Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:Ik heb het geluk dat het nu al meer dan een week goed gaat, maar daarvoor was ik soms radeloos!

Ik hoorde toen van jullie kant allerlei positieve verhalen. Klinkt misschien een beetje gemeen, maar ik ben blij dat ik niet de enige bent die dit overkomt... :oops: :)
Hou vol :wink:
Klinkt niet gemeen hoor.. het is toch gewoon een opluchting om te horen dat het overal af en toe verre van rozegeur en maneschijn is.. :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Finn woog vanochtend trouwens 15.1 kilo! We zijn gaan minderen met zijn eten, maar meneer blijft hard aankomen. Ik vind hem in ieder geval erg zwaar worden om te tillen. Ach ja, goed voor de armspieren...
kristies
Speurneus
Speurneus

Ik mag ook niks... gaan we wandelen.. Lekker met een andere pup gespeelt nog wat luister/ volg oefeningetjes gedaan braaf alles gedaan wat baasje en vrouwtje me opdragen.. vind ik ineens een tennisbal! :lol: dus ik sleep dat ding helemaal naar huis.. niet 1x laat ik het uit mijn bekkie vallen. Zelfs plassen gaat prima met een bal in je bek. Wat denk je... :? mag ik hem niet mee naar binnen nemen... :evil: vrouwtje zegt dat ik dan veels te druk wordt binnen van balletjes.. :evil: :evil: Nou vraag ik je.. het is toch mijn bal!! :cry:

Broertjes.... zijn jullie baasjes / vrouwtjes ook zo gemeen?? :???:

( kreeg wel een lekker botje als troost... :twisted: afkopen noemen ze dat!! :wink: )
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja :x ! Vind je een leuk (leeg!) flesje op straat, mag hij geen eens mee mijn mand in?!! Ik heb nog geen balletjes gevonden, maar als ik er een vind doe ik gewoon alsof mijn neus bloed en smokkel ik hem mee naar binnen! Hmm, waarschijnlijk heeft ze dat toch wel door.. :(

Verder kan ze best lief zijn hoor... 8)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

:D :D :D
ik heb ook al van alles gevonden zoals een handveger, kinderspeeltjes enz enz (kinderrijke buurt hier zegt het vrouwtje)
Maar ik mag het nooit mee naar binnen nemen :x vindt ik niet leuk want ik als ultime speurneus heb dit zelf opgespoord toch?
maar goed, ik mag hier dus ook niets hoor.

Vandaag ben ik extra lief zegt het vrouwtje
Die komt overigens net haar mand uitgezet, en ze zag er moe uit dus dan hou ik me maar rustig.... Moeilijk wel voor mij...
Als ik slaap gaat het vrouwtje werken zegt ze :???:
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef::D :D :D
ik heb ook al van alles gevonden zoals een handveger, kinderspeeltjes enz enz (kinderrijke buurt hier zegt het vrouwtje)
Maar ik mag het nooit mee naar binnen nemen :x vindt ik niet leuk want ik als ultime speurneus heb dit zelf opgespoord toch?
maar goed, ik mag hier dus ook niets hoor.

Vandaag ben ik extra lief zegt het vrouwtje
Die komt overigens net haar mand uitgezet, en ze zag er moe uit dus dan hou ik me maar rustig.... Moeilijk wel voor mij...
Als ik slaap gaat het vrouwtje werken zegt ze :???:
ben jij ook al zo`n speurneus... :D
Ben maar lief voor je vrouwtje... mijn vrouwtje zegt dat jouw vrouwtje w.s. nachtdienst heeft en dat dat soms heeel vermoeiend kan zijn.. :wink:
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hoi allemaal,

Leuk he, dat meesmokkelen van straatafval! Hier nog zo eentje, maar hier gaat ook niets mee naar binnen hoor!

Gisteren puppycursus gehad, maar omdat de velden zo slecht waren zijn we een eindje gaan wandelen met de hele groep. We zijn naar een ander terrein van de puppyschool gelopen en daar mochten we de honden loslaten. Niet iedereen durfde de pups los te laten, maar er liepen toch wel 8 honden los. We hebben heel goed geoefend op het terugkomen. Ik roep Tessel en fluit dan en hij kwam echt iedere keer keihard aangerend!!!! Ik was kei blij! Hij kreeg natuurlijk iedere keer een lekker snoepje, dus hij wilde ook wel komen!

Daarna zijn we naar Diana geweest en heb ik de 2 dames kunnen bewonderen. Evi was erg dominant en begon Tessel meteen te bijten, terwijl Danya heel rustig was en een klein beetje terughoudend tegenover Tessel was. Later durfde ze oom iets meer en heeft ze nog even met Tessel kunnen spelen. Diana vond dat Tessel er heel goed uitzag en complimenteerde me met de aandacht die Tessel al voor me heeft. Ik dus hartstikke blij :oops:
Verder hebben we een rustige zondag gehad en ben ik nu weer op mijn werk helaas. Vanmiddag weer even lekker naar Tessl toe, ik heb er nu al zin in!

Oja, Tessel woog 14,6 kg!

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

iris schreef:Hoi allemaal,

Leuk he, dat meesmokkelen van straatafval! Hier nog zo eentje, maar hier gaat ook niets mee naar binnen hoor!

Gisteren puppycursus gehad, maar omdat de velden zo slecht waren zijn we een eindje gaan wandelen met de hele groep. We zijn naar een ander terrein van de puppyschool gelopen en daar mochten we de honden loslaten. Niet iedereen durfde de pups los te laten, maar er liepen toch wel 8 honden los. We hebben heel goed geoefend op het terugkomen. Ik roep Tessel en fluit dan en hij kwam echt iedere keer keihard aangerend!!!! Ik was kei blij! Hij kreeg natuurlijk iedere keer een lekker snoepje, dus hij wilde ook wel komen!

Daarna zijn we naar Diana geweest en heb ik de 2 dames kunnen bewonderen. Evi was erg dominant en begon Tessel meteen te bijten, terwijl Danya heel rustig was en een klein beetje terughoudend tegenover Tessel was. Later durfde ze oom iets meer en heeft ze nog even met Tessel kunnen spelen. Diana vond dat Tessel er heel goed uitzag en complimenteerde me met de aandacht die Tessel al voor me heeft. Ik dus hartstikke blij :oops:
Verder hebben we een rustige zondag gehad en ben ik nu weer op mijn werk helaas. Vanmiddag weer even lekker naar Tessl toe, ik heb er nu al zin in!

Oja, Tessel woog 14,6 kg!

groetjes Iris
Diana zei door de telefoon al dat Evi een echte dondersteen was ja.. 8)

Ben benieuwt zie ze als het goed is a.s. donderdag op de training... :wink:
iris

Ongelezen bericht door iris »

Diana zei door de telefoon al dat Evi een echte dondersteen was ja.. 8)

Ben benieuwt zie ze als het goed is a.s. donderdag op de training... :wink:[/quote]

Diana vertelde dat ze donderdag weer niet kon komen en dat ze zich maar vast heeft aangemeld voor de vervolgcursus. Het had volgens haar niet veel zin meer om mee te doen met de puppycursus aangezien ze al zoveel lessen gemist heeft. Jammer he, want ik was ook erg benieuwd hoe de dames het zouden doen!

groetjes Iris
miran&joost

Wij hebben nou 3 weken "vrij".
De puppy cursus is afgelopen (6 lessen) en de vervolgcursus begint over 3 weken.
We mogen wel komen elke zaterdag om de praktijk mee te oefenen zodat we niet stil komen te liggen.
Dan kunnen we alvast voorbereiden op het volgende :wink:

Vanaf dan gaan we het druk krijgen want we moeten dan twee keer per week komen om te lessen!!! en dat 6 weken lang!
Daarna is Enzo (als het goed is) gedrilt tot perfect luisterende hond... :lol:

Waren de dames van Diana al gegroeid Iris?

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Wij hebben nou 3 weken "vrij".
De puppy cursus is afgelopen (6 lessen) en de vervolgcursus begint over 3 weken.
We mogen wel komen elke zaterdag om de praktijk mee te oefenen zodat we niet stil komen te liggen.

Vanaf dan gaan we het druk krijgen want we moeten dan twee keer per week komen om te lessen!!! en dat 6 weken lang!

Miranda
:shock: puppycursus klaar... :shock:
`` Onze `` puppycursus duurt 13 weken en dan nog het examen..

Moeten jullie ook examen doen?
miran&joost

kristies schreef:
miran&joost schreef:Wij hebben nou 3 weken "vrij".

Miranda
:shock: puppycursus klaar... :shock:
`` Onze `` puppycursus duurt 13 weken en dan nog het examen..

Moeten jullie ook examen doen?
Nee, hier is de puppy-cursus meer een voorbereidende cursus om de hondjes er aan te laten wennen. Elke keer ongeveer een half uurtje, dan 5 minuutjes spelen en een half uurtje theorie (met allerlei tips over hoe bepaalde situaties op te lossen). Denk dat de basiscursus meer met jullie cursus overeen komt.

groeten,

Joost
miran&joost

Ik merkte net bij Enzo dat er al "grote mensen tanden" doorkomen terwijl het melktantje er nog zit!
Is dat bij jullie ook?
Zou dat kwaad kunnen? :???:

Miranda
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Volgens mij kan dat eventjes geen kwaad hoor Miranda :) Als je maar goed oplet dat het melktandje wel los gaat zitten en er uit komt anders wordt ie volgens mij getrokken bij de DA :) Weet het niet helemaal zeker , maar Shadow heeft dit als pup een kort tijdje gehad en in feite drukte die grote tand de kleine er uit :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:Ik merkte net bij Enzo dat er al "grote mensen tanden" doorkomen terwijl het melktantje er nog zit!
Is dat bij jullie ook?
Zou dat kwaad kunnen? :???:

Miranda
Onze dierenarts zei dat je dat wel in de gaten moet houden, dat de melktand uiteindelijk verdwijnt... Vooral bij de hoektanden geloof ik, daar konden de tanden wel eens dubbel zitten. Hmm..ik heb hier niet veel verstand van dus! Ik weet alleen dat de dierenarts dit gezegd heeft. Ik ben ook erg benieuwd, bij Finn heb ik het nog niet kunnen ontdekken.

Lopen jullie mannen ook zo vreemd? Finn krijgt een raar loopje, met zijn ene achterpoot zet hij nogal raar af.
Plaats reactie