Help! Zij wilde mij achter het behang plakken !

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:D :lol: :D Wat klinkt dat toch heerlijk bekent!!!! 8)
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Roos schreef:
Debby schreef:Ook ik kan hier over mee spreken.
Gisteren toen het baasje thuis was na zijn werk gingen we met zijn drieen naar het bos.

In de auto sprong ik al heen en weer, moest ook nog gaan zitten eerder mocht ik de auto niet uit :evil: . Eenmaal uit de auto sleurde :twisted: ik het baasje richting het bospad. Baasje maakte mij los en ik smeerde hem, vrouwtje riep mij en ik braaf terug :D . Daarna zag ik een aantal hondjes baasje wilde mij even vast maken omdat de andere honden ook vast waren, maar ja komen :twisted: dat is toch weg rennen en vervolgens in de meest smerigste sloot springen die er in het bos is :twisted: :twisted: . Vrouwtje keek niet zo blij toen ik uit de sloot kwam en eenmaal thuis moest ik ook nog in de douche :cry: .
Zo kennen wij jou niet Fayth :eusanaughty: had je last van het weer of had het baasje geen gekookte kip bij hem? :D
:lol: :lol:
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Kay&Zus

Ongelezen bericht door Kay&Zus »

mijn vrouwtje vind het heel stout als ik een stuk van de deurpost af knabbel terwijl mijn grote broer wel met stokken mag spelen :confused: Hoe moet ik dat dan weten??

En nog bozer wordt ze als ze binnen komt en wij samen op de keukenstoel aan tafel zitten. Zij zit er toch ook elke dag met de kinderen op :nietcool:

Die commando's hoor ik elke dag, maar wat ze nou toch allemaal van me wil? Ik doe mijn grote broer af en toe maar na :wink:

Verder is ze wel lief hoor want ik krijg heel veel aandacht en ga lekker met haar de hei op en als ik dan buikschuivend door een plas ga moet ze soms best wel lachen geloof ik :D

groetjes van Zus en Kay
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

whahaha, ik heb heel hard gelachen om je verhaal :-))

Natuurlijk ben ik een heeeelllee lieverd, helemaal als vrouwtje even niet kijkt. Dan mag ik toch ook op de bankof niet? Normaal zegt ze láág!, maar als ze niet kijkt, dan zegt ze het ook niet en mag je dus doen wat je wilt.

Dat is mijn filosofie in ieder geval! En het werkt prima... hoewel vrouwtje het baasje gister wel naar de gamma stuurde.... ze zou toch niet?.... nee, toch?
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Kay&Zus schreef:mijn vrouwtje vind het heel stout als ik een stuk van de deurpost af knabbel terwijl mijn grote broer wel met stokken mag spelen :confused: Hoe moet ik dat dan weten??

En nog bozer wordt ze als ze binnen komt en wij samen op de keukenstoel aan tafel zitten. Zij zit er toch ook elke dag met de kinderen op :nietcool:

Die commando's hoor ik elke dag, maar wat ze nou toch allemaal van me wil? Ik doe mijn grote broer af en toe maar na :wink:

Verder is ze wel lief hoor want ik krijg heel veel aandacht en ga lekker met haar de hei op en als ik dan buikschuivend door een plas ga moet ze soms best wel lachen geloof ik :D

groetjes van Zus en Kay
:D :D Ik zie jullie al zitten! Volgens mij is dat een heel lollig gezicht :D :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Lausje schreef:whahaha, ik heb heel hard gelachen om je verhaal :-))

Natuurlijk ben ik een heeeelllee lieverd, helemaal als vrouwtje even niet kijkt. Dan mag ik toch ook op de bankof niet? Normaal zegt ze láág!, maar als ze niet kijkt, dan zegt ze het ook niet en mag je dus doen wat je wilt.

Dat is mijn filosofie in ieder geval! En het werkt prima... hoewel vrouwtje het baasje gister wel naar de gamma stuurde.... ze zou toch niet?.... nee, toch?
Precies, daar ben ik het volledig mee eens. Als ze niet kijkt het stiekem toch doen; daar ben ik ook een kampioen in....maar volgens vrouwtje wordt het al minder. Ze zou moest eens weten :twisted:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

marielle75 schreef:Ook hier zijn plannen om de behangtafel te voorschijn te halen. :cry:
Vanochtend in het bos ging ik achter een rotweiller aan, heel ver van mijn vrouwtje vandaan en had ook nog zijn balletje afgepakt. Nou, mijn vrouwtje weet dan hoe laat het is, want als ik iets gejat heb, zie het dan maar terug te krijgen. :twisted: Ik heet toch niet voor niks Rover. :wink:
Toen ze het balletje terug hadden, wilde ik eigenlijk blijven spelen met de andere hond en de bal.... Maar vrouwtje bleef maar lopen, toen ben ik haar maar achterna gegaan.
Ik gedraag me nu maar even heel rustig, dan vergeet ze het misschien wel weer.
:D :D Precies, volledig mee eens! Zij hebben jouw nu eenmaal die naam gegeven en dan moet je jouw status daarop aanpassen 8)
Wij zouden een geweldig koppel zijn; ik houd namelijk ook van stelen en er dan mee vandoor gaan. Ik heb wel nog nooit een balletje van een andere hond gestolen, maar dat kun je mij wel leren..toch? Dan leer ik jou hoe je sokken en vaatdoekjes moet stelen :wink:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

hier ook een die weet hoe je balletjes van andere moet afpakken en echt niet meer teruggeven.

Ik krijg dan meestal de opmerking: maar kent hij niet het commando "los" ???
Dan geeft die zeker de bal terug :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
tuurlijk kent hij los maar voor Chester is dat geen commando als hij net een bal heeft afgepakt. Dan heeft hij echt bananen in zijn oren.
Afbeelding

bedankt Sharon !
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Jutta schreef:hier ook een die weet hoe je balletjes van andere moet afpakken en echt niet meer teruggeven.

Ik krijg dan meestal de opmerking: maar kent hij niet het commando "los" ???
Dan geeft die zeker de bal terug :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
tuurlijk kent hij los maar voor Chester is dat geen commando als hij net een bal heeft afgepakt. Dan heeft hij echt bananen in zijn oren.
:D :D Precies! Als ze eenmaal de gek in de kop hebben, zijn commando's ver van hun bed :wink: Max kent ook perfect los....als hij het wilt....de eigenwijze pumuckel
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

royenmarjolein schreef:
marielle75 schreef:Ook hier zijn plannen om de behangtafel te voorschijn te halen. :cry:
Vanochtend in het bos ging ik achter een rotweiller aan, heel ver van mijn vrouwtje vandaan en had ook nog zijn balletje afgepakt. Nou, mijn vrouwtje weet dan hoe laat het is, want als ik iets gejat heb, zie het dan maar terug te krijgen. :twisted: Ik heet toch niet voor niks Rover. :wink:
Toen ze het balletje terug hadden, wilde ik eigenlijk blijven spelen met de andere hond en de bal.... Maar vrouwtje bleef maar lopen, toen ben ik haar maar achterna gegaan.
Ik gedraag me nu maar even heel rustig, dan vergeet ze het misschien wel weer.
:D :D Precies, volledig mee eens! Zij hebben jouw nu eenmaal die naam gegeven en dan moet je jouw status daarop aanpassen 8)
Wij zouden een geweldig koppel zijn; ik houd namelijk ook van stelen en er dan mee vandoor gaan. Ik heb wel nog nooit een balletje van een andere hond gestolen, maar dat kun je mij wel leren..toch? Dan leer ik jou hoe je sokken en vaatdoekjes moet stelen :wink:
Max, ik denk inderdaad dat we elkaar wel wat leuke dingen kunnen leren.
:twisted: Bedankt voor de tip van de sokken en vaatdoekjes. :klasse:
Afbeelding
kelly1609

Ongelezen bericht door kelly1609 »

Nou Max, mijn vrouwtje vond mij vanochtend geloof ik ook niet zo lief. Eerst moest ik mee lopen naast een of ander blauw ding met 2 wielen. Daarna moest ik hardlopen naast dat ding en zei het vrouwtje "aan de fiets" tja ik had dat nog nooit gedaan maar vond het best leuk. Totdat er een lekker geurtje voorbij kwam. Vrouwtje zei "nee" en dus liep ik maar door naast dat ding.

Maar toen vrouwtje niet meer op dat ding zat vond ik dat ik wel mocht ruiken...want wat ruikt het toch overal lekker. Ik zette dan mijn handrem erop want anders kan ik toch niet ruiken. :twisted: Vrouwtje vond dat niet zo leuk geloof ik! Maar ja al die loopse teefjes in de buurt vind ik wel leuk!!

En van de week vond ze dat ik een grote mond had. Er waren 2 honden op het veld die 2 andere honden aanvielen. Ik ging daar natuurlijk op af maar ik deed niks hoor! ik was alleen maar aan het blaffen, terwijl ik dat anders nooit doe. Vrouwtje zei toen dat ik niet zo stoer moest doen omdat ik dat anders ook niet doe. :roll:
Janine

Ongelezen bericht door Janine »

Hé Max, high five..... ikke volg precies dezelfde commando´s op af en toe. Tja.. we weten wel als het menens wordt, maar zolang het dat niet is volgen we onze eigen commando´s....... :lol:
Kay&Zus

Afbeelding

ik snap echt niet waarom ik dit niet mag doen van mijn vrouwtje. Zo hoort het toch, netjes aan tafel zitten :confused:
Kay&Zus

en mijn vrouwtje snapt ook niet eens hoe ze een foto kleiner kan maken!! wie is hier nou stout?
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

:D :D :D
Geweldig en dan de blik in de ogen! :verliefd1:
Plaats reactie