Nou ja!!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

zo liep ik eens met mijn paard (was kreupel) en kreeg ik te horen dat als ik wilde lopen, ik dat maar met een hond moest gaan doen..

:lol: Ik kon ook alleen maar lachen.. :D
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
kimmeding

Re: Nou ja!!!!

Ongelezen bericht door kimmeding »

Cor schreef:
Marieke schreef:(...) Komt er ineens een rood aangelopen man aan... Met vrouw aan de hand voort gesleept...

Of ik niet helemaal gek was geworden die hond een jas aan te trekken, dit was toch zeker dierenmishandeling.. Die hond ahd wel zijn eigen jas van vacht.. Die hond stikte de moord met mijn jasje.. Ik moest vooral geen modepoppetje maken van die hond... Eigenlijk zou hij meteen de dierenbeschreming in moeten schakelen want dit kon echt niet... Het werd steeds gekker met de jeugd, en die hond moest wel een verschrikkelijk leven hebben bij mij... :roll:

:shock: Intussen heb ik mijn kaken van de grond gelicht en een poging gedaan te vragen waar deze uitbarsting op sloeg? Weer een hele preek en hij zou eigenlijk die hond mee moeten nemen... (...)
Heb je goed rondgekeken, waar de verborgen camera stond? Ik moest eigenlijk direct denken aan dat mannetje bij "Benidorm Bastards" die alles en iedereen voor het gerecht wil slepen...
oei ja die hebben ze daar ook ja.
Ik ga dat walgelijke programma eens in de gaten houden.
Plaats reactie