Dank jullie wel voor de lieve en leuke reacties (Martine voor haar stukje goede moed).
Ik kan melden dat het

gaat met Banjer. Hij geniet volop ...van eten tot spelen en knufffelen.
Komende maandag ziet de DA en de assistente die heeft geholpen heeft tijdens de operatie Banjer weer. Ik laat zijn bloed controleren op bloedarmoede. Hij had blijkbaar fikse bloedarmoede. Een week na de operatie (17 mei) had hij een waarde van 23. Ik ben heel benieuwd wat de waarde maandag is.
Zeer regelmatig kijk ik naar zijn tandvlees....en die blonde lobbes laat het allemaal gelaten toe..want ook dat beschouwt hij als aandacht van de bazin

. Ik controleer elke week zijn gewicht (kliniek DA is om de hoek) en ik kan vertellen dat meneer aardig aan z'n tax zit qua aantal kilo's. Hij is bijna 2,5 kilo aangekomen. Hij krijgt sinds de operatie door z'n brokken iets van smuldier. Soms lijkt het wel of hij na het eten mij komt bedanken voor die traktatie

. Persoonlijk denk ik dat het niet erg is dat hij aankomt want mocht er ergens een tumor gaan groeien dan heeft hij al z'n reserves nodig.
Het verdriet dat hij er over een tijd(je) niet meer zal zijn is gelukkig steeds meer op de achtergrond aan het raken. Elke dag heb ik diverse happymoments en die pakt niemand ons meer af
Terwijl ik dit stukje aan het tikken ben ligt hij heerlijk languit te doezelen. Het geeft mij altijd een warm genoegen als ik naar een huisdier kijk die heerlijk aan het slapen is.
M'n reactie is weer eens langer geworden dan dat ik had gedacht
Vingers gekruist voor de uitslag op maandag!
Lieve groet en labradorgrijns
Francis & Banjer