honden kunnen niet praten
-
rimanime
- Speurneus

Irritant of niet........er is in ieder geval weer een zeer humoristische (vind ik dan) topic uit voort gekomen

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Allard
-
MheenLab
- Grote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

Ook ik ben het hiermee eens!Jutta schreef:Mee eensSaskia.Bernadette schreef:![]()
![]()
![]()
Alle leuke verhalen zijn gewoon leuk.![]()
Maakt mij of de honden niks uit wie ze verteld.
Het maakt mij juist helemaal niet uit hoe iets geplaatst word, ik kan er soms juist wel ontzettend om lachen als iets in "hondentaal" geschreven word.
Zelf kan ik (of Noah dan
Nee hoor, van mij mag ieder op zijn eigen manier een verhaal neerzetten ik geniet wel mee!
Ik ben ook iemand met veel fantasie, zie alles dan ook meteen voor me... tja ik werk niet voor niks met kinderen

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Noah/Bruce
- Middelgrote hondenneus

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Als mijn mannen iets te vertellen hebben doe ik dat lekker ook hahahaha
En dan moeten de andere hondenbaasjes maar ff naar een ander onderwerp gaan hoor he Bolton en Floyd??

Ja baasje als jij het zegt....
En dan moeten de andere hondenbaasjes maar ff naar een ander onderwerp gaan hoor he Bolton en Floyd??
Ja baasje als jij het zegt....
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

nou nou Allard ,snachts om 12 uur nog een oud topic van september 2011 naar boven halen is ook zonde van de server hoor!Allard schreef:Wat een gejank om niks. Gewoon zonde van de server ruimte dit topic. Misschien vinden de andere mensen het ook wel storend dat jij schrijft uit je eigen persoon en niet vanuit je hond.
Waarom schrijf je anders zelf eens niet wat leuks of interresants,OF je laat het door je hond doen!
niet zo lelijk doen hoor Allard ,af en toe een geintje moet toch kunnen.Groeten van Wil en de groeten van Co
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
Allard
oepsWil enCo schreef:nou nou Allard ,snachts om 12 uur nog een oud topic van september 2011 naar boven halen is ook zonde van de server hoor!Allard schreef:Wat een gejank om niks. Gewoon zonde van de server ruimte dit topic. Misschien vinden de andere mensen het ook wel storend dat jij schrijft uit je eigen persoon en niet vanuit je hond.![]()
Het is zeker komkommertijd.
Waarom schrijf je anders zelf eens niet wat leuks of interresants,OF je laat het door je hond doen!![]()
niet zo lelijk doen hoor Allard ,af en toe een geintje moet toch kunnen.Groeten van Wil en de groeten van Co