Zoals eerder foto's hebben laten zien lig ik graag bij mijn zus in het Biabed....Nu heeft mijn vrouw op de site gelezen dat dit bed niet geschikt is voor twee honden Wat denken jullie........
Kan ik er mooi naast liggen
Blijkbaar vond de bazin het nogal grappig want ik moest ook nog Close Up o.i.d.
Lekker flapdrol is het toch
Onze prinses in HAAR B.Bed. Het is lekker uitrusten na een lekkere zwempartij
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Action gaat graag naar Gerritte om daar een ontmoeting te hebben met Saar van Simone die ook gezellig op visite komt om daarna bij Sbien in Breda zijn beklag te doen over hoe slecht hij het heeft in Mokum
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime schreef:Action gaat graag naar Gerritte om daar een ontmoeting te hebben met Saar van Simone die ook gezellig op visite komt om daarna bij Sbien in Breda zijn beklag te doen over hoe slecht hij het heeft in Mokum
rimanime schreef:Action gaat graag naar Gerritte om daar een ontmoeting te hebben met Saar van Simone die ook gezellig op visite komt om daarna bij Sbien in Breda zijn beklag te doen over hoe slecht hij het heeft in Mokum
geregelt
groetjes gerritte
bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Nog ff en dan plaats ik straks foto's van een lege biabed met Charlie er naast
Nou ik zweer het jullie, mocht het zover komen dat die lullo van mij er niet in gaat liggen dan ga ik gelijk een pup erbij halen. heb ik in ieder geval straks niet voor nix die biabed gekocht
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marions schreef:2 mogelijkheden....
óf een bed er bij óf Action verhuist naar Groningen
Wát een scheetje
maar volgens mij vindt hij het wel prima zo
groetjes, Marion
Er was toch nog een bed? Dit was toch het verhaal dat er twee van die Bia-bedden waren gekocht maar dat ze steeds met z'n tweeen in 1 bedje kropen? (Misschien kunnen ze de twee bedjes inruilen voor één van de grootste maat want daar passen ze makkelijk met z'n tweeen in, met z'n drieen gaat ook)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!