Help! Zij wilde mij achter het behang plakken !

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Help! Zij wilde mij achter het behang plakken !

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Nadat vrouwtje vorige week zo trots op mij was, is zij vandaag veranderd in een akelige heks :cry: Ik denk dat het heel ernstig is en dat jullie de dierenbescherming moeten bellen! Zij heeft mij uitgemaakt voor ''stuk ellende'' :shock: :cry:
Ik zal jullie vertellen hoe het zo ver is gekomen. Vannacht was er bij ons hevig onweer en bliksem en wij hebben dus alledrie slecht geslapen. Vanmorgen moest ik gaan wandelen met het vrouwtje voordat baasje en vrouwtje gingen werken. En ik weet altijd heel goed hoe ik moet volgen, daar ben ik erg goed in. ''Volg'' betekent toch dat je je baasje of vrouwtje moet meesleuren, toch :twisted: ? Maar goed, toen was vrouwtje nog niet kwaad en zei ze slechts dat ik ,,bananen in de oren had'' Toen vrouwtje thuis kwam van het werk, ging ze met mij naar het bos :banaan: Dat vond ik helemaal super! Fanatiek sleurde ik mijn vrouwtje door het dorp naar het bos, het commando ''volg'' zegt ja voldoende :twisted: In het bos riep zij een aantal keer ,,kom hier'' ....mijn inziens betekent dit ''ga maar lekker los; ik zie je wel weer een keer verschijnen''. Ook moest ik ''voor'' komen.... :puh: dus dat betekent direct aan de voet, toch? Bij het commando ,,voet'' rende ik direct het rondje om haar heen en stormde ik weer verder in het bos. Vrouwtje was het inmiddels een beetje beu en nam mij vast bij de halsband: ,,Ik ben het nu helemaal zat; jij luistert en anders gaan wij linea directa naar huis. Ik hou mij niet aan het waarschuwen en het schreeuwen door het bos. '' Ik begreep er niks van, ik ben toch altijd zo'n :engel: Dus fanatiek vervolgde ik mijn weg 8) .....Vrouwtje zei ook dat ik moest gaan ''zitten'' , waarop ik met mijn kontje in de lucht bleef zweven en direct ervan door ging als ze even niet keek :twisted: En het commando ''liggen''....nog nooit van gehoord :eusawhistle: Nadat ik vrouwtje nog een paar keer vooruit had getrokken door het bos, was zij ontzettend kwaad:,, Wij gaan nu naar huis stuk ellende. Lopen en gauw! Ik ben hier de baas en niet jij!'' :oops: :cry: Toen ik ben ik redelijk braaf geworden en wist ik plotseling weer alle commando's :D :twisted:
Thuisgekomen heeft vrouwtje baasje gebeld dat hij een goede behangtafel en supersterke lijm moet meenemen :shock: en het allerergste is ook nog dat baasje vrouwtje gelijk geeft.....
Inmiddels is de boosheid van vrouwtje minder en heeft zij ook al gespeeld met mij. Ook heb ik net lekker geknuffeld, dus ik denk dat ik door het oog van de naald ben gekropen....

Wat een hondenleven....
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Tja , het leven van een (soms ongehoorzaam) labje gaat niet altijd over rozen hé.... ik kan er van meespreken.... heb ook zo'n vrouwke dat af en toe boos op mij wordt omdat ik (volgens haar dan) nog regelmatig vanalles uitsteek dat niet mag.... pfffft..... flauw hoor....
Ze vindt dat ze nog altijd ogen tekort kom .... en ik ben dan al meer dan de helft gekalmeerd door ouder te worden :twisted:
Heb haar daarstraks echter horen zeggen dat zolang ik zo'n deugniet blijf ik voor mijn leeftijd toch nog best goed en alert ben, dus ..... :twisted: :twisted: wat wil ze nu eigenlijk ????? Mensen..... je krijgt er soms een punthoofd van :evil:

Groetjes
Wobbe
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Ook ik kan hier over mee spreken.
Gisteren toen het baasje thuis was na zijn werk gingen we met zijn drieen naar het bos.

In de auto sprong ik al heen en weer, moest ook nog gaan zitten eerder mocht ik de auto niet uit :evil: . Eenmaal uit de auto sleurde :twisted: ik het baasje richting het bospad. Baasje maakte mij los en ik smeerde hem, vrouwtje riep mij en ik braaf terug :D . Daarna zag ik een aantal hondjes baasje wilde mij even vast maken omdat de andere honden ook vast waren, maar ja komen :twisted: dat is toch weg rennen en vervolgens in de meest smerigste sloot springen die er in het bos is :twisted: :twisted: . Vrouwtje keek niet zo blij toen ik uit de sloot kwam en eenmaal thuis moest ik ook nog in de douche :cry: .
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ahhh zielig ben jij hoor Max, maar je hebt vast een leuke middag gehad in het bos? :D
Roos

Debby schreef:Ook ik kan hier over mee spreken.
Gisteren toen het baasje thuis was na zijn werk gingen we met zijn drieen naar het bos.

In de auto sprong ik al heen en weer, moest ook nog gaan zitten eerder mocht ik de auto niet uit :evil: . Eenmaal uit de auto sleurde :twisted: ik het baasje richting het bospad. Baasje maakte mij los en ik smeerde hem, vrouwtje riep mij en ik braaf terug :D . Daarna zag ik een aantal hondjes baasje wilde mij even vast maken omdat de andere honden ook vast waren, maar ja komen :twisted: dat is toch weg rennen en vervolgens in de meest smerigste sloot springen die er in het bos is :twisted: :twisted: . Vrouwtje keek niet zo blij toen ik uit de sloot kwam en eenmaal thuis moest ik ook nog in de douche :cry: .
Zo kennen wij jou niet Fayth :eusanaughty: had je last van het weer of had het baasje geen gekookte kip bij hem? :D
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

:lol: heerlijk :lol: zie het helemaal voor me :lol:
Die periode zijn wij gelukkig voorbij en basco luisterd tegen woordig als een trein.
Eens komt het goed, tenzij je een hond als wobbe hebt :D maar dat maakt de wandelingen nooit saai en de verhalen ook niet :D
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Roos schreef:Ahhh zielig ben jij hoor Max, maar je hebt vast een leuke middag gehad in het bos? :D
ik wel, maar vrouwtje niet :twisted:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ik denk dat ik het wel weer goed heb gemaakt. Ik ben vanmorgen stiekem op bed gesprongen (mag ik eigenlijk ook niet :twisted: ) en ben toen met mijn kop op vrouwtje gaan liggen. Toen zij een beetje wakker werd ben ik dicht tegen haar aangekropen en heb ik geknuffeld :verliefd1: :verliefd1: En tijdens het wandelen net heb ik weer veel beter geluisterd dan gisteren....

Net heb ik echter weer iets gestolen en ik ben ik ermee vandoor gegaan :twisted: Het is echter helemaal niet leuk, want vrouwtje reageert er helemaal niet op :confused: :(
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

Een echte lab leven :lol: :lol: :lol:
Vrouwtje en baasje zijn er toch alleen voor het eten geven en de knuffels :lol: :lol: :lol: nou ja en spelen op zijn tijd natuurlijk ook de rest is flauwekul :lol: :lol: :lol: commando's zijn er alleen voor andere honden
Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Jij bent een echte labrador en ik weet ook niet wat de baasjes zich altijd zo aanstellen. En dan van die soms onnodige commandos. Ik kan het ook heel goed vooral als ik van mijn vrouwtje af moet. Dan kan ik heel intelligent kijken en ik vind het dan best raar dat mijn vrouwtje ineens boos word. :oops:

Maar ja, zo'n knuffel maakt het meestal weer goed en voor je geruststelling, er bestaat niet echt zo'n super plakkende lijm voor labjes.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Zulke momenten :twisted:
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Ook hier zijn plannen om de behangtafel te voorschijn te halen. :cry:
Vanochtend in het bos ging ik achter een rotweiller aan, heel ver van mijn vrouwtje vandaan en had ook nog zijn balletje afgepakt. Nou, mijn vrouwtje weet dan hoe laat het is, want als ik iets gejat heb, zie het dan maar terug te krijgen. :twisted: Ik heet toch niet voor niks Rover. :wink:
Toen ze het balletje terug hadden, wilde ik eigenlijk blijven spelen met de andere hond en de bal.... Maar vrouwtje bleef maar lopen, toen ben ik haar maar achterna gegaan.
Ik gedraag me nu maar even heel rustig, dan vergeet ze het misschien wel weer.
Afbeelding
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Nou Max, als je zo doet krijg je er vast nooit een speelkameraadje bij! :twisted:
(Hoewel 2 fraaie bulten achter het behang best mooi kan zijn :effe_denken: )
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Lekker die verhalen van eigenwijze jonge labjes. :D

Ze worden hier zo vreselijk braaf dat ik stiekum wel eens terug denk aan de tijd dat ik ook wilde behangen. :oops: 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Roos

M_n_q_e schreef: (Hoewel 2 fraaie bulten achter het behang best mooi kan zijn :effe_denken: )
:lol:
Plaats reactie