Bijna was ik oma geworden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Bijna was ik oma geworden

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik liep vanmiddag met mijn twee monsters door het park en de regen. Pandora aan de lijn en Ramses liep los. Worden we ineens rapido ingehaald door een Golden Retriever teefje die zich meteen bovenop Ramses stort :shock:
Ik heb dit teefje wel eens meer gezien, ze is een maand of negen, maar aan de reactie van mijn jongen te zien was ze heeeeeel erg loops en had ik het aan zijn hoffelijkheid te danken dat hij er niet meteen bovenop dook :( Gelukkig dat mijn casanova eerst nog een beetje voorspel doet voor hij echt tot actie overgaat :verliefd1:
Ik kon hem dus nog net in zijn kladden grijpen en aanlijnen terwijl die teef haar grote doos in zijn gezicht duwde. Mijn jongen moest gaan zitten en dat deed hij met gezonde tegenzin, terwijl die teef zich in allerlei bochten wrong om zich aan hem op te dringen :? en intussen was haar eigenaar nog nergens te bekennen :confused:
Inmiddels begon Pandora zich er ook maar eens tegenaan te bemoeien :twisted:

Dus daar stond ik: met aan mijn ene hand een zeer enthousiaste Ramses die veel moeite had om braaf te blijven terwijl een teef zich aan hem opdrong en aan mijn andere hand een Pandora die snauwde: "Hey, Bitch, don't touch my man!" :evil: terwijl er in de verte een eigenaar aan kwam sukkelen die helemaal geen haast had :mad: Lekker dan!

Ik: Ze is loops, zie ik :)
Hij: Ja, maar het is al bijna over dus ik dacht ik laat haar maar even los want met dit weer zal er wel bijna niemand in het park lopen.
Ik: Nou, één reu is genoeg en als het 'bijna over' is dan begint het juist link te worden want dan zijn ze vruchtbaar.
Hij: De meeste reuen worden gecastreerd toch? En ze moet er niks van hebben, hoor, gisteren snauwde ze nog naar een reu.
Ik: Nou, vandaag heeft ze er helemaal zin in en mijn reu is niet gecastreerd dus als u haar nu heel snel aan wil lijnen en bij hem weg wil halen want hij heeft zich nu lang genoeg voorbeeldig gedragen :mad: (de stoom kwam inmiddels uit mijn oren :orange1: )

Pfff, je hebt echt mensen en oliebollen :?
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Zo herkenbaar die oliebollen!!!!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Oh, arme Ramses. :D Wat knap zeg, dat hij zich in kon houden. Weet niet wat Bram gedaan zou hebben. :)

Wel irritant die mensen die een loopse teef gewoon los laten lopen. Lekker slim :mad:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Juno
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Juno »

Wat ontzettend knap van Ramses!!!!!!
Ik snap het ook niet hoor, hier is het 3 weken aan de lijn tijdens de loopsheid, of ik moet zooooooo zeker weten dat ik niemand tegenkom.
Groetjes, Milou
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ramses is een beetje een charmante sukkel :D Hij doet eerst nog een heel verleidingsritueel voor hij aanstalten maakt om erop te klimmen. Geeft mij de tijd om hem aan te lijnen.
Ik moet er niet aan denken dat hij zo'n jong teefje bezwangerd, dat lijkt me niet echt gezond :(
Hoe zou dat eruit zien: Een Golden Retramses :effe_denken:
Afbeelding
willeke02022003

Ongelezen bericht door willeke02022003 »

hoi wel knap van je hond dat hijziche in houdt dacht al tijd dat jehond aan de riem moest doen hier in utrecht kost het 90 euro als ze je zien
groetjes willeke02022003
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

golden retrames :lol:
gelukkig is dit goed afgelopen!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Pfjoew, dat is goed afgelopen zeg!

Die eigenaar van dat teefje was vast erg pissig geweest als het wél was misgegaan en hij retramsjes had gehad....

Oma Brigitte met haar hondenkleinkinderen......
ik voorzie een boekenserie :lol:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Dom van die man hier gaat Senna als ze loops is minimaal voor 3wkn aan de lijn.
Wat ik me afvraag hoe zou hij gereageerd hebben als Ramses haar wel gedekt zou hebben.
Heel knap van Ramses dat hij zich zo goed heeft kunnen inhouden.
Pandora
Speurneus
Speurneus

willeke02022003 schreef:hoi wel knap van je hond dat hijziche in houdt dacht al tijd dat jehond aan de riem moest doen hier in utrecht kost het 90 euro als ze je zien
groetjes willeke02022003
Ze liepen allebei los dus wat dat aangaat waren we allebei fout. Ik weet niet hoe het in Utrecht gaat maar hier controleren ze niet als het regent, wij hebben mooi weer controleurs 8)
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Saskia schreef:Pfjoew, dat is goed afgelopen zeg!

Die eigenaar van dat teefje was vast erg pissig geweest als het wél was misgegaan en hij retramsjes had gehad....

Oma Brigitte met haar hondenkleinkinderen......
ik voorzie een boekenserie
:lol:
:shock: Je denkt toch niet dat ik ze ook nog eens allemaal adopteer?
Heb ik straks een stuk of 6 stuiterende spierbundels met blond piekhaar :eusahand:
Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

tjonge jij hebt echt een gentle man :)
roef is meer het type slamm,bammm....thank you mame :twisted: dus had ik denk ik wel een probleempje gehad denk ik :mad:
hier ging het 1 keer bijna mis,een nyzini van een jaar die hoogloops tegen roef zei : zullen we even lol maken? baasje ook nog nergens te zien :evil: en mijn monster doet niet aan voorspel dus moest ik alle zeilen bij zetten om te voor komen dat er labrazini`s gemaakt zouden worden :evil:
roef ging dus echt niet zitten :mad: en het g**le polletje piekhaar zou roef wel even helpen pffff :?
en idd baas was ook een oliebol....oooohhhh is ze dan toch wel loops??
ik dacht al waarom loopt ze steeds weg?
hij had helemaal geen bloed bij haar gezien(kan dat?) en dacht dat hij harder moest trainen met haar :roll: :eusashhh:

gelukkig voor jou geen golden retramsesjes :D ,ik vraag me serieus af he,wat zou er gebeuren als je reu een keer succes heeft gehad? zouden ze dan heel vervelend worden? ben er wel bang voor in ieder geval. en hou roef goed in de smiezen als er weer loopse teven zijn.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

roef schreef:tjonge jij hebt echt een gentle man :)
roef is meer het type slamm,bammm....thank you mame :twisted: dus had ik denk ik wel een probleempje gehad denk ik :mad:
hier ging het 1 keer bijna mis,een nyzini van een jaar die hoogloops tegen roef zei : zullen we even lol maken? baasje ook nog nergens te zien :evil: en mijn monster doet niet aan voorspel dus moest ik alle zeilen bij zetten om te voor komen dat er labrazini`s gemaakt zouden worden :evil:
roef ging dus echt niet zitten :mad: en het g**le polletje piekhaar zou roef wel even helpen pffff :?
hij had helemaal geen bloed bij haar gezien(kan dat?) en dacht dat hij harder moest trainen met haar :roll: :eusashhh:

gelukkig voor jou geen golden retramsesjes :D ,ik vraag me serieus af he,wat zou er gebeuren als je reu een keer succes heeft gehad? zouden ze dan heel vervelend worden? ben er wel bang voor in ieder geval. en hou roef goed in de smiezen als er weer loopse teven zijn.
Ja, dat kan. De ene hond verliest meer bloed dan de ander en als ze ook nog eens heel schoon zijn dan zie je weinig bloed. Bij een langharige hond als de nyzini zie je het ook minder goed als de doos gaat opzwellen. Maarrrr... je kan het toch wel weten. Misschien niet als ze voor het eerst loops zijn en je nog niet goed weet hoe de teef is tijdens de loopsheid.

Ik denk niet dat Ramses vervelender zou worden. Hij ruikt nu al wel het verschil tussen een (bijna) loopse teef en een teef in haar vruchtbare dagen want dat kan ik aan hem zien. De eerste dagen van de loopsheid dan is hij wel geinteresseerd maar doen zijn oren het nog, in de kritieke dagen dan kiest hij toch echt voor de teef :)
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pfff sommige mensen :? :evil:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Pandora schreef:
roef schreef:tjonge jij hebt echt een gentle man :)

Ja, dat kan. De ene hond verliest meer bloed dan de ander en als ze ook nog eens heel schoon zijn dan zie je weinig bloed. Bij een langharige hond als de nyzini zie je het ook minder goed als de doos gaat opzwellen. Maarrrr... je kan het toch wel weten. Misschien niet als ze voor het eerst loops zijn en je nog niet goed weet hoe de teef is tijdens de loopsheid.

Ik denk niet dat Ramses vervelender zou worden. Hij ruikt nu al wel het verschil tussen een (bijna) loopse teef en een teef in haar vruchtbare dagen want dat kan ik aan hem zien. De eerste dagen van de loopsheid dan is hij wel geinteresseerd maar doen zijn oren het nog, in de kritieke dagen dan kiest hij toch echt voor de teef :)
ah okee,dus je teef kan dus loops zijn zonder dat je bloed ziet,weer wat geleerd :) en idd het was haar eerste loopsheid en ze had al een mooie lange vacht. dus vooruit ik geef hem het voordeel van de twijfel :D
maar roef rook het zowel en tjinzy(teefje) wist ook heel goed waar de mosterd gehaald werd :roll:

ik merk ook aan roef dat de ene teef niet de andere is zeg maar,waar eerst iedere teef een potentiele mamma was :oops: is roef nu ook wel kieskeuriger aan het worden.ik leef in hoop 8)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Plaats reactie