zou het werken?
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
En nu de voorraad even opkopen

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
zo net nog een blokje om en piepbal mee natuurlijk.
roef bleef zo netjes naast dat ik hem los heb gemaakt van de riem en.........hij heeft het hele stuk keurig naast gelopen
toen we bij ons thuis waren heb ik hem even de piepbal gegeven en hij ging zo trots naar binnen al piepend
de hele familie heeft hem zo wat de hemel in geprezen en meneer was erg in zijn nopjes.
roef vindt het alleen erg jammer dat hij de bal weer zo snel moet inleveren
net als hij er eens even flink mee aan de gang wil moet hij hem weer los laten en stopt vrouwtje hem weer in de jaszak 
roef bleef zo netjes naast dat ik hem los heb gemaakt van de riem en.........hij heeft het hele stuk keurig naast gelopen

toen we bij ons thuis waren heb ik hem even de piepbal gegeven en hij ging zo trots naar binnen al piepend

de hele familie heeft hem zo wat de hemel in geprezen en meneer was erg in zijn nopjes.
roef vindt het alleen erg jammer dat hij de bal weer zo snel moet inleveren

-
- Speurneus
roef schreef:zo net nog een blokje om en piepbal mee natuurlijk.
roef bleef zo netjes naast dat ik hem los heb gemaakt van de riem en.........hij heeft het hele stuk keurig naast gelopen![]()
![]()
toen we bij ons thuis waren heb ik hem even de piepbal gegeven en hij ging zo trots naar binnen al piepend![]()
roef vindt het alleen erg jammer dat hij de bal weer zo snel moet inleverennet als hij er eens even flink mee aan de gang wil moet hij hem weer los laten en stopt vrouwtje hem weer in de jaszak

Maar ja... Anders werkt het niet bij je dus ze moet wel!

Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
- Speurneus
Zo blijft het leuk. Bob krijgt de bal meestal niet langer dan een seconden of 20roef schreef:zo net nog een blokje om en piepbal mee natuurlijk.
roef bleef zo netjes naast dat ik hem los heb gemaakt van de riem en.........hij heeft het hele stuk keurig naast gelopen![]()
![]()
toen we bij ons thuis waren heb ik hem even de piepbal gegeven en hij ging zo trots naar binnen al piepend![]()
roef vindt het alleen erg jammer dat hij de bal weer zo snel moet inleverennet als hij er eens even flink mee aan de gang wil moet hij hem weer los laten en stopt vrouwtje hem weer in de jaszak