Nooit gedacht...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Marcail schreef:Goh wat leuk dat Bowie dit gedrag vertoond.

En wat leuk dat je een "leenpuppert"hebt, is het toevallig ook een zusje van Jalih? van Karlien?
Hey daar moest ik ook gelijk aan denken Carola :)
Super trouwens dat Bowie dit gedrag vertoond :klasse:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Nou nou, wat is mijn meisje ineens beroemd dat iedereen zomaar aan haar moet denken ... :roll:
Maar nee, Jonna is geen zusje van Jalih!
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

Karlien schreef:Nou nou, wat is mijn meisje ineens beroemd dat iedereen zomaar aan haar moet denken ... :roll:
Maar nee, Jonna is geen zusje van Jalih!
Daar is niets raars aan hoor Karlien :shock: als jij een puppeltje hebt van een reu, die ik volg in zijn nakomelingen, dan is daar niets mis mee dacht ik, maar dan vraag je daar gewoon netjes naar als je nog geen antwoord hebt gekregen, toch??

Ik vond het namelijk heel fijn om te lezen dat er nakomelingen naar pleeggezinnen gegaan zijn voor aspirant geleidehondje.

Maar denken jullie maar weer wat jullie willen, daar zijn jullie heel goed in 8)
Maar dank voor je antwoord hoor!!!!
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Marcail schreef: Daar is niets raars aan hoor Karlien :shock: als jij een puppeltje hebt van een reu, die ik volg in zijn nakomelingen, dan is daar niets mis mee dacht ik, maar dan vraag je daar gewoon netjes naar als je nog geen antwoord hebt gekregen, toch??

Ik vond het namelijk heel fijn om te lezen dat er nakomelingen naar pleeggezinnen gegaan zijn voor aspirant geleidehondje.

Maar denken jullie maar weer wat jullie willen, daar zijn jullie heel goed in 8)
:hahaha: jullie willen, jullie heel goed in ... terwijl IK iets schrijf ... :applaus:
Als je werkelijk waar interesse hebt in mijn meisje had je al lang even kunnen mailen ... 8)
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Karlien schreef:
Marcail schreef: Daar is niets raars aan hoor Karlien :shock: als jij een puppeltje hebt van een reu, die ik volg in zijn nakomelingen, dan is daar niets mis mee dacht ik, maar dan vraag je daar gewoon netjes naar als je nog geen antwoord hebt gekregen, toch??

:hahaha: jullie willen, jullie heel goed in ... terwijl IK iets schrijf ... :applaus:
Als je werkelijk waar interesse hebt in mijn meisje had je al lang even kunnen mailen ... 8)
Ik had al iemand iets via een pb gevraagd omdat er niets over verteld was hier, Maar kreeg geen antwoord, ook jij weet dan wel wie ik bedoelde, dus was mijn antwoord ( jullie), maar sorry hoor.
Dus....wat doe je dan, dan vraag je het hier toch gewoon openbaar omdat er meedere vragen openbaar gesteld werden in deze topic.
Een en een is twee bij mij, en we gaan natuurlijk niet onozel doen dat we niet weten wat er achter de schermen gebeurt.
Ik wist dat jij een pupje had uit een lijn die ik volgde..... je hebt tenslotte een leuke weblog die ik al lees :wink: heel logisch toch?? en als je dan ineens nog een geleidepupje voorbij ziet komen uit het niets, dan krijg je vragen?? toch?
Als er dan geheimzinning over gedaan moet worden, wordt de nieuwsgierigheid toch wel gevoed. 8)
Dus als fokker zijnde mag je dus geen vragen stellen hier? Terwijl ik alleen maar vroeg of het zusjes waren, en wij weten uit het verleden dat er maar al te graag op deze vragen werd ingegaan om maar zoveel mogelijk te vertellen, maar tegenwoordig .................
Okeeee. ik hou mijn :eusashhh: het is me duidelijk.

Inmiddels weet ik de afkomst en ik ben heel blij om dat te weten, zo komen we als fokker zijnde ook verder om bepaalde lijnen te kunnen blijven volgen :klasse: .

heel veel geluk met je pupje
ForumTeam

Ongelezen bericht door ForumTeam »

Het zou prettig zijn als jullie dit verder prive afhandelen, ipv op het forum.
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ForumTeam schreef:Het zou prettig zijn als jullie dit verder prive afhandelen, ipv op het forum.
Is al gebeurt, dus ik hoef hier geen vragen verder meer te stellen :klasse:
Plaats reactie