Het verhaal van februari krijgt een staartje...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

denk dat je je niet heel erg veel zorgen hoeft te maken meid.

Laat haar eerst maar eens met bewijs komen dan kun je altijd nog wel zien.
Wel kun je alvast je verzekering vragen hoe en wat want die weten juridisch gezien vast meer dan wij.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ze heeft geen foto's, film of getuige(n), dus jammer mevrouw :)
Wat een gezanik.. pff zit je vast op te wachten :?
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Ik zou morgen even de (rechtsbijstand) verzekering bellen vóór je die vrouw weer belt.
Zij kunnen je helpen om dit op te lossen, want daar ben je namelijk voor verzekerd!

(ik heb ooit een auto-ongeluk gehad, niet mijn schuld, en mijn rechtsbijstandverzekering, en later mijn advocaat van een onafhankelijk bureau heeft alles voor me opgelost! Degene die het ongeluk veroorzaakte heb ik nooit meer gezien, zijn verzekering regelde alles. Dat zou volgens haar bij haar ook zo moeten zijn, beetje mal dat ze dat zelf gaat regelen!)

Succes!! (Y)
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Ach ik zou niet gelijk rechtsbijstand/ verzekering inschakelen. Ze heeft je telefoonnummer, en succes he.
Net alsof haar verzekering/ advocaat haar serieus neemt zonder aangifte/ getuigen/ etc. Zou even afwachten wat er gebeurd en of er uberhaupt iets gebeurt Monique.

Brutaal mens komt ver he in deze maatschappij.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

ho, ik lees nu dat ik heel ernstig last van mijn vinger heb, nadat haar dalmaat mijn vinger heeft klemgezet in de riem. Ik moet nog steeds revalideren, dus euhm als je toch belt: ik wil ook wel wat extra fysiotherapie en hydrotherapie (= vrij zwemmen, spieropbouw natuurlijk :lol: )
:twisted:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

we hebben zoiets vergelijksbaars met Max gehad een tijdje geleden. Max zag een man die in een auto stapte en werd helemaal enthousiast en wilde de man begroeten en is toen tegen de motorkap op gesprongen. Onze schuld natuurlijk, dat was heel duidelijk. Er zaten een paar kleine miniscule krasjes op de motorkap, nauwelijks te zien. Nou die man maakte er een heel drama van, wilde ons telefoonnummer en ons adres en hij zou eerst kijken of hij het met poetsen eruit zou krijgen. Zou dit niet lukken, wilde hij de auto opnieuw laten spuiten!! Ik was net thuis met Max (10 minuten later!!) belde die man op dat hij had besloten de schade op ons te verhalen. Wij ernaar toe (ik samen met mijn vriend) en mijn vriend heeft als hobby professioneel auto poetsen. Mijn vriend heeft de schade bekeken en wist zeker dat hij de krasjes eruit zou krijgen en heeft dus aangeboden om dit voor die man te doen. Nou, die man maakte er een heel drama van en besloot alsnog om bij een schadeherstelbedrijf te gaan. Dat moet hij zelf weten natuurlijk, is zijn goed recht. Belde hij een dag later op dat het schadeherstelbedrijf hem geadviseerd het te laten spuiten. Wij hebben toen onze verzekering ingelicht en het verhaal uitgelegd en onze verzekering vertelde dat zij naar aanleiding van ons verhaal eerst hun eigen schade-expert naar de auto zouden laten kijken alvorens uit te betalen. Inmiddels heeft de verzekering ons gebeld dat zij van de man nog steeds geen claim hebben ontvangen. Dus ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar was wel duidelijk dat die man hieruit ook een slaatje wilde slaan. Gelukkig zijn wij verzekerd. Ik kan trouwens iedereen centraal beheer adviseren. Echt super goede verzekering. Dus mijn advies is net zoals velen om dit verhaal aan je verzekering uit te leggen en dit door de verzekering te laten oplossen. Wij hebben dit vorig jaar ook gehad met een auto-ongeluk. Roy is met de auto uitgegleden op een kruispunt en heeft een motorrijder aangereden. De man beheerde last te hebben van zijn schouder geloof ik. Twee weken later belde hij ons op dat hij last van zijn heup en dat dat onze schuld was en dat hij het op ons wilde verhalen. Wij hebben dit toen ook doorgegeven aan onze verzekering en die hebben dit voor ons opgelost...

Sorry trouwens voor het lange antwoord.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!

Komt vaak voor dat mensen dingen willen gaan verhalen, en nog vaker dat dit hun niet lukt. :D (In de zomervakantie bij verzekeringsmaatschappij gewerkt en dus vele gevalletjes tegengekomen) Geld, dat zouden ze moeten afschaffen. Mensen worden er alleen maar hebberig van.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Nou ik heb de mevrouw net even gebeld, en heb gezegd dat ik niet akkoord ga met haar voorwaarden en zeker niets toezeg.
Toen zei ze dat zij ook info had ingewonnen en volgens haar info ben ik zowieso de L#L omdat ik mijn nummer heb gegeven dus ze zou nog wat laten horen als het zover was.
Ik heb gezegd dat ik niet kan wachten :twisted:

Ben benieuwd of ik wat hoor 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Nou ja zeg wat een mens omdat je je nummer gegeven hebt ben je de pineut hahaha dat is juist hartstikke eerlijk zulke lust ik rauw :twisted: :twisted: :twisted:
Groetjes van Erna
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Miep schreef:Nou ja zeg wat een mens omdat je je nummer gegeven hebt ben je de pineut hahaha dat is juist hartstikke eerlijk zulke lust ik rauw :twisted: :twisted: :twisted:
Ik kan ook niet wachten tot zij (of haar verzekeraar) mij gaat bellen, want dit is echt zo'n onzin wat zij zegt :lol:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Jah! Duidelijke zaak, je hebt je nummer gegeven, dus guilty as charged!

Dat wordt jailtime :D :lol: :D :lol: :D

Ik kom je wel opzoeken hoor :twisted:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

hmmm toch maar een stuk of 12 gele labradors optrommelen en los in een verhoorkamer zetten, mag zij de "dader" eruit vissen :lol: :twisted:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Lupos schreef:hmmm toch maar een stuk of 12 gele labradors optrommelen en los in een verhoorkamer zetten, mag zij de "dader" eruit vissen :lol: :twisted:
ha nou ik bied roef aan hoor :twisted: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Gaat Asta ook mee Monique whahaha :D dom mens
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Zet 5 blonde labs naast elkaar en vraag haar Kay aan te wijzen... Geheid dat ze dit niet kan.. En daarbij inderdaad: wie stelt moet bewijzen. Dat kan ze nooit aantonen en je bent niet aansprakelijk wanneer dat niet kan.

Niet druk om maken.
Plaats reactie