Kayla 'zit/ligt' ook het liefste zo, maar dan andersom (rug naar de kant waar nog plek is op de bank). Dan wacht ze tot ik achter haar kom zitten en laat ze zich steeds verder achterover glijden tot ze op haar rug half op mij hangt, pootjes de lucht in en een beetje klem tussen de leuning en mij. (Snap je hem nog zo? ) Dan is ze zo in dromenland (snurk!).
Mijn vader zegt dan soms plotseling, heel gemeen 'Ga je mee?' Dan wil ze omhoog komen en dat lukt alleen als ik dan dus even opzij ga
Ik probeer het me voor te stellen... maar ehhhh Foto's???
Nee hoor, ik zie het helemaal voor me.. Heerlijk toch die super relaxte labjes?
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Boukje schreef:Haha, bedankt voor deze mooie beelden van Terra Ik kon me er al wel een goede voorstelling bij maken toen je het vertelde, maar het is altijd leuk om het ook nog eens echt te zien
Ze hing er die dag ook wel erg mooi bij Soms zitten we dus allebei precies hetzelfde, allebei in 1 hoek van de bank Het is en blijft een vreemde
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Kayla 'zit/ligt' ook het liefste zo, maar dan andersom (rug naar de kant waar nog plek is op de bank). Dan wacht ze tot ik achter haar kom zitten en laat ze zich steeds verder achterover glijden tot ze op haar rug half op mij hangt, pootjes de lucht in en een beetje klem tussen de leuning en mij. (Snap je hem nog zo? ) Dan is ze zo in dromenland (snurk!).
Mijn vader zegt dan soms plotseling, heel gemeen 'Ga je mee?' Dan wil ze omhoog komen en dat lukt alleen als ik dan dus even opzij ga
Ik probeer het me voor te stellen... maar ehhhh Foto's???
Nee hoor, ik zie het helemaal voor me.. Heerlijk toch die super relaxte labjes?
Ja is ook heeeeeerlijk haha, heb wat fotootjes getracht te maken voor je. Wat kunnen ze toch gewoontes ontwikkelen he, haha om jaloers op te worden.