artrose

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Zippo gaat inderdaad nog steeds goed.

Het is zo geweldig om te zien dat hij lekker in zijn vel zit en nauwelijks pijn heeft.

Net ging hij zelfs even een sprintje trekken met Kaya in de tuin en daarna om zijn as tollen als gekke Henkie. Dat gaat me dan weer iets te ver, maar het geeft wel aan hoe goed hij zich voelt.

Voorlopig is het echt een wondermiddel. Dus ik kan het alleen maar aanbevelen.

Weet inmiddels ook wat het kost: 62,50 per 2 tabletten.
Niet goedkoop, maar ongeveer even duur als 3 pillen cortaphen per dag.
GABBER

Ongelezen bericht door GABBER »

Goed om te horen, ik ben net de pillen gaan halen en ze kosten inderdaad duur, maar ja meloxivet kost ook 59 euro per fles, dus het scheelt niet eens zoveel.
Ik ben benieuwd hoe gabber er op zal reageren, ik hoop dat het net zo aanslaat als bij Zippo.
bedankt voor het advies en veel plezier met Zippo :) groetjes en een knuffel van gabber
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Ik duim ook voor jullie dat ze gaan aanslaan, hoor! Sterkte ermee en geef Gabber nog maar een knuffel van me! Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Even een update van mijn oud meiske.... sinds een week geef ik kira udo's choice over sardientjes! udo's choice is een supplement waar teunisbloem in zit. Ik werd hier door een klant op geattendeerd. Ik moet zeggen, kira vindt het heerlijk én ze komt 's-morgens heerlijk vrolijk uit d'r mand. Wat een feest in deze koude, donkere dagen!

Hoe is het verder met jullie oudjes/artrose klantjes?!

groetjes![/quote]
Zipya

Ongelezen bericht door Zipya »

Zippo gaat nog steeds prima.
Ook nu in de sneeuw, moet hem echt af en toe flink temperen.
Plaats reactie