Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Sterkte met het verwerken van jullie verdriet. Ik hoop dat jullie verdriet verzacht en een plekje vindt. Wellicht helpt het zoeken naar twee nieuwe labjes hierbij.......
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
jongens, wat een verhaal...
Ik wens jullie veel sterkte met dit dubbele verlies, en hoop dat de toekomst jullie weer vreugde brengt.
Sterkte hoor, bah wat moeilijk dit
Heel veel sterkte met jullie verliezen.
Soms is het net alsof een hart te veel verlies krijgt om te verdragen, en je hart letterlijk zeer doet.
Ik leef met jullie mee.
Ik weet het nog, Willem en Sylvia. Heb me af en toe nog afgevraagd hoe het met jullie ging. Hierbij nog even de banner die ik destijds voor jullie maakte. Heel veel sterkte, en Sjors rust zacht ......
retriever resort schreef:Ik weet het nog, Willem en Sylvia. Heb me af en toe nog afgevraagd hoe het met jullie ging. Hierbij nog even de banner die ik destijds voor jullie maakte. Heel veel sterkte, en Sjors rust zacht ......
groetjes Jeannette
Fijn dat je je dat nog kan herinneren, je maakte toen een hele mooie regenboogbanner voor Suzie, kan je die voo Sjors ook maken, zouden we heel fijn vinden.