Even Jada aan jullie voorstellen:)

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Jada
Snuffelneus
Snuffelneus

Even Jada aan jullie voorstellen:)

Ongelezen bericht door Jada »

Hoi Allemaal, ik ben net nieuw op het forum, dus bij deze wil ik jullie graag voorstellen aan onze pup Jada. Ze is nu 12,5 week oud :) De foto's in de tuin en op het kussen zijn genomen toen ze net een weekje bij ons was. De andere foto's zijn van de afgelopen paar weken. Het blijft tot nu toe een kleintje;) op de puppycursus is een zwarte labrador, ook een teefje, precies evenoud en die weegt zo'n 5 kilo zwaarder...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ah,wat is Jada een poepie :verliefd1:
Enne.....met dat groeien zal het vast goed komen hoor!!
Veel plezier met Jada.
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

:verliefd1: Wat een scheetje.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Mooi meisje die Jada en klein, ik vind haar er goed uitzien wat weegt ze nu dan, wij hebben een pupje Vida van bijna 9 weken en zij weegt 6 kg.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Lief kopje zit erop. :verliefd1:
Jada
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Jada »

Vorige week vrijdag hebben we haar voor het laatst gewogen bij de DA, ze woog toen 7,4 kilo. Iedere week lopen we even binnen bij de DA om het gewicht in de gaten te kunnen houden. Aanstaande vrijdag gaan we weer naar de DA, ik ben benieuwd...
Volgens de eigenaar van die zwarte labrador hoort de pup van 12 weken rond de 12 kilo te zitten.
Afbeelding
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

laat je niet gek maken, iedere lab is ander gebouwd de ene wat grover de ander weer wat fijner. Als Jada een stijgende lijn vertoond en lekker tevreden is en goed eet is het prima hoor. het is een mooi meisje. dat zwarte labje van de cursus is dan wel een erg zwaar gebouwd teefje.
Kristel

Ongelezen bericht door Kristel »

Onze pasja is nu 13 weken en is ook de kleinste van de puppycursus. (allemaal labradors van dezelfde leeftijd) toen ze net twaalf weken was woog ze 7,5 kilo.
Toen ze acht weken was woog ze 3,5 kilo. Ook een ukkie dus! :D
Laat je niet gek maken hoor! Deed ik ook altijd maar ze is kern gezond. Komt allemaal goed!!
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Wat een lief koppie heeft ze :verliefd1:

Ik vind het gewicht wel wat aan de schrale kant en zou elke maaltijd net iets meer brokjes geven als je nu doet.
Groetjes Anca

Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ze ziet er prachtig uit.
Laat je niet gek maken. Inderdaad is iedere Labrador anders gebouwd en teefjes zijn toch over het algemeen wat fijner. Je houdt het toch goed in de gaten door haar vaker te wegen.
Heel veel plezier met haar.
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Ach wat een lieverd, :verliefd1: !!!Dat roze halsbandje op de laatste foto, fantastisch...dat kleurt erg mooi bij haar vacht!!!! Heel veel plezier, mooie pup!!!
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

wat een mooie meid! Ieder hondje verschilt in bou, in groei en dus ingewicht. Onze tabor is een zeer goed gebouwd hondje, groeit echt als kool (ook als ik hem vergelijk bij ons in de cursus, hij is een stuk grover, de instructeur vroeg laatsts zelfs wat we hem voerde, pocon? Haha geintje natuurlijk, maar hij groeit echt hard!!!) maar met zn bijna 21 wk is hij nu 17,5 kilo.
Ze zeiden ook tegen mij dat je pup het aantal weken in kilo's mag wegen, maar dat hoeft niet! Wij voeren met een voertabel wat bij de royal canin zit, en daar doet hij het goed op. Hij ziet er goed uit, niet te dik maar met een taille zal ik maar zeggen maar zie geen ribben. Dat is zoals het eruit hoort te zien. En jullie wegen haar zo te lezen wekelijks, bij de da ook nog. Als ze wat verontrustigs tegen zouden komen zouden ze het nwel zeggen toch;)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

dus geniet er maar van want ze worden gauw genoeg grooti ;)
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

:verliefd1: Lief hoor veel geluk met haar en maak je niet druk om haar gewicht zolang de hond in verhouding eruit ziet gaat het goed. De een is de ander niet!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Heel veel geluk ,liefde en plezier met jullie Jada.
Wat is het een heerlijk meisje :verliefd1: :verliefd1:
Plaats reactie