corretje schreef:Dat was bij Kira ook zo. Dan ging het weer een tijdje goed en dan weer mis. Ook bloed bij de ontlasting en diarree. Dan weer spugen enz. Zou hem zeker een tijd niet op stokken laten knauwen. Is toch al zo gevaarlijk vanwege splinters en perforeren van de darm enzo. Dus een alternatief gaan zoeken voor stokken. Een bal ofzo of een ander leuk speeltjes
Beterschap met hem
Wij hebben de meeste stokken verwijderd uit onze tuin toen wij Max voor de eerste keer liet spelen. Er waren nog een aantal stokken aanwezig, maar wij dachten niet dat deze zouden splinteren aangezien die van een boom aanwezig waren. Alle hout dat nog aanwezig was van de bouw hebben wij verwijderd, omdat wij dachten dat alleen dat hout zou splinteren
Wat hebben ze bij Kira gedaan om haar weer gezond te maken?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Hieronder een linkje over darmontsteking.
Ik denk dat je zelf wel kunt verzinnen dat splinters in de maag/darmen niet zo makkelijk te verteren zijn dus dat zou een oorzaak kunnen zijn van zijn problemen.
Het linkje gaat overigens niet over de aanbevolen tabletten maar over de uitleg, de tabletten ken ik verder niet
De test zou je eventueel kunnen doen, maar het lijkt hier ook erg veel op zo te lezen aan jouw verhaal.
Sterkte met Max.
Martine.jolie schreef:Hieronder een linkje over darmontsteking.
Ik denk dat je zelf wel kunt verzinnen dat splinters in de maag/darmen niet zo makkelijk te verteren zijn dus dat zou een oorzaak kunnen zijn van zijn problemen.
Het linkje gaat overigens niet over de aanbevolen tabletten maar over de uitleg, de tabletten ken ik verder niet
De test zou je eventueel kunnen doen, maar het lijkt hier ook erg veel op zo te lezen aan jouw verhaal.
Sterkte met Max.
Dankjewel voor je reactie! Wat een duidelijk informatie.
Inmiddels gaat het alweer beter met Max, maar de vraag is natuurlijk voor hoelang. Wij zijn overgestapt op andere brokken dus even afwachten of dit wat gaat doen. Hij heeft weer eetlust en niet meer gebraakt of diarree gehad. Verder is er geen bloed meer zichtbaar en maakt hij een vrolijke indruk. Als hij binnenkort weer terugvalt dan weten wij waarop wij moeten letten.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.