Ik heb dit teefje wel eens meer gezien, ze is een maand of negen, maar aan de reactie van mijn jongen te zien was ze heeeeeel erg loops en had ik het aan zijn hoffelijkheid te danken dat hij er niet meteen bovenop dook
Ik kon hem dus nog net in zijn kladden grijpen en aanlijnen terwijl die teef haar grote doos in zijn gezicht duwde. Mijn jongen moest gaan zitten en dat deed hij met gezonde tegenzin, terwijl die teef zich in allerlei bochten wrong om zich aan hem op te dringen
Inmiddels begon Pandora zich er ook maar eens tegenaan te bemoeien
Dus daar stond ik: met aan mijn ene hand een zeer enthousiaste Ramses die veel moeite had om braaf te blijven terwijl een teef zich aan hem opdrong en aan mijn andere hand een Pandora die snauwde: "Hey, Bitch, don't touch my man!"
Ik: Ze is loops, zie ik
Hij: Ja, maar het is al bijna over dus ik dacht ik laat haar maar even los want met dit weer zal er wel bijna niemand in het park lopen.
Ik: Nou, één reu is genoeg en als het 'bijna over' is dan begint het juist link te worden want dan zijn ze vruchtbaar.
Hij: De meeste reuen worden gecastreerd toch? En ze moet er niks van hebben, hoor, gisteren snauwde ze nog naar een reu.
Ik: Nou, vandaag heeft ze er helemaal zin in en mijn reu is niet gecastreerd dus als u haar nu heel snel aan wil lijnen en bij hem weg wil halen want hij heeft zich nu lang genoeg voorbeeldig gedragen
Pfff, je hebt echt mensen en oliebollen