Ik heb voor de bovenkant (en dat hangt aan alle kanten een stukje eroverheen) een plaid, maar ben benieuwd of dit voldoende is ofdat ik er beter een hol van kan maken??

Wij hadden voor beide honden in het begin een plaid van de Ikea (1,50Linnie schreef:Ben ik weer: bedekken jullie de bench helemaal met een hoes of plaid ofzo??
Ik heb voor de bovenkant (en dat hangt aan alle kanten een stukje eroverheen) een plaid, maar ben benieuwd of dit voldoende is ofdat ik er beter een hol van kan maken??
Hmmm ja dat kan natuurlijk ook. Nu moet ik wel zeggen dat de bench bij ons op een plek staat waar Guus ook 'buiten' kan zien. We zijn net verhuisd en wacht nog op jaloezieen voor de ramen naast de voordeurZootje schreef:Toen Ziva klein was hebben wij de bench niet afgedekt met een plaid o.i.d. en ze leek nergens 'last' van te hebben
Ze kon alleen ons zien niets buiten of zo dat scheelt natuurlijk... Nu doen we wel de luxaflex dicht als we gaan omdat er veel mensen voorbij komen (ook net verhuisd) en zij anders steeds beweging zietLinnie schreef:Hmmm ja dat kan natuurlijk ook. Nu moet ik wel zeggen dat de bench bij ons op een plek staat waar Guus ook 'buiten' kan zien. We zijn net verhuisd en wacht nog op jaloezieen voor de ramen naast de voordeurZootje schreef:Toen Ziva klein was hebben wij de bench niet afgedekt met een plaid o.i.d. en ze leek nergens 'last' van te hebben
Kon Ziva ook 'bewegende interessante' dingen zien vanuit de bench?
Hahaha dan ga ik erop letten dat er geen franjes aan moeten hangenNathalie01 schreef:Wij hebben wel een plaid over de bench helemaal over de zijkanten en alleen de voorkant vrij zodat hij ons ziet zitten. Ik ben alleen een beetje dom geweest om zo'n plaid te kopen (ook bij leen bakker) met van die franjes aan de onderkant als hij baldadig is bijt hij erin en probeert het in zijn bench te trekken. Maar goed op dit moment bijt hij in alles dus het is even doorzetten
Met Leentje alles goed, maakt nachten van 11 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends. Als je het commando 'zit' geeft, zakt haar kontje acuut naar benedenLinnie schreef:
Hoe zou het met Leentje, Tess en Cashew gaan??