Doran in Bennekom

Plaats hier alles over hondenshows.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Pandora schreef:
Lunatic schreef:
Debora schreef: Volgens mij staat de datum in de LP van augustus, was dat niet 3 september.

Maar als ik jouw keurverslag zo lees begrijp ik het G-tje niet zo goed. Toch een mooi keurverslag en uitzwaren komt vanzelf.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, 1 minpuntje lijkt me dan toch een ZG, maarja ik heb de ballen verstand van shows :D

Dank je Brigitte, ik zal die tip in m'n achterhoofd houden voor volgend jaar, ik heb niet zo'n haast gelukkig :lol:
Nee, ik snap dat je geen haast hebt, jij hebt heel andere hobby's dan shows lopen, maar toch is het wel leuk als je hond gewaardeerd wordt voor wat hij is.
Doran is wel echt een hele mooie reu voor zijn type maar in Bennekom of op een andere 'echte show' komt hij gewoon niet uit de verf, het verschil met die stevige show reuen is gewoon te groot. Hij moet dan nog wel een beetje uitzwaren maar je weet zelf.... hij wordt nooit zwaar genoeg voor een show :wink:

Ramses kreeg ook een G in Bennekom, hij viel toen net in de categorie open klasse reuen en viel erg buiten de smaak van de keurmeester.
Bij de aankeuring waren ze juist heel enthousiast over hem, vonden ze het voor zijn type een hele mooie hond en kreeg hij twee keer een ZG. Daar werd hij met heel andere ogen bekeken.
Hij kreeg daar natuurlijk ook geen U maar dat had ik ook niet verwacht.
Top om te lezen dat daar wel eerlijker naar je hond gekeken word.
Hij moet idd nog uitzwaren, hij is net 1,5 jaar, maar "zwaar" genoeg zal hij voor een normale show nooit worden :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Pandora schreef:Ik denk dat je hem beter een keer kan voorbrengen bij de aankeuring van de NLV... ik kan alleen op de site niet vinden wanneer die plaatsvindt. Vorig jaar was deze bij de proef in Numansdorp.
Bij de aankeuring valt Doran wat minder uit de toon en komt zijn type meer tot zijn recht :wink:
Dat is dit jaar weer.. a.s. zaterdag :)

Hanneke
Plaats reactie