Goed

Jammer genoeg niet de ZG die we wilde hebben, maar helaas

Volgens mij staat de datum in de LP van augustus, was dat niet 3 september.Pandora schreef:Ik denk dat je hem beter een keer kan voorbrengen bij de aankeuring van de NLV... ik kan alleen op de site niet vinden wanneer die plaatsvindt. Vorig jaar was deze bij de proef in Numansdorp.
Bij de aankeuring valt Doran wat minder uit de toon en komt zijn type meer tot zijn recht

Ik ben blij dat ik niet de enige ben, 1 minpuntje lijkt me dan toch een ZG, maarja ik heb de ballen verstand van showsDebora schreef:Volgens mij staat de datum in de LP van augustus, was dat niet 3 september.Pandora schreef:Ik denk dat je hem beter een keer kan voorbrengen bij de aankeuring van de NLV... ik kan alleen op de site niet vinden wanneer die plaatsvindt. Vorig jaar was deze bij de proef in Numansdorp.
Bij de aankeuring valt Doran wat minder uit de toon en komt zijn type meer tot zijn recht
Maar als ik jouw keurverslag zo lees begrijp ik het G-tje niet zo goed. Toch een mooi keurverslag en uitzwaren komt vanzelf.

Nee, ik snap dat je geen haast hebt, jij hebt heel andere hobby's dan shows lopen, maar toch is het wel leuk als je hond gewaardeerd wordt voor wat hij is.Lunatic schreef:Ik ben blij dat ik niet de enige ben, 1 minpuntje lijkt me dan toch een ZG, maarja ik heb de ballen verstand van showsDebora schreef:Volgens mij staat de datum in de LP van augustus, was dat niet 3 september.Pandora schreef:Ik denk dat je hem beter een keer kan voorbrengen bij de aankeuring van de NLV... ik kan alleen op de site niet vinden wanneer die plaatsvindt. Vorig jaar was deze bij de proef in Numansdorp.
Maar als ik jouw keurverslag zo lees begrijp ik het G-tje niet zo goed. Toch een mooi keurverslag en uitzwaren komt vanzelf.![]()
Dank je Brigitte, ik zal die tip in m'n achterhoofd houden voor volgend jaar, ik heb niet zo'n haast gelukkig