Even Jada aan jullie voorstellen:)

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wat een schatje!

Enne Ziva is ook zo'n ukkie hoor, maar dat maakt niets uit :D Ziva was toen ze 7.5 week was maar 3.5 kg.. Ze groeide wel netjes maar ze begon gewoon ook al klein.. !
Kan zo niet zeggen wat ze woog met 12 weken maar volgens mij ook zo rond de 7-8 kg..!
De ene is gewoon groter dan de ander! Wij genieten nog van onze schootformaatlabrador ;) en ze worden inderdaad snel groot hoor!
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Veel liefde, geluk en gezondheid met Jada toegewenst, ze ziet er prachtig uit! :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Jada is heeeeeeeel erg mooi zeg!

En idd...Milow was met 12 weken ook klein en iel, woog 8 kilo. Dit is vanzelf goed gekomen hoor. Hij is nu 1 jr oud en 32 kilo. Prima op gewicht dus! Gewoon goed kijken naar je hondje.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat is ze prachtig! :verliefd1: Mooi donkerbruin :verliefd1:
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Wat een mooi puppenkind.
veel plezier en geluk met Jada :)
Jada
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Jada »

Dank jullie wel voor alle lieve en leuke reacties :) Ik zal me idd proberen geen zorgen meer te maken over haar kleine puppenlichaampje:wink: Tja het is onze eerste hond en dan denk je soms: ojee klopt dat wel.. of is dat wel in orde... zo zijn er nog een paar dingetjes namelijk, zoals de blijvende roos in haar vacht en de vieze oren die steeds terugkomen, maar dat verdwijnt hopelijk ook eens.
Wij geven haar sindskort ook Royal Canin, eerst had ze vage onbekende brokken van de fokker. Alleen een heel stomme vraag, maar hoe werkt de beker? Wij geven de Junior versie speciaal voor grote rassen en dan mag ze 300 gram per dag. Alleen bij de ene benaming op de beker is 100 gram zoveel brokken en bij een ander soort brokken is 100 gram een andere hoeveelheid. Junior zie ik er ook niet op staan :confused: Haha stomme vraag misschien, maar hopelijk kan iemand me helpen. Ik gebruik nu een weegschaaltje van Royal Canin, maar die werkt niet altijd naar behoren.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ik ging nooit met een beker wegen maar gewoon op een keukenweegschaal. Op die bekers staat altijd zo veel op.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

wow wat een sweetie pie is dat zeg! Ik vind haar echt superknap, en ik meen het als ik dat zeg :)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

ahh wat een lieffie!
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Plaats reactie