Pus-penis

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Hier ook overal groene druppels, heb er speciaal zo'n stoomapparaat voor aangeschaft.
Maar Joep is nu 1,5 jaar en ik moet zeggen dat ik heel af en toe nog es een groene druppel vind, dus het is aardig over of hij houdt het zelf goed schoon. Want soms zie ik het bij hem en even later maakt hij het zelf schoon. Idd handig om daar een commando aan vast te maken.
Herman 70
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Herman 70 »

klaartje schreef:Duke heeft donderdag een spuit gekregen, chemisch castratie dus. Tot nu toe zie ik nog geen verschil, heeft iemand ervaring in hoe lang het duurt voor het werkt?
Als hij zo`n zelfde implantaat gekregen heeft als onze hond en het ongeveer net zo snel werkt een week of 4.
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

klaartje schreef:Duke heeft donderdag een spuit gekregen, chemisch castratie dus. Tot nu toe zie ik nog geen verschil, heeft iemand ervaring in hoe lang het duurt voor het werkt? Ik overweeg om hem te laten castreren, omdat ie ons de straat over trekt (en hij heeft echt wel een paar gehoorzaamheidscursussen gehad...), alles sloopt en ook heel veel groene druppels produceert. Maar eerst dit even afwachten.
Silicea D12 had bij ons geen enkel effect. En ook prepusol (van DA) maakte weinig uit.
:zwartpootje:
Bij Brent duurde het ongeveer 3 weken voor we verschil merkten. Heeft jouw hondje een implantaat of echt een spuit voor chemische castratie? Daar zit wel verschil in.Een implantaat werkt namelijk pas na een paar weken en dat effect houd ruim 6 maanden aan en zo'n spuit werkt maar enkele weken namelijk.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
klaartje

Ongelezen bericht door klaartje »

Duke heeft een spuit gekregen, dus geen implantaat. Hij is binnen wel ietsjes rustiger, maar verder merk ik nog geen verschil. Ook de groene druppels vliegen hier nog vrolijk rond...
Wie weet toch een implantaat (schijnt toch beter te vergelijken te zijn met een echte castratie).
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Sinds King zijn implantaat heeft is zijn vreslijke puspiemel verleden tijd! Merkte pas nadien hoe een last hij er ook eigenlijk van had, nu likt hij nog nauwelijks aan 'zijn zakie'.

Hij is wel een stuk dikker geworden, nu is de arme stakker op dieet omdat ik geen vettert wil hebben :(
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

zeker ervaring mee. Hier ook zo'n groene druppels op de vloer, op de muren en op deuren (geen idee hoe zij op de deuren en muren komen :? )Wij hebben zo'n spoelmiddel meegekregen, maar dit werkt maar even.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Oh die spoelmiddelen!!!! Mijn vriend keek me echt heel raar aan toen ik volgens de aanwijzingen van het middel King zijn 'zakie' 2 minuten aan het inmasseren was.. :shock:

(King vond het wel o.k en ging er breed voor liggen op zijn rug) 8)

:lol:
:lol: En het hielp ook niet!
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Brellow
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Brellow »

milo schreef:Oh die spoelmiddelen!!!! Mijn vriend keek me echt heel raar aan toen ik volgens de aanwijzingen van het middel King zijn 'zakie' 2 minuten aan het inmasseren was..
was t geen jaloezie? :D :oops: :oops: :confused:
Afbeelding

Met heel veel dank aan Sarah!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

esmoezie schreef: Ik zou het zelf geen reden vinden om hem te castreren overigens.
Ik ook niet :oops: Ik word er zo verdrietig van als ik dan weer lees dat er dan heel makkelijk wordt gezegd door in dit geval een DA assistent " Castreren en u heeft nergens meer last van" wellicht in iets ander bewoording. Castratie........de remedie voor alles :roll: Gelukkig dat de TO zelf deze drastische maatregel (nog) niet neemt :wink:
Laatst gewijzigd door rimanime op 29 mar 2011, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Brellow schreef:
milo schreef:Oh die spoelmiddelen!!!! Mijn vriend keek me echt heel raar aan toen ik volgens de aanwijzingen van het middel King zijn 'zakie' 2 minuten aan het inmasseren was..
was t geen jaloezie? :D :oops: :oops: :confused:
:funnypost
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Wat het beste helpt is donker bruine bethadine. Dat verdun je met water, met een spuitje inspuiten en even in masseren. Een week om de dag doen en dan is het in de meeste gevallen voorbij.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

Tika Trails schreef:Wat het beste helpt is donker bruine bethadine. Dat verdun je met water, met een spuitje inspuiten en even in masseren. Een week om de dag doen en dan is het in de meeste gevallen voorbij.
kleine waarschuwing lijkt me op zijn plaats bij het gebruik van betadine :) , een gewaarschuwd mens telt voor 2...
Er kan een ernstige overgevoeligheid voor betadine zijn zonder dat je dat weet. En dat komt vaker voor dan je denkt! Gevolg is dat de huid enorme blaren krijgt, ook bij sterk verdunde oplossing... Gevaarlijk in zo'n gevoelig gebied waar de huid en slijmvliezen heel dun zijn.
Verder heeft betadine een uitdrogende werking, te vaak en te langdurig gebruik droogt de huid en maakt de huid dun. Er is risico op scheurtjes en kloofjes!
Betadine vind ik persoonlijk dus een slecht middel om de voorhuid te spoelen!!!

Ik heb ook 3 ongecastreerde reuen. Er wordt hier drie keer per week een piemel-spoel-sessie gehouden :lol: . Alle drie de mannen op de rug, en spoelen met sterke, afgekoelde, kamille-thee. Nergens last van!
In het begin als de hormonen beginnen te werken, of als er loopse lola's in de buurt zijn, doen we het dagelijks. Het is een klusje van niks en het houdt je huis een stuk schoner :)
Plaats reactie