Boos!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

bedankt voor alle tips, een ouderavond is geen idee, deze vrouw staat er in de school bekend om dat ze overal o, zeurt om een paar voorbeelden te noemen:
* ze heeft 5 weken lang gezeurd om een blauw kapstokhaakje op een witte muur waar de juffrouw van groep 1/2 (hier heeft ze ook een kind zitten) haar jas aan ophangt volgens haar zag het er niet uit hiervoor is ze zelfs naar de directeur gegaan vorige week hebben ze het haakje van ellende maar eraf gehaald
* maandag hebben wij voor de ouders een informatie avond, de ouder kwam naar ons toe om te vertellen dat ze echt net kon komen toen had de andere juffrouw van groep 3/4 verteld dat het niet erg is want het meeste weet ze toch al haar reactie was: dus jullie vernieuwen niets aan het onderwijs
* vorig jaar heeft ze tijdens de herfstwandeling stampij staan maken omdat de auto's ergens anders geparkeerd werden dan normaal

Het hele team inclusief de directeur staan achter mij, het is hun duidelijk dat ik de hond gewoon nodig heb klaar!
De andere juffrouw zegt ook jij en de hond gaan hier beide niet de klas uit! zei haalt haar kind maar van school

Er is geen andere groep 3/4 op de hele school zijn er maar 4 klassen (1/2 waar een zoon van haar zit), 3/4 (waar een dochter zit) groep 5/6 (waar ook een kind van haar zit) en groep 7/8 en dit is juist de klas die de minste begleiding van een onderwijsassistent nodig heeft dus naar een andere klas is geen optie helaas want haar kinderen zitten bijna in iedere klas

Ik ben nu 3 weken op school geweest waarvan de hond iedere dag met mij is mee geweest behalve afgelopen vrijdag en het kind heeft GEEN klachten volgens de ouder kan er alleen een allergie ontwikkeld worden omdat er de hele dag een hond in de klas aanwezig is.
Volgens haar heeft de huisarts gezegd dat het kind allergisch kan worden? (hier zet ik mijn vraagtekens bij)

Ik heb vorige week met de moeder staan praten en volgens haar was het allemaal prima en had het kind geen klachten, maar tegen de directeur en de andere juffrouw blijft ze volhouden dat ik geen gepsrek met haar heb gehad (terwijl ik haar gisteren toch echt herkende)
Ook heb ik bijna iedere dag aan het kind gevraagd hoe het met de allergie ging of ze al klachten had maar dit vond de ouder ook niet fijn want dan zou het kind dadelijk gepest worden

Dus ik weet het ook niet meer, kind heeft geen allergie ook geen klachten (ze is zelfs niet verkouden) vind het erg leuk dat de hond in de klas is maar ik moet de hond maar thuis laten

En ik weet ook wel dat ze een hulphond niet mogen weigeren maar aangezien het in een rolstoel al erg moeilijk is om een baan te krijgen wil ik hier liever niet weg (of jullie moeten een school in LImburg of net over de grens in brabant of gelderland weten)
pat

Ongelezen bericht door pat »

Ik wens je veel sterkte met het vinden van een oplossing. Mijn haren rijzen te berge als ik dit lees. Waarom moet je altijd zo vechten als je beperkt bent?
Ik zou toch proberen in gesprek te komen misschien met direkteur,allergoloog en jijzelf om dit tot een goede oplossing te laten komen. Je vangt tenslotte meer vliegen met stroop......
Sterkte
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Wat vervelend zeg!! Ik zou haar absoluut niet thuis laten, gewoon mee nemen. Dan moet die moeder voor haar kind maar een andere school zoeken.

Vind het ook zó ontzettend vervelend dat mensen altijd maar zeggen dat ze allergisch zijn voor honden, of dat dat als excuus gebruiken om een hond weg te doen. Mijn moeder is écht allergisch voor honden, katten etc. omdat ze een longziekte heeft. Maar geen haar op haar hoofd die er aan denkt om de honden (3) weg te doen. Ze neemt gewoon een extra medicijn in en dan gaat het wel, zolang we de boel maar goed schoon houden en de honden niet bij haar op schoot kruipen, of bij dr in bed liggen :D. Dus maak je er asjeblieft niet druk om zo'n kind die allergisch zou kunnen worden :)!! Jij hebt niet voor niets je hond.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

ach als het zo'n moeilijk mens is dan zou ik niet eens proberen een oplossing te vinden. Dit soort mensen zijn toch niet tevreden te stellen. Lekker laten gaan en laat de schoolleiding zijn werk maar doen, per slot van rekening ben je bij de school in dienst en niet bij deze ouder. 8) En blijkbaar zijn ze blij met je want anders vroegen ze niet voor die extra dagen :klasse:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Quasar schreef:
Saskia.Bernadette schreef:
Nino&Toosje schreef:Ik heb 17 jaar bij een allergoloog gewerkt.
Is het kind al allergisch? Is dat ook aangetoond in het bloed.
Want als dat niet zo is, zal dat kind ook geen allergie voor honden ontwikkelen.

http://www.astmafonds.nl/pdf/astma%20en ... dieren.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben trouwens tijdens mijn "loopbaan " bij een allergoloog weinig mensen met een allergie voor honden tegen gekomen. 8)
Dat is correct, ik heb allegisch astma en diverse andere allergieën en ik heb niks geen last van honden. Wel van katten, konijnen, cavia's en vogels.........

Dus allergie van het kind is onzin.

Ik zou de hond gewoon bij me houden zoals is afgesproken toen je er ging werken. Je hebt geen hulphond voor de lol. Misschien dat die mevrouw dat niet begrijpt? En ze nog eens een goed gesprek moet hebben, met jou, de directeur en de hond. :wink:

Kan me wel voorstellen dat je er mee zit overigens, zoiets creeërt een nare sfeer tenslotte. Maar het is het probleem van die mevrouw en ze heeft de keuze om haar kind naar een andere school te doen toch? 8)

Onlangs ben ik via de huisarts opgeroepen om een huid test te doen. Ik heb samen met mijn zoon voordat we Quasar namen een bloedtest laten doen stel dat we dus allergisch zijn voor honden.
Via de bloedtest kwam uit dat mijn zoontje allergisch is voor huisstofmijt en katten en ik alleen voor huisstofmijt. Met de huidtest kwam uit dat we de zelfde allergieën hebben: Huisstofmijt, katten, grassen en.. honden :(
Omdat we Quasar dus al 3 jaar toen hadden en niet echt een gevoel hadden van de allergie hebben we het zo maar gehouden (wel krijgen we een antistof voor de allergieën waardoor de allergie minder erg is.)

Even terug komen op de topic:
Een allergie kun je niet krijgen via de stoffen, je hebt de allergie allang in je lichaam (je bent er allergisch voor of niet). Je kunt wel als je jong bent (als ik het goed heb :oops:) over een allergie heen groeien.
Je hebt gelijk, soms kan er in het bloed een allergie aangetoond worden, maar heb je eigenlijk geen last van hetgeen je voor getest bent. Maar, dat kan dan wel nog komen, of niet . Dat weet je nooit van tevoren precies.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Lien schreef:
Ik vind het een heel goed idee om middels een ouderavond informatie te geven en misschien kan iemand van de schoolartsendienst of consultatiebureau informatie geven over het ontstaan van allergieën. Het lijkt mij niet dat een allergie ontstaat door het omgaan met dieren, dan moet er aanleg aanwezig zijn. Het gaat maar om 1 ouder, jij doet je werk, de hond doet zijn werk. Ik zou de hond maar gewoon zijn werk laten doen, zoals JIJ dat gewend bent en niet in een hokje zetten.
Wat ook een goed idee zou zijn om een informatie te geven over de hulphond, dan zien mensen misschien dat het geen flauwekul is waarom je de hond meeneemt. Vaak vinden ze zoiets ook nog reuze interessant en misschien kun jij dan allemaal laten zien wat je hond allemaal voor je doet en vertellen hoeveel ze voor je betekent. :)
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Ik zou zeggen, laat de hele discussie over aan de schooldirectie..
Jij bent aangenomen zoals je bent, toch?
Mét al je vaardigheden en hulpmiddelen die je nodig hebt.
En daar hoort je hond overduidelijk bij. :)
Succes en respect van mijn kant

:bloem:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Nino&Toosje schreef:
Lien schreef:
Ik vind het een heel goed idee om middels een ouderavond informatie te geven en misschien kan iemand van de schoolartsendienst of consultatiebureau informatie geven over het ontstaan van allergieën. Het lijkt mij niet dat een allergie ontstaat door het omgaan met dieren, dan moet er aanleg aanwezig zijn. Het gaat maar om 1 ouder, jij doet je werk, de hond doet zijn werk. Ik zou de hond maar gewoon zijn werk laten doen, zoals JIJ dat gewend bent en niet in een hokje zetten.
Wat ook een goed idee zou zijn om een informatie te geven over de hulphond, dan zien mensen misschien dat het geen flauwekul is waarom je de hond meeneemt. Vaak vinden ze zoiets ook nog reuze interessant en misschien kun jij dan allemaal laten zien wat je hond allemaal voor je doet en vertellen hoeveel ze voor je betekent. :)
Wat een goed idee! Persoonlijk vind ik het voor de kinderen ook een goed idee zo'n hond in de klas.. leren de kinderen gelijk hoe ze met hondjes moeten omgaan!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Mandy schreef:Wat vervelend zeg!! Ik zou haar absoluut niet thuis laten, gewoon mee nemen. Dan moet die moeder voor haar kind maar een andere school zoeken.

Vind het ook zó ontzettend vervelend dat mensen altijd maar zeggen dat ze allergisch zijn voor honden, of dat dat als excuus gebruiken om een hond weg te doen. Mijn moeder is écht allergisch voor honden, katten etc. omdat ze een longziekte heeft. Maar geen haar op haar hoofd die er aan denkt om de honden (3) weg te doen. Ze neemt gewoon een extra medicijn in en dan gaat het wel, zolang we de boel maar goed schoon houden en de honden niet bij haar op schoot kruipen, of bij dr in bed liggen :D. Dus maak je er asjeblieft niet druk om zo'n kind die allergisch zou kunnen worden :)!! Jij hebt niet voor niets je hond.
idd mijn zoon en ik zijn beide allergies voor honden(en nog veel meer) maar met medicijnen is het heel goed te doen hoor.
en we zijn echt behoorlijk astmatisch dus niet zomaar een snotneus of zo 8)
de kinderarts van mijn zoon wilde het niet hebben dat roef en douwe de kat weg gingen,sterker nog... ze zorgen er voor dat de allergie zich niet verergerd.
meid er zal altijd wel iemand zijn die wat te zeuren heeft,ligt aan hun en niet aan jouw.dus lekker fallyn mee nemen en die mevrouw zal of zoonlief naar een andere school doen of het akefietje gaat als een nachtkaarsje uit :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

marions schreef:Ik zou zeggen, laat de hele discussie over aan de schooldirectie..
Jij bent aangenomen zoals je bent, toch?
Mét al je vaardigheden en hulpmiddelen die je nodig hebt.
En daar hoort je hond overduidelijk bij. :)
Succes en respect van mijn kant

:bloem:
Dit vind ik nu ook!
Die mevrouw heeft overduidelijk ernstig last van zeikeritis, laat de schooldirectie haar maar duidelijk maken hoe het ervoor staat.
Zij staan achter hun besluit om jou aan te nemen en als het haar niet bevalt zoekt ze toch een andere school. Je zit als school niet echt te wachten op zo'n mensch. Iedere school heeft wel zo'n type en over het algemeen zijn ze die liever kwijt dan rijk :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Wat een moeilijke situatie zeg. Maar ik ben het eens met hetgeen wat er allemaal al geschreven is. Het is aan de directie of jij met je hond bij hun mag werken en niet aan een ouder! Het gaat inderdaad om jou kwaliteiten. En je hond hoort gewoon bij je. Ze horen respect te hebben voor je en dat leert die ouder op deze manier echt niet aan haar/zijn kinderen. Dus gewoon meenemen.

Heel veel sterkte met dit en laat je niet uit het veld slaan door 1 ouder
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Ik heb net deze e mail opgesteld en opgestuurd naar de directeur ik heb de namen even verwijderd omdat ik het niet gepast vind om deze hier te plaatsen

Beste *,

Als aller eerste wil ik graag kenbaar maken dat ik erg blij ben dat ik bij jullie op de basisschool de kans heb gekregen om te laten zien wie ik ben,
en mijn werkzaamheden heb mogen verrichten.
IK voel mij erg thuis op de school maar ook in de klas waar ik met erg veel plezier samen werk met *.

Ik heb sinds ons gesprek op donderdag 16 september nog eens nagedacht over hulphond Fallyn.
Het is absoluut niet mijn doel om leerlingen/ouders van basisschool het * te kwetsen en/of hun vervelende gevoelens te bezorgen omdat ik graag Fallyn bij mij heb.

Via deze mail wou ik graag kenbaar maken wat de functie van Fallyn is, en wou ik enkele ideeën benoemen en beoordelen.

Fallyn is een hulphond, epilepsiehond en een hypohond, een hond word niet zomaar een hulphond.
Als een hond 6 weken oud is word hij al getest om te kijken of hij bang is voor onbekende geluiden en of hij aanhankelijk is.
Bij de 8 weken ondergaat een hond nog een test om te kijken of een hond problemen oplost (hoe kom ik uit een doos) en spullen die vallen interessant vind en opraapt.
Als beide tests zijn goedgekeurd word er gekeken naar de medische achtergrond van de ouders en de hond zelf, zijn er geen erfelijke ziektes en/of aandoeningen dan
word een hond een hulphond.
De opleiding van een hulphond kost vanaf het begin tot hij/zij 3 jaar oud is €18.000 euro daarbij komt er ieder jaar nog eens €1200 euro bij voor het voer, speeltjes,
dekje en begeleiding van de hulphond.
Dit betekend dat er voor een hulphond als hij 10 jaar oud is (de leeftijd waarop een hulphond niet meer voor zijn baas hoeft te werken) €26400 is betaald.

Dat is natuurlijk een hoop geld om een hulphond de hele dag alleen thuis te laten is financieel gezien dan ook zonde.

Maar Fallyn betekend in het dagelijkse leven ook erg veel voor mij, om u een indruk te geven zal ik kort even mijn dag en de taken van Fallyn uitleggen:

* 05:20 de wekker gaat, Fallyn pakt de wekker en brengt deze naar mij toe zodat ik hem uit kan zetten, daarna maakt ze het licht aan zodat ik in mijn rolstoel kan
* 05:30 Fallyn helpt mij met het uitkleden
* 05:35 Fallyn pakt mijn broek, trui en schoenen en brengt deze, ook duwt ze met haar neus mijn voet omhoog zodat ik mijn schoenen aan kan trekken
* 05:40 Fallyn maakt de koelkast open en pakt het ontbijt en legt deze op tafel
* 05:50 Fallyn en ik gaan wandelen, ze pakt haar dekje en riem en brengt deze naar mij toe, daarna springt ze met haar voorpoten op mijn schoot zodat ik haar de riem aan kan doen
* 06:10 Fallyn maakt de poort open en dicht als we terug komen van het wandelen
* 06:10 Fallyn pakt mijn eten en drinken uit de kast en legt deze in mijn tas zodat ik het mee kan nemen naar het werk (groep 3/4)
* 06:15 Fallyn pakt mijn jas en brengt deze naar mij toe
* 06:15 Fallyn maakt de achterdeur open en dicht, pakt daarna de sleutels uit mijn tas zodat ik de deur op slot kan doen
* 06:20 in de auto naar het trein station
* 06:40 Fallyn drukt op het knopje van de trein zodat de deur open gaat, daarna duwt ze met haar neus de stoelen omhoog zodat ik met mijn rolstoel in de trein kan plaatsnemen
* 07:00 kaart controle Fallyn pakt mijn portemonnee uit mijn tas en geeft deze aan, na de controle legt ze de portemonnee weer terug in mijn tas
* 07:30 op het station in Roermond, Fallyn drukt op het knopje zodat de deuren opengaan
* 07:31 Fallyn duwt op het knopje van de lift
* 07:42 naar de bus, Fallyn pakt mijn portemonnee zodat ik kan inchecken en legt de portemonnee daarna weer terug
* 08:00 op school aangekomen
* 09:30 op het toilet de rolstoel past niet op het toilet dus Fallyn brengt deze zodat ik er weer in kan om terug naar de les te gaan
* tussendoor pakt ze een potlood, schaar of boekje wat is gevallen en waar ik niet bij kan
* 15:00 op het toilet de rolstoel past niet op het toilet dus Fallyn brengt deze zodat ik er weer in kan om terug naar huis te gaan
* 15:42 in de bus Fallyn pakt mijn portemonnee uit de tas en legt deze daarna weer terug
* 16:08 Fallyn duwt op het knopje van de trein zodat de deuren open gaan, duwt daarna de stoelen omhoog zodat ik in de trein kan plaats nemen
* 16:45 in de bus naar huis, Fallyn pakt weer mijn portemonnee en legt deze daarna weer terug

Alles wat Fallyn onderweg doet als ze er niet is, moet overgenomen worden door een vreemde, een vreemde moet dan mijn portemonnee uit mijn tas halen en weer terug duwen
bij de trein moet ik wachten tot iemand mij ziet staan om op het knopje van de trein te duwen en het zelfde geld bij de liftknop
Ik kan zelf niet op het knopje duwen omdat ik dan met mijn voorwieltjes van de rolstoel tussen de trein en het perron val en het is geen prettige gedachten dat ik vastzit tussen
een trein en het perron.

Ook geeft Fallyn lage en hoge suikers aan, als diabeet type 1 zijnde loop je de hele dag op een koord je moet tussen de 4 en de 8 zitten zit je eronder of er boven dan voel je je niet lekker.

* onder de 4: hoofdpijn, moeheid, bleekheid, zweten, honger, duizeligheid, beven, slecht zien en uiteindelijk raak je bewusteloos en raak je in coma (onder de 1.7)
* boven de 8: moeheid, slaperig, droge tong, vaak plassen, dorst, zwak, ziek gevoel, misselijkheid uiteindelijk raak je bewusteloos en raak je in coma (boven de 35)
Zelf kun je het alleen maar merken als je niet meer op het touwtje loopt als je je bloedsuiker meet, aangezien je bloedsuiker binnen 5 min. kan veranderen is dat een
onbegonnen klus.
Fallyn ruikt het aan mij als ik ga zakken, ik kan er dan voor zorgen dat ik wat eet waardoor ik niet onder de 4 kom, Fallyn merkt het ook aan mij als ik stijg ik kan dan insuline
geven waardoor ik niet boven de 10 kom.
Natuurlijk zijn er altijd dagen dat je erg veel zakt en stijgt dat gebeurt met Fallyn maar ook zonder, maar Fallyn wijst mij precies op de juiste momenten wanneer er wat
aan de hand is of gaat gebeuren

In de bijgevoegde tabel is te zien wat mijn suikers afgelopen vrijdag zonder Fallyn hebben gedaan, de rode cijfers zijn slecht
Daaronder een tabel van donderdag toen Fallyn wel bij mij was ook hier zijn de rode cijfers slecht.
Nu is iedere dag verschillend natuurlijk, maar even om u een beeld te geven

Vrijdag 17 september, zonder Fallyn

06:22 - 5,5 06:57 - 3.9 07:14 - 3.5 08:02 - 4.0 08:31 - 6.8 09:30 - 7.8 10:09 - 9.1 12:17 - 14.4 13:01 - 2.7 17:19 - 3.6 17:36 - 4.4

Donderdag 16 september met Fallyn

05:21 - 6.3 waarschuwing Fallyn 06:23 4.0 08:04 - 5.9 waarschuwing Fallyn 10:03 - 8.1 12:09 - 4.4 15:32 - 7.4 waarschuwing Fallyn 16:09 - 7.8

De ideeën:

* Fallyn thuis laten lijkt mij aangezien mijn zelfstandigheid onderweg naar school, mijn suikerwaardes en het bedrag wat voor de opleiding van Fallyn betaald word geen optie
* Fallyn mee naar school nemen en apart zetten is een idee dan heb ik haar onderweg wel bij mij, maar dan kan ze mij niet waarschuwen voor hoge/lage suikers
* Op zoek gaan naar een andere stage/werk plek is een allerlaatste optie
* gesprek aangaan met ouder, * en u om de mogelijkheden te bespreken en het belang van de aanwezigheid van Fallyn aan te kaarten
* Stage lopen in een andere klas, dit zou een optie kunnen zijn groep 1/2 is geen optie omdat daar ook een kind aanwezig is met een allergie van de desbetreffende moeder,
naar mijn idee is groep 3/4 wel de klas waar de meeste hulp nodig is ivm met * maar daar kan ik niet goed naar oordelen
* gymles niet aanwezig in de klas, kringgesprek niet aanwezig in de klas, en huisje boompje beestje niet aanwezig in de klas dit betekend dat ik gemiddeld 4,15 min. aanwezig ben in de klas maar dit vond de desbetreffende ouder geen goede optie
* probleem bespreken tijdens een ouderavond, dit is een optie
* informatie avond geven aan de ouders van stichting hulphond waarbij uitgelegd word wat een hulphond inhoud en wat deze kan beteken, ook laat de persoon dan zien
wat een hulphond allemaal kan dit kan kosteloos gedaan worden door stichting hulphond.

Ik heb informatief contact gehad met een allerloog en deze gaf mij aan (ik heb geen namen en/of personen genoemd) dat een allergie in het bloed zit en dat deze niet versterkt of veroorzaakt kan worden door de aanwezigheid van een hond. Je bent vatbaar voor een allergie of niet.

Met deze informatie wou ik graag de lange e-mail afsluiten, ik wil wel graag kwijt dat het mij erg dwars zit maar dat kan ook aan mijn karakter liggen.
Wel zou ik erg graag bij jullie blijven werken omdat ik dit met erg veel plezier doe.

Amy

Julie ontzettend bedankt, ik heb jullie ideeën in de email gebruikt en contact opgenomen met een allerloog die hetzelfde vertelde als jullie al gedaan hadden.
Echt super bedankt!!!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Je bent erg gedetailleerd te werk gegaan :)
Je had ook korter kunnen zijn: Je hebt immers een hulphond gekregen omdat je er één nodig hebt om zo zelfstandig mogelijk te kunnen functioneren in de maatschappij. Wat is de zin van een hulphond als hij je niet kan bijstaan in je dagelijkse leven maar thuis moet blijven als je hem het hardst nodig hebt :confused:

Succes met de hele situatie, ik hoop dat het goed wordt opgelost :groteknuffel:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Het is een mooie brief, je geeft goed inzicht in de taken van jouw hulphond. Ook geef je aan hoe het probleem opgelost zou kunnen worrden.

Wat ik niet zo goed begrijp is dat alle verantwoordelijkheid bij jou lijkt te liggen, of trek je het je zo aan? Ik begreep dat je al aangenomen bent en het kan toch niet zo zijn dat één ouder roet in het eten gooit? De directie hoef je toch niet meer te overtuigen? Het is natuurlijk wel goed om mee te denken over een oplossing, maar staat je baan nu op de tocht?
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Wat een goede brief!! Ik vind het heel vervelend voor je, jij hebt je hond echt niet voor niets, en jij hebt haar gewoon nodig dat komt in deze brief nog maar weer extra naar voren. Maar ga je absoluut niet bezwaard voelen als je Fallyn bij je hebt op je werk/stage, straks voelt ze dit aan en jullie zijn volgens mij zo'n geweldig team.
Gesloten