niet lekker

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Gelukkig maar, dat het iets onschuldigs lijkt. Hopelijk knapt hij weer snel op.

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Ach jee, hopelijk is er niks ergs aan de hand, sterkte ermee en hopelijk gaat het snel weer beter! :)
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

hoe gaat t nu met je oude dibbes? :verliefd1:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

ilseF schreef:hoe gaat t nu met je oude dibbes? :verliefd1:
Lief van je om het te vragen :)

Ik ben net terug van de DA. Hij heeft daar een kleine check-up gehad. Temperatuur, hartslag en vooral controle bij de buik.

Banjer spande uiteraard zijn buikspieren aan toen zij de buik ging checken. Ik stelde voor om hem een hondekoekje te geven zodat hij werd afgeleid terwijl zij de buik checkte..en ja hoor ze kon er beter bij. Zo qua gevoel (met haar handen) voelde ze geen vreemde afwijkingen in Banjer zijn buik. Het puntje van zijn lever was wel iets gevoeliger. Om zeker te weten wat de stand nu precies is qua lever en buik ondergaat Banjer woensdagmiddag een ego.
Het is meer voor mezelf dan voor Banjer (maar dat begrijp je wel :wink: ). Ze heeft ook nog gekeken naar de schouder van Banjer ivm met zijn mankheid maar dat is zeer waarschijnlijk artrose. Hij heeft er last van als hij opstaat vanuit zijn kussen. Als wij een langere wandeling maken is de mankheid over.

De DA denkt dat Banjer een buikvirus heeft gehad mede ook omdat vandaag zijn buik gewoon weer zacht is en zijn ontlasting weer normaal. Hij was in elk geval weer aardig de oude toen ik thuis kwam van werk. Heel blij en kon niet wachten om naar buiten te gaan :verliefd1: .

Ik ben heel benieuwd naar de echo woensdagmiddag. Het klinkt gek maar ik ga er wel vanuit dat daar iets op te zien is omdat het puntje van zijn lever wat gevoelig was. Als er niets op te zien is qua tumoren...dan spring ik letterlijk een gat in de lucht.
Hij ligt nu in elk geval heerlijk na te genieten van de kauwstaaf die hij net heeft opgesmikkeld..m'n intens lieve ouwe dibbes (tis echt 1 van mijn grote liefdes hahahha)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

dus nog ff spannend tot na de echo sterkte voor woensdag we :duimen: voor goede uitslag
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

laika schreef:dus nog ff spannend tot na de echo sterkte voor woensdag we :duimen: voor goede uitslag
Ik duim wat af sinds de gemaakte afspraak :) . Net wilde de ouwe dibbes ook heel graag meedoen aan het spelletje ballen met de jonge doerak Bundels.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

uitslag echo buik Banjer: er zijn onrustige cellen gevonden op de lever. Maag, darmen,blaas, nieren en lymfeknoppen waren op de echo 'schoon'. Er waren nog geen aantoonbare tumoren te zien op de echo alleen een plek met onrustige cellen (haardjes zoals de radioloog zei). Ze kon verder niet veel zeggen...men weet niet hoe lang die cellen er al zitten en hoe snel ze verder zullen gaan groeien. Ze vertelde dat een lever soms al voor 2/3e vol met tumoren zit voordat de hond laat zien dat hij/zij achteruit gaat qua gezondheid.

Ik had me er al op voorbereid dus wellicht dat daarom de klap minder hard aankomt. Ik wistt tenslotte al dat Banjer zijn milttumor kwaadaardig is die er in mei 2011 met een spoedoperatie is uitgehaald.

We moeten gewoon genieten van elke dag en dat deden we al...tis namelijk de grootste schat op 4 poten die in mijn leven is en als het zover is dat onze werelden gescheiden gaan worden weet ik dat zijn 1e baas hem met open armen staat op te wachten in die ander wereld achter de regenboog.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik hoop dat je nog een tijdje van hem mag genieten :groteknuffel:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Rot dat dit zo boven jullie hoofd hangt, maar ik hoop dat het nog heel lang zal duren voordat hij er last van laat zien.
Geniet van elkaar!
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Roos schreef:Rot dat dit zo boven jullie hoofd hangt, maar ik hoop dat het nog heel lang zal duren voordat hij er last van laat zien.
Geniet van elkaar!
Dat hoop ik ook Roos!! Ik ga hem ook nog meer verwennen dat ik al deed en voor de rest...ik houd hem heel goed in de gaten qua gewicht etc...
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

geniet van hem zo lang jullie kunnen geef banjer een dikke knuf en lebbers van de meiden sterkte meis
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

Ik hoop ook dat je nog een hele tijd van hem kan genieten. Een knuffel van mijn duo.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Van hier een dikke knuf voor Banjer en geniet van hem zolang hij bij jullie is. :groteknuffel:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Hopelijk kan je nog lang van Banjer genieten :groteknuffel:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

In gedachten ben ik bij jullie!

Veel liefs van Alice.
Afbeelding
Plaats reactie