Mag jij over haar kinderen wel lelijk praten? Of zou ze dan ook pissig worden? Dat is een leuke discussie voor op een verjaardag

Ik zou als mensen langs komen die zo bang zijn van de hond niet de hond los laten. Daar krijg je alleen maar meer gedoe mee vooral als de kinderen weg gaan rennen en gillen word dat voor Remy feest. Maar ik zou wel verwachten dat er met respect met Remy om gegaan word. Mijn moeder is als de dood voor de honden, dus als zij komt gaan de honden in de tuin. Ik verwacht dan ook van mijn moeder dat ze de honden met rust laat ( doet ze ook want ze is er heel bang voorIneke P schreef:Dank jullie wel voor de reacties! Zoals jullie reageren, zo denk ik er precies hetzelfde over. Mijn zus is een harstikke lieve leuke meid, maar kan zich soms niet in een ander inleven. En al helemaal niet op het gebied van dieren. En ze flapt er altijd zo van alles uit. En is gauw op haar teentjes getrapt en boos. Zelf ben ik nogal zachtaardig van karakter en ben wat bedeesder. Zij is veel mondiger. Maar als ik echt boos ben, heel boos......... Dan kan ik me niet meer beheersen en niet iets meer normaal zeggen. Dan barst de bom. En ik had me al steeds op lopen ..eten.... Dus het lontje was nog maar heel kort.....!!!!!En dan was het fikse ruzie geworden. Maar we hebben deze week een bruiloft van onze vader die gaat hertrouwen. En dan wil ik geen ruzie.
Wel ga ik er nog een keer met haar over praten.
Remy gaat zowiezo met bezoek altijd in de bench. Ze is zo ontstuimig en enthousiast! Maar na een tijdje mag ze wel los. Als de visite er al een poosje is. Dus de volgende keer als ze weer komen, blijft ze niet meer in de bench, maar mag ze er gewoon uit. Maar ik blijf het wel een lastige situatie vinden. Want de kids beginnen te gillen, te huilen en weg te rennen als de hond er uit komt. Ze zijn echt panisch van angst.