marions schreef:2 mogelijkheden....
óf een bed er bij óf Action verhuist naar Groningen
Wát een scheetje
maar volgens mij vindt hij het wel prima zo
groetjes, Marion
Er was toch nog een bed? Dit was toch het verhaal dat er twee van die Bia-bedden waren gekocht maar dat ze steeds met z'n tweeen in 1 bedje kropen? (Misschien kunnen ze de twee bedjes inruilen voor één van de grootste maat want daar passen ze makkelijk met z'n tweeen in, met z'n drieen gaat ook)
Ow Nou daar gaat mijn kans
Heb het ook niet helemaal gevolgd, er is zóveel te lezen
Conclusie is wel, dat je het ze zo mooi mogelijk kan maken maar dat ze toch lekker hun eigen gangetje gaan
marions schreef:2 mogelijkheden....
óf een bed er bij óf Action verhuist naar Groningen
Wát een scheetje
maar volgens mij vindt hij het wel prima zo
groetjes, Marion
Er was toch nog een bed? Dit was toch het verhaal dat er twee van die Bia-bedden waren gekocht maar dat ze steeds met z'n tweeen in 1 bedje kropen? (Misschien kunnen ze de twee bedjes inruilen voor één van de grootste maat want daar passen ze makkelijk met z'n tweeen in, met z'n drieen gaat ook)
Dat bedoel ik.........
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Aliki schreef:Nog ff en dan plaats ik straks foto's van een lege biabed met Charlie er naast
Nou ik zweer het jullie, mocht het zover komen dat die lullo van mij er niet in gaat liggen dan ga ik gelijk een pup erbij halen. heb ik in ieder geval straks niet voor nix die biabed gekocht
Zeg nou toch gelijk dat je er één bij wil. Slap excuus hoor
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Aliki schreef:Nog ff en dan plaats ik straks foto's van een lege biabed met Charlie er naast
Nou ik zweer het jullie, mocht het zover komen dat die lullo van mij er niet in gaat liggen dan ga ik gelijk een pup erbij halen. heb ik in ieder geval straks niet voor nix die biabed gekocht
Zeg nou toch gelijk dat je er één bij wil. Slap excuus hoor
Ik denk dat ze er dan met z´n tweeen naast gaan liggen
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!