honden kunnen niet praten

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Irritant of niet........er is in ieder geval weer een zeer humoristische (vind ik dan) topic uit voort gekomen :lol: :lol:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Wat een gejank om niks. Gewoon zonde van de server ruimte dit topic. Misschien vinden de andere mensen het ook wel storend dat jij schrijft uit je eigen persoon en niet vanuit je hond. :roll:
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Ach, ieder in zijn of haar waarde laten. Soms kan het best grappig zijn, mits het goed geschreven is ..

En .. Wist je trouwens dat honden zijn gaan blaffen sedert ze bij de mens hun intrek hebben genomen ;)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Jutta schreef:
Saskia.Bernadette schreef::lol: :lol: :lol:

Alle leuke verhalen zijn gewoon leuk. :twisted:

Maakt mij of de honden niks uit wie ze verteld. 8)
Mee eens
Ook ik ben het hiermee eens!
Het maakt mij juist helemaal niet uit hoe iets geplaatst word, ik kan er soms juist wel ontzettend om lachen als iets in "hondentaal" geschreven word.
Zelf kan ik (of Noah dan :wink:) dat nooit zo goed verwoorden op die manier :lol:
Nee hoor, van mij mag ieder op zijn eigen manier een verhaal neerzetten ik geniet wel mee!
Ik ben ook iemand met veel fantasie, zie alles dan ook meteen voor me... tja ik werk niet voor niks met kinderen :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Lekker blijven schrijven op de manier die je graag wilt, juist de variatie in mensen, honden en schrijfstijl vind ik nu weer leuk aan dit forum :D
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Als mijn mannen iets te vertellen hebben doe ik dat lekker ook hahahaha :lol: :D
En dan moeten de andere hondenbaasjes maar ff naar een ander onderwerp gaan hoor he Bolton en Floyd?? :oops: :confused:
Ja baasje als jij het zegt....
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Allard schreef:Wat een gejank om niks. Gewoon zonde van de server ruimte dit topic. Misschien vinden de andere mensen het ook wel storend dat jij schrijft uit je eigen persoon en niet vanuit je hond. :roll:
nou nou Allard ,snachts om 12 uur nog een oud topic van september 2011 naar boven halen is ook zonde van de server hoor! :D :D Het is zeker komkommertijd.
Waarom schrijf je anders zelf eens niet wat leuks of interresants,OF je laat het door je hond doen! :)

niet zo lelijk doen hoor Allard ,af en toe een geintje moet toch kunnen.Groeten van Wil en de groeten van Co :wink:
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Wil enCo schreef:
Allard schreef:Wat een gejank om niks. Gewoon zonde van de server ruimte dit topic. Misschien vinden de andere mensen het ook wel storend dat jij schrijft uit je eigen persoon en niet vanuit je hond. :roll:
nou nou Allard ,snachts om 12 uur nog een oud topic van september 2011 naar boven halen is ook zonde van de server hoor! :D :D Het is zeker komkommertijd.
Waarom schrijf je anders zelf eens niet wat leuks of interresants,OF je laat het door je hond doen! :)

niet zo lelijk doen hoor Allard ,af en toe een geintje moet toch kunnen.Groeten van Wil en de groeten van Co :wink:
oeps :eusashhh:. Komt zeker omdat hij nog op de eerste bladzijde stond. Ben gewend aan actievere forum :P. Daar is een topic binnen een dag op dag 2.
Plaats reactie