Wij stoppen

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Gelukkig lopen er nog heel wat 'aandenkertjes' van jullie hier in Nederland rond. Geniet van je roedel een kostbaar bezit :)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Jeetje wat jammer en een nare moeilijke beslissing voor jullie. Wens jullie alle goeds toe met jullie prachtige honden en mocht je een keer willen pupsnuffen om af te kicken we wonen om de hoek voor je ;)
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

:( veel sterkte met de beslissing,
En er lopen hele leuke honden rond, ik vind bram zo'n leuke hond :verliefd1:
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Goh, wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest. Jammer dat jullie laatste ervaring nu zo'n ongelukkige is geweest. Maar net wat er al eerder gezegd is.... Er lopen een paar prachtige labjes rond die jullie toch maar mooi gefokt hebben. En ik ben blij en trots dat wij er daar eentje van hebben. :wink:

Gelukkig hebben jullie zelf ook nog een prachtige roedel thuis, dus genoeg labjes om van te genieten. En dat zullen jullie zeker doen. :)

@anp: Lief dat je Bram zo'n leukerdje vindt. Moeten maar gauw weer eens ergens wandelen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Moeilijke beslissing lijkt me. Ook ons laatste nestje was fout gegaan.
Het zo afsluiten is best moeilijk Maar las je voor jezelf weet dit niet meer te willen is het een eerlijke beslissing ook naar je honden toe. Ook wij hebben gedacht te gaan stoppen. Mijn man is 62 en ik 60. Na ruim een jaar na het laatste nest loopt hier nu toch weer een pup. De beslissing een pup te nemen hebben we op een andere manier gedaan als alleen een pup voor de fok. We hebben ons serieus afgevraagd willen we een hond erbij of alleen een hond erbij omdat we door willen met fokken. Toen we daar uit waren samen kwam onze Quinta. het wordt wel onze laatste hond Ook hier begint de leeftijd toch mee te spelen. mocht zij gezond zijn ja dan willen we ook met haar toch nog een nestje doen.

Wil
Afbeelding
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

@erica tenzij je naar delft komt word het lastig 8) ben momenteel beetje autoloos
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Dat was vast een moeilijke beslissing maar begrijpelijk. Ik wens jullie heel veel mooie jaren met jullie heerlijke roedel. En graag af en toe weer fotos plaatsen.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Plaats reactie