Bijna was ik oma geworden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Pandora schreef:
Saskia schreef:Pfjoew, dat is goed afgelopen zeg!

Die eigenaar van dat teefje was vast erg pissig geweest als het wél was misgegaan en hij retramsjes had gehad....

Oma Brigitte met haar hondenkleinkinderen......
ik voorzie een boekenserie
:lol:
:shock: Je denkt toch niet dat ik ze ook nog eens allemaal adopteer?
Heb ik straks een stuk of 6 stuiterende spierbundels met blond piekhaar :eusahand:
Nou, niet alle zes? maar een stuk of 4?
ieder de helft met het baasje van het teefje? :eusashhh:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
lizzle

Ongelezen bericht door lizzle »

Wat knap dat ramses er niet gelijk opdook..beetje naief van die oliebol om te denken ach..de meesten laten hun reu toch wel castreren....
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

Wat een oliebol inderdaad!!

Hier in de wijk heeft iemand zijn loopse teef ook één keer los gelaten, er was niemand in de buurt maar dat beestje ging er vandoor, kwam een paar uur later terug.. en ja hoor inmiddels hebben ze een nestje puppy's van 6 weken 8)
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Wat een sukkel :dom: dat teefje kan je niks kwalijk nemen die doet wat moeder natuur haar ingeeft :grinnik: maar Ramses kon gelukkig zich met behulp van jou op tijd inhouden :superman:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Waren wel mooie pups geworden, je hebt een kanjer! :verliefd1:

Ik denk dat ik King niet meer zo snel er bij vandaan had gekregen .. :oops:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Knap van Ramses ,of het ligt aan zijn opvoeding waarschijnlijk :) :)
Co hier zou ook als een tank zich op haar gestort hebben ,niks geen bonbons,wijn of een bloemetje.. gelijk terzake! :D :D

Kreeg jij niet de schuld? Das meestal zo ,die vieze reuen die op de onschuldige teefjes duiken, :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Terwijl ik dit zit te lezen komt mijn zoon binnen, hij heeft 2 honden uitgelaten en vertelt dat er als een idioot een hond op hem afgerend kwam, vrouwtje gillen, hond steekt in één lijn de weg over, scooter maakt glijier, hoop ellende. Die hond liep los waar hij aangelijnd moest zijn. 1 van de honden die mijn zoon uitliet is loops. Uiteraard zijn onze honden aangelijnd in de wijk, maar er zijn altijd oliebollen.... :(
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Lien schreef:Terwijl ik dit zit te lezen komt mijn zoon binnen, hij heeft 2 honden uitgelaten en vertelt dat er als een idioot een hond op hem afgerend kwam, vrouwtje gillen, hond steekt in één lijn de weg over, scooter maakt glijier, hoop ellende. Die hond liep los waar hij aangelijnd moest zijn. 1 van de honden die mijn zoon uitliet is loops. Uiteraard zijn onze honden aangelijnd in de wijk, maar er zijn altijd oliebollen.... :(
:shock: jeetje dat is ook bloedlink zeg :mad:
zo zie je dat het toch altijd een kwestie van geven en nemen blijft,eigenaren met loopse teven houden teef aan de lijn en waar lijnplicht is houdt ook iedereen zijn hond aan de lijn.
en heb je een intacte reu dan is het niet meer dan normaal dat je je reu in de smiezen houdt,en het niet toe laat dat hij er boven opduikt.
maar dat zal wel in een ideale wereld zijn ben ik bang :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Wil enCo schreef:Knap van Ramses ,of het ligt aan zijn opvoeding waarschijnlijk :) :)
Co hier zou ook als een tank zich op haar gestort hebben ,niks geen bonbons,wijn of een bloemetje.. gelijk terzake! :D :D

Kreeg jij niet de schuld? Das meestal zo ,die vieze reuen die op de onschuldige teefjes duiken, :)
Nee, het was vrij duidelijk dat mijn brave jongen, weliswaar onder dwang, heel netjes op zijn derièrre zat terwijl dat teefje zichzelf als een sloerie gedroeg, niks onschuldig teefje dus daar kon hij mij moeilijk de schuld van geven :wink: Bovendien was ze als een raket op ons afgestormd en niet andersom (hoewel Ramses vandaag in het park wel om zich heen liep te kijken of ze er weer liep om alsnog zijn kans te grijpen dus hij was veilig aangelijnd 8) )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Lien schreef:Terwijl ik dit zit te lezen komt mijn zoon binnen, hij heeft 2 honden uitgelaten en vertelt dat er als een idioot een hond op hem afgerend kwam, vrouwtje gillen, hond steekt in één lijn de weg over, scooter maakt glijier, hoop ellende. Die hond liep los waar hij aangelijnd moest zijn. 1 van de honden die mijn zoon uitliet is loops. Uiteraard zijn onze honden aangelijnd in de wijk, maar er zijn altijd oliebollen.... :(
Het barst van de oliebollen en het is nog niet eens nieuwjaar! :lol:
Gevaarlijk dat :eusanaughty: ik laat ze nooit loslopen waar ze een weg over kunnen steken... je weet nooit wat er aan de andere kant ineens voor interessants loopt en dan breng je toch andere mensen in gevaar. Dat was dus een hele grote oliebol!
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

milo schreef:Waren wel mooie pups geworden, je hebt een kanjer! :verliefd1:
Thanx! Dat vind ik nu ook :)
Afbeelding
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door marina »

Met twee loopse dames loop ik expres een ander rondje en op andere tijden omdat ik weet hoe laat de meeste honden uitgelaten worden. Maar van de week ging ik met Meghan naar het veld (lees weiland waar normaal koeien staan) Ik zag dat er een spaniel met baas aan kwam dus mijn dame korter aan de riem en afleiden .De spaniel kwam met een noodgang naar ons toe ,ik riep naar de baas wil je je hond aub aanlijnen deze dame is loops waarop het baasje zei OHHH maar mijn hond is pas twee en die heeft de vrouwtjes nog niet in de gaten.
Plaats reactie