Net als je denkt: Goh, wat heb ik toch een brave hond

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Haha, gisteravond inderdaad ook in de stromende regen getraind. Het ging maar steeds harder en harder. Ik heb zo gelachen, het was gewoon te erg......Leentje vond de regen heerlijk, en deed het juist eigenlijk erg goed....en tijdens de paar minuutjes pauze ging ze helemaal los :lol: Lekker rondjes om me heen rennen.
Ze verrassen je elke keer weer, die monsters
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

:lol: Het zou jou toch zo langerzamerhand wel bekend moeten zijn: Als je denkt achterover te kunnen leunen omdat het allemaal best lekker gaat dan verzinnen ze iets nieuw (of trekken iets ouds uit de truckendoos) om je weer scherp te maken!
En dat is juist wat het leven met honden zo leuk maakt :D Een dag is een dag en morgen is het een hele andere dag :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Gelukkig, nog meer labjes voor de "gekke honden club"...
Banjer heeft zich gisteravond bij behendigheid ook behoorlijk misdragen. Normaal trainen we op zaterdagochtend, maar er was een inhaalles, en het begon al een beetje te schemeren (daarna met verlichting getraind). Het was weer echt een ADHD stuiterhond; geen land mee te bezeilen :D
Maar ja, volgende keer gaat het vast weer beter.
En hij blijft toch gewoon de aller- aller- allerliefste :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Plaats reactie