honden kunnen niet praten

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

honden kunnen niet praten

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Ik lees graag en vaak op het labradorforum. Maar steeds vaker lees ik verhaaltjes "verteld"door honden.
Ik zelf ,ik klik dan weg . Ik vind dat VERSCHRIKKELIJK! Vertel gewoon een leuk verhaal wat je beleeft hebt met je hond ,en ik geniet met je mee! :) :)

Maar verhaaltjes van: mn baasje en ik we waren vroeg wakker :? :? en we gingen leuke dingen doen.. brrr

Jongens en meisjes ,honden kunnen niet praten, daar hebben ze ons voor aangeschaft! :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

:applaus: Ik ben het helemaal met je eens Wil. Ik erger me er ook aan, vind het nogal kinderachtig overkomen.
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

me2 :?
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

daar hou ik wel van. aanspreken op gedrag...ik ben 1 van degene die wel eens dat soort verhaaltjes vertelt. Nu ik weet dat anderen zich aan (kunnen) storen en ook nog wel om valide redenen zal ik de tekstvorm veranderen.

gr desiree.

ps weet iemand nog leuk 'strandje" in de buurt van utrecht om met Banjer naar toe te gaan??
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Nou Banjer ,vertel maar tegen je baasje dat er in de buurt van Utrecht een leuk zwem strandje is(hondenstrand Zeewolde ) ,waar jij lekker kan rollebollen en de groetjes en likjes en blafjes van Co en al zn honden vriendjes.

Zoiets dan Banjers vrouwtje? :)

:wink:
Laatst gewijzigd door Wil enCo op 09 sep 2011, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

banjer schreef:daar hou ik wel van. aanspreken op gedrag...ik ben 1 van degene die wel eens dat soort verhaaltjes vertelt. Nu ik weet dat anderen zich aan (kunnen) storen en ook nog wel om valide redenen zal ik de tekstvorm veranderen.

gr desiree.

ps weet iemand nog leuk 'strandje" in de buurt van utrecht om met Banjer naar toe te gaan??

Haha, 'valide redenen' :lol: :lol: :lol:
Joh, ik wil niemand verbieden om op die manier te vertellen. Alleen omdat ik ( en een paar anderen) het niet leuk vinden, zou je niet moeten weerhouden om het zo op het forum te zetten.
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

hahaha zou wel helpen als ik zou weten waar dat strandje is.....scheelt me hoop rondjes rijden

gr desiree.....vrouwtje van banjer

heb een goed weekeind
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

banjer schreef:hahaha zou wel helpen als ik zou weten waar dat strandje is.....scheelt me hoop rondjes rijden

gr desiree.....vrouwtje van banjer

heb een goed weekeind
Hoi Desiree, dat is het Erkemeder strand...effe googelen en je hebt het adres :wink:

Groet, Berdien (baasje van Brent :D )
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Toosje: " Hey, Nino en Nulay, kom ff kijken, Wil zit te zeuren op het forum""
Nino:" Wil , wie?"
Toosje:" Die van gekke Co, weet je wel die lab die niet luistert en samenwoont met zo'n kortpotig blafgeval"
Nulay:" Oh tante Toosje mag ik ook even kijken op het forum? Ik wil dat rare mens wel even kijken"
Nino:" Nulay, opschuiven, ik zat het eerst voor de computer!!"
Toosje:" Ja jongens, ga nou maar weer iets anders doen, ik ben een paar topics aan het lezen, op die van Wil gaan we helemaal niet in. Wat een kinderachtig mens" Even kijken of Banjer nog iets meegemaakt heeft."

:twisted:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Nino&Toosje schreef:Toosje: " Hey, Nino en Nulay, kom ff kijken, Wil zit te zeuren op het forum""
Nino:" Wil , wie?"
Toosje:" Die van gekke Co, weet je wel die lab die niet luistert en samenwoont met zo'n kortpotig blafgeval"
Nulay:" Oh tante Toosje mag ik ook even kijken op het forum? Ik wil dat rare mens wel even kijken"
Nino:" Nulay, opschuiven, ik zat het eerst voor de computer!!"
Toosje:" Ja jongens, ga nou maar weer iets anders doen, ik ben een paar topics aan het lezen, op die van Wil gaan we helemaal niet in. Wat een kinderachtig mens" Even kijken of Banjer nog iets meegemaakt heeft."

:twisted:
:applaus: :lol:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ik vind het wel grappig om te lezen, te veel fantasie denk ik :D
Maar wat ik dan weer heel irritant vind is een overdosis smilies, daar kun je toch niet meer doorheen lezen?
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Mijn naam is Co en ik hoor net dat er wel eens iets over mij geschreven is!........... Welnee bijna niks de afgelopen.. ahum 5 jaar... aldus Wil :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Wil enCo schreef:Mijn naam is Co en ik hoor net dat er wel eens iets over mij geschreven is!........... Welnee bijna niks de afgelopen.. ahum 5 jaar... aldus Wil :)
:wink:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:lol: :lol: :lol:

Alle leuke verhalen zijn gewoon leuk. :twisted:

Maakt mij of de honden niks uit wie ze verteld. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Saskia.Bernadette schreef::lol: :lol: :lol:

Alle leuke verhalen zijn gewoon leuk. :twisted:

Maakt mij of de honden niks uit wie ze verteld. 8)
Mee eens
Afbeelding

bedankt Sharon !
Plaats reactie