Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet wordenstefmail schreef:Wat een heerlijke dames![]()
Bo kan Danouk wel leren hoe je ook nog in zo'n heerlijke sloot gaat.....Zo'n beetje op dezelfde manier als met de heg

Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet wordenstefmail schreef:Wat een heerlijke dames![]()
Bo kan Danouk wel leren hoe je ook nog in zo'n heerlijke sloot gaat.....Zo'n beetje op dezelfde manier als met de heg
Hihi...Terra5 schreef:Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet wordenstefmail schreef:Wat een heerlijke dames![]()
Bo kan Danouk wel leren hoe je ook nog in zo'n heerlijke sloot gaat.....Zo'n beetje op dezelfde manier als met de hegPasgeleden had Danouk toch een kiertje daar kunnen vinden en was de buurman gezelschap gaan houden
Die Bo weet leuke dingen te verzinnen.. Het wordt tijd dat die dames van mij die heer van jou eens wat dingen gaan leren
![]()
stefmail schreef:Hihi...Terra5 schreef:Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet wordenstefmail schreef:Wat een heerlijke dames![]()
Bo kan Danouk wel leren hoe je ook nog in zo'n heerlijke sloot gaat.....Zo'n beetje op dezelfde manier als met de hegPasgeleden had Danouk toch een kiertje daar kunnen vinden en was de buurman gezelschap gaan houden
Die Bo weet leuke dingen te verzinnen.. Het wordt tijd dat die dames van mij die heer van jou eens wat dingen gaan leren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry meis, maar ik lig hier echt te gieren....Bo doet nooooooooit wat
![]()
Enne wat moeten de dames Bo dan gaan leren.......Ik ben benieuwd eigenlijk, dit vrouwtje wordt nieuwsgierig...
meis, ik bel je echt binnenkort overigens maar druk, druk, druk
hmmmm doe maar niet, met 1 wandelend rood tijgertje (Thor) genaamd heb ik 's ochtens al moeite genoeg om mij in mijn kleren te hijsen....zonder geen kattennageltjes in mij te hebben staan.Terra5 schreef:stefmail schreef:Hihi...Terra5 schreef: Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet wordenPasgeleden had Danouk toch een kiertje daar kunnen vinden en was de buurman gezelschap gaan houden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry meis, maar ik lig hier echt te gieren....Bo doet nooooooooit wat
![]()
Enne wat moeten de dames Bo dan gaan leren.......Ik ben benieuwd eigenlijk, dit vrouwtje wordt nieuwsgierig...
meis, ik bel je echt binnenkort overigens maar druk, druk, drukAls de dames even niets kunnen verzinnen, dan zorg ik wel dat ze wel iets weten
![]()
![]()
Maar Danouk heeft nog genoeg trucjes; de badkamer inglippen en de was naar d'r mand brengen.. Pasgeleden liep Danouk ineens erg snel langs mij heen richting mand, had ze schone sokken van het wasrek gepakt en ze dacht dat als ze nu heel snel zou lopen, dat ik het dan niet zou merkenDanouk kan Bo wel leren hoe je flink kunt snoeien in de tuin, hoe je heeel hard moet grommen naar je eigen spiegelbeeld, hoe je als het vrouwtje d'r schoenen aantrekt, je hard aan de veters kan trekken.. Danouk heeft nog een aardige voorraad die ze Bo kan leren
Terra kan hem wel leren om, zelfs als je wat ouder bent, net kunt doen alsof je een tros bananen van je kleine zus hebt geleend..
Ohh en de mooiste; Terra zal hem wel leren hoe je sokken uit kunt trekken en dan bij voorkeur bij je visite, stellen ze altijd op prijs