook wel heel optimistisch zijn. Maar als ze zo doorgaat, dan zitten we daar over een paar dagen wel.. En dan ben ik heel blij dat ik haar er gelukkig niet voor niets doorheen heb laten gaan, dat ik die twijfel los kan laten.. Dan kan ze over een week weer lekker gaan genieten op Texel..
Ze knapt nog steeds iedere dag wat meer op. Ik ben gisteren weer eventjes met haar het bos geweest, ze heeft toen zelfs heel eventjes in een drafje gelopen
Verder is ze in huis ook weer duidelijk meer zichzelf. Gisterochtend heeft ze eventjes met mij op de Terra-manier gestoeid, ze wil zich er weer mee bemoeien als er met Danouk gespeeld wordt en gisteravond daagde ze Danouk ook eventjes uit, allemaal liggend.. Maar dat deed ze toch al
Vanmorgen met uitlaten wilde ze zelfs weer de riem vasthouden, dan loopt ze heel trots in een drafje naast me met de riem in de bek
We zitten nog niet op het oude niveau met alles, maar dat zou ook wel heel optimistisch zijn. Maar als ze zo doorgaat, dan zitten we daar over een paar dagen wel.. En dan ben ik heel blij dat ik haar er gelukkig niet voor niets doorheen heb laten gaan, dat ik die twijfel los kan laten.. Dan kan ze over een week weer lekker gaan genieten op Texel..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory