piepen na narcose
-
- Speurneus
Hier ook heel herkenbaar, Noah heeft er toen ook de hele dag last van gehad.
Hij ging toen ook vooral piepen als wij even op stonden en van hem wegliepen.
Ik ben toen steeds in zijn buurt gebleven en snachts heeft hij lekker bij ons mogen slapen.
Veel sterkte ermee!
Hij ging toen ook vooral piepen als wij even op stonden en van hem wegliepen.
Ik ben toen steeds in zijn buurt gebleven en snachts heeft hij lekker bij ons mogen slapen.
Veel sterkte ermee!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
Jamie is nog steeds pieperig. Vannacht om 3.00 uur uit bed gegaan want toen was ie heel erg aan het piepen. Ik heb hem wat eten en water gegeven en hem laten plassen. Wat hij gelukkig deed! hoera dan is ie die shit-zooi sneller kwijt.
Vandaag ga ik de DA bellen, want ik vind het niet normaal dat ze mijn werkhond voor 2 dagen uitschakelen.
Vandaag ga ik de DA bellen, want ik vind het niet normaal dat ze mijn werkhond voor 2 dagen uitschakelen.

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika

-
- Hele grote hondenneus
Gesprek gehad met de DA en zij zegt dat ze zich niet heeft gerealiseerd dat Jamie zo'n goede werk/hulphond is.
Dat de bijwerking van het roesje onrust is, maar bij jamie extra getriggerd doordat hij geen rust kon krijgen omdat ie wil werken (hij reageert op ieder klikje van mijn rolstoel)
Wat is het toch een fantastische hond !
Ze zal een aantekening maken dat, mocht het ooit nog nodig zijn, hij een lichter/ander middel krijgt.
Dat de bijwerking van het roesje onrust is, maar bij jamie extra getriggerd doordat hij geen rust kon krijgen omdat ie wil werken (hij reageert op ieder klikje van mijn rolstoel)
Wat is het toch een fantastische hond !

Ze zal een aantekening maken dat, mocht het ooit nog nodig zijn, hij een lichter/ander middel krijgt.

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika

-
- Speurneus
ja inderdaad, had wel beetje rekening mee gehouden moeten worden.
wij rontgenen om die reden dan ook in 1e instantie ook zonder verdoving, of het moet echt niet gaan, maar dan komt er maar een licht roesje bij, niet dat ze dagen knokout zijn.
bij mijn da in de praktijk heb ik eerst altijd heftige discussies hoor als een van de andere da een echo of foto moeten maken, maar zelfs mijn moeilijkste hondje lag doodstil met wat hulp en geduld zonder narcose.
nou is het voor jou miss moeilijk om daar assist bij te verlenen maar miss kan volgende x een goede bekende of vriend van je hond hem ff vasthouden en geruststellen bij dit soort dingen. gewoon eerst zonder proberen, prikken kan altijd nog
wij rontgenen om die reden dan ook in 1e instantie ook zonder verdoving, of het moet echt niet gaan, maar dan komt er maar een licht roesje bij, niet dat ze dagen knokout zijn.
bij mijn da in de praktijk heb ik eerst altijd heftige discussies hoor als een van de andere da een echo of foto moeten maken, maar zelfs mijn moeilijkste hondje lag doodstil met wat hulp en geduld zonder narcose.
nou is het voor jou miss moeilijk om daar assist bij te verlenen maar miss kan volgende x een goede bekende of vriend van je hond hem ff vasthouden en geruststellen bij dit soort dingen. gewoon eerst zonder proberen, prikken kan altijd nog
al me kinders uitgevlogen
-
- Speurneus
- Contacteer: