Nou ja!!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nou ja!!!!

Ongelezen bericht door Marieke »

:evil: Nou mensen, hou je vast!!! Quincy wordt hier zwaar mishandeld, en eigenlijk zou de dierenbescherming ingeschakeld moeten worden... Dat zijn de woorden van een man die ik in het bos tegen kwam...

Ik had met Quincy lekker een half uurtje gelopen... Het was echt genieten in het zonnetje...

Dus bij de auto wrijf ik Quincy altijd na met een handoek, een soort van massage... En daarna krijgt madame haar rode jasje aan, voor haar schouderspier en de lichte artrose en nu helemaal na die ellende met die schouderpees... Dus jasje over haar hoofd, achterpootjes door de bandjes heen.. En ik sta verder de rommel op te ruimen en Quincy staat nog even te snuffelen.. Komt er ineens een rood aangelopen man aan... Met vrouw aan de hand voort gesleept...

Of ik niet helemaal gek was geworden die hond een jas aan te trekken, dit was toch zeker dierenmishandeling.. Die hond ahd wel zijn eigen jas van vacht.. Die hond stikte de moord met mijn jasje.. Ik moest vooral geen modepoppetje maken van die hond... Eigenlijk zou hij meteen de dierenbeschreming in moeten schakelen want dit kon echt niet... Het werd steeds gekker met de jeugd, en die hond moest wel een verschrikkelijk leven hebben bij mij... :roll:

:shock: Intussen heb ik mijn kaken van de grond gelicht en een poging gedaan te vragen waar deze uitbarsting op sloeg? Weer een hele preek en hij zou eigenlijk die hond mee moeten nemen... Toen was de maat vol... Ik heb die meneer gezegt dat hij zich vooral met zijn eigen zaken moest bemoeien... Uitgelegd dat Quincy die jas niet zomaar aan had... Sleutel gepakt, Quincy ingeladen en heel hard weggereden..... :evil:

:evil: Ohw... Wat kookte ik!!!! En nog steeds... Wie denkt hij wel niet wie hij is??
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Och meid, trek het je niet aan. Gooi dat commentaar over je schouder weg en lach erom.
Jij weet wel beter.

Max heeft ook 2 jaar met een jas rond gelopen en eigenlijk alleen maar leuk commentaar gehad.
Mensen vroegen wel waarom hij een jas aan had, maar als ik het dan uitlegde hadden ze er alle begrip voor.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

:lol: :lol: zie het helemaal voor me......Domme man joh, niks van aan trekken.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Waar bemoeien mensen zich toch mee!!
Ik kan me voorstellen dat je een beetje boos bent hoor, ik zou het ook niet leuk vinden als mij dit was gebeurd.
Maar probeer je er niet teveel van aan te trekken, jij weet beter toch!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik kan me voorstellen dat je boos werd,maar ik had denk ik gezegt dat ik thuis een bijpassende handtas en naaldhakken had staan :twisted:

lekker laten kletsen :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

roef schreef:ik kan me voorstellen dat je boos werd,maar ik had denk ik gezegt dat ik thuis een bijpassende handtas en naaldhakken had staan :twisted:

lekker laten kletsen :)
:applaus: :blij:
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Oh,zo'n iemand kan je humeur goed vergallen zeg :evil:
Jij hebt het allerbeste met je hond voor en dat weet je,domme mensen gewoon laten kletsen hoor.Wat was trouwens zijn reactie toen je het uitlegde?Of was die man te stom om het antwoord nog te horen.Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je kookte.Helaas zijn er nog van die mensen die i.p.v. vragen gelijk hun mening klaar hebben.....
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Gitte: Nou moet ik zeggen dat dit voor het eerst was.. Meestal krijg ik ook alleen maar leuk commentaar en zeker na uitleg de vraag, waar heb je dat jasje gekocht dan...

Roef: Dat was pas een briljante reactie geweest!!! Had die man wel willen zien dan!!! :lol: :lol: :lol:

ik ben er ook al klaar mee hoor.. Zit nu heerlijk op de bank en Quincy ligt mij lekker warm te houden!!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Dat soort mensen ben ik altijd snel klaar mee, dan wel door een hele scherpe opmerking zoals Miranda te plaatsen, dan wel door weg te lopen, ik weet tenslotte beter :wink:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

roef schreef:ik kan me voorstellen dat je boos werd,maar ik had denk ik gezegt dat ik thuis een bijpassende handtas en naaldhakken had staan :twisted:
:tranenlach:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
kris

Ongelezen bericht door kris »

Altijd leuk die mensen die het beter weten en ongevraagd zich ergens mee bemoeien :evil: .
Het lastige is meestal dat je dan achteraf pas bedenkt wat je had moeten zeggen, maar ja zolang je zelf maar beter weet gewoon negeren!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Mensen met hun vooroordelen... :evil:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Je kan ook de uitleg op het jasje laten borduren waarom Quincy het jasje nodig heeft. Maar ze moeten wel kunnen lezen :D :D
Cor
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Nou ja!!!!

Ongelezen bericht door Cor »

Marieke schreef:(...) Komt er ineens een rood aangelopen man aan... Met vrouw aan de hand voort gesleept...

Of ik niet helemaal gek was geworden die hond een jas aan te trekken, dit was toch zeker dierenmishandeling.. Die hond ahd wel zijn eigen jas van vacht.. Die hond stikte de moord met mijn jasje.. Ik moest vooral geen modepoppetje maken van die hond... Eigenlijk zou hij meteen de dierenbeschreming in moeten schakelen want dit kon echt niet... Het werd steeds gekker met de jeugd, en die hond moest wel een verschrikkelijk leven hebben bij mij... :roll:

:shock: Intussen heb ik mijn kaken van de grond gelicht en een poging gedaan te vragen waar deze uitbarsting op sloeg? Weer een hele preek en hij zou eigenlijk die hond mee moeten nemen... (...)
Heb je goed rondgekeken, waar de verborgen camera stond? Ik moest eigenlijk direct denken aan dat mannetje bij "Benidorm Bastards" die alles en iedereen voor het gerecht wil slepen...
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

lekker laten lullen..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie