Precies Lien, je bent me voor. Onze Gimmick is vandaag ook onder het mes geweest en ligt nu bij te komen van de narcose. Ik heb haar net een heel klein beetje KVV met een flinke plens lauw water gegeven, ondanks dat er in de folder stond dat ze vandaag nog niks mocht eten. Ze at het met smaak op en ik heb het idee dat ze zich sindsdien wat beter voelt.
Gim heeft vanmiddag bij de dierenarts de hele boel bij elkaar zitten schreeuwen, kreeg ik te horen. Ze stonden met open armen op me te wachten, zo blij waren ze dat ze die herriemaakster kwijt waren
Hier thuis liep ze ook heel onrustig te piepen en te jammeren. Ik heb meteen de kap vervangen door een t-shirt en dat doet haar naar mijn idee goed. A) het is lekker warm, want na een narcose zijn ze vaak heel rillerig en B) daar worden ze rustiger van als ze iets om hun lijf hebben.
Dus misschien een idee voor Jamie, desnoods lekker inpakken onder een dekentje, dat wil ook nog wel eens helpen?
De onrust en het jammeren zullen in de loop van vanavond / vannacht echt wel minder worden hoor. Zeker als hij een paar uur kan slapen. Anders inderdaad even een eindje met hem gaan lopen, beweging en frisse lucht doen ook goed.
Maar dat je het vreselijk vindt, kan ik zo goed begrijpen. De één heeft er veel meer last van dan een ander. Wij zijn ook wel eens met een hond nog teruggeweest naar de dierenarts omdat het leek of ze compleet in paniek was en dat duurde ook zo lang. Toen heeft ze een injectie gekregen waarna het meteen een stuk beter ging.
Heel veel sterkte de komende uren.
Hanneke