Wij stoppen
-
- Speurneus
Wij stoppen
na lang er over te hebben gepraat hebben wij besloten te stoppen met fokken.
we worden er ook niet jonger op maar dit willen wij en kunnen wij niet aan als dit weer zou gebeuren.
We weten dat dat niet hoeft maar als ik eerlijk ben en naar willem kijk dan kan hij dit niet aan
Ik heb er minder moeite mee het was zijn hobby ik hielp natuurlijk wel mee.
Het is jammer dat we niet nog een nestje doen maar helaas voordat je weer kan en mag ben je toch weer een jaartje verder, het is goed zo we gaan nu genieten van de honden en leuke dingen doen.
Bedankt voor alle leuke reacties als er weer een nestje was op de foto's en het meeleven.
we worden er ook niet jonger op maar dit willen wij en kunnen wij niet aan als dit weer zou gebeuren.
We weten dat dat niet hoeft maar als ik eerlijk ben en naar willem kijk dan kan hij dit niet aan
Ik heb er minder moeite mee het was zijn hobby ik hielp natuurlijk wel mee.
Het is jammer dat we niet nog een nestje doen maar helaas voordat je weer kan en mag ben je toch weer een jaartje verder, het is goed zo we gaan nu genieten van de honden en leuke dingen doen.
Bedankt voor alle leuke reacties als er weer een nestje was op de foto's en het meeleven.

-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Dat zal vast een hele moeilijke beslissing zijn geweest, maar ik begrijp het helemaal. Vooral als je zoiets vreselijks meemaakt, moet je een flinke hobbel over om toch weer met goede moed verder te gaan. En inderdaad tellen de jaren ook mee, dat merk ik zelf ook. Het gaat allemaal niet meer zo makkelijk en het kost veel meer energie als tien of twintig jaar geleden
Ik denk er zelf ook steeds vaker over na, hoe lang ik nog door wil gaan. Op een gegeven moment zal dat moment zich vanzelf wel aankondigen, denk ik
Jullie zullen vast en zeker nog vele jaren genieten van jullie honden, daar heb je geen nestjes voor nodig. Sterkte met het loslaten van jullie fokkersleven, daar zal best nog wel wat tijd overheen gaan voordat jullie afgekickt zijn
Hanneke

Jullie zullen vast en zeker nog vele jaren genieten van jullie honden, daar heb je geen nestjes voor nodig. Sterkte met het loslaten van jullie fokkersleven, daar zal best nog wel wat tijd overheen gaan voordat jullie afgekickt zijn

Hanneke
-
- Speurneus
- Contacteer:
Dit is een zware beslissing Linda, maar heel begrijpelijk als je zoiets vreselijks meegemaakt hebt, heel veel sterkte.
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
-
- Speurneus
Ik kan me dat zo goed voorstellen na de laatste verdrietige gebeurtenis maar zoals Hanneke ook al zegt het zal best afkicken worden voor jullie maar ik denk dat jullie ook kunnen terug kijken op een heleboel gelukkige gebeurtenissen met jullie honden 

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Wat een moedige beslissing!
Maar wel heel begrijpelijk
na de verdrietige afloop van jullie laatste nestje
Ik heb nog vaak aan jullie gedacht
Maar ik begrijp heel goed dat de leeftijd begint mee te tellen en dat jullie niet weer de kans willen lopen om weer zo'n triest verlies van een zo'n gewenst nestje te krijgen
Ook hier moeten alle zeilen worden bij gezet als we in de toekomst weer een nestje zouden krijgen, mijn gezondheid was de laatste jaren al niet zo goed maar nu weet ik ook nog sinds 5 weken dat ik MS heb
Toch heb ik de hoop dat we volgend jaar weer eens pups mogen krijgen van onze Chelsea of misschien Tara. Deze laatste moet alleen nog wel allerlei gezondheidsonderzoeken hebben voordat dit zou mogen.
Bij Chelsea is dit alles al gedaan daar zijn geen belemmeringen meer voor het moederschap. Behalve haar leeftijd
vinden wijzelf.
Nu bij jullie "de kogel door de kerk is" kunnen jullie hopelijk samen nog lang genieten van jullie dogs in een rustige vorm en natuurlijk het forum niet te vergeten:)
Maar wel heel begrijpelijk

Ik heb nog vaak aan jullie gedacht

Maar ik begrijp heel goed dat de leeftijd begint mee te tellen en dat jullie niet weer de kans willen lopen om weer zo'n triest verlies van een zo'n gewenst nestje te krijgen

Ook hier moeten alle zeilen worden bij gezet als we in de toekomst weer een nestje zouden krijgen, mijn gezondheid was de laatste jaren al niet zo goed maar nu weet ik ook nog sinds 5 weken dat ik MS heb

Toch heb ik de hoop dat we volgend jaar weer eens pups mogen krijgen van onze Chelsea of misschien Tara. Deze laatste moet alleen nog wel allerlei gezondheidsonderzoeken hebben voordat dit zou mogen.
Bij Chelsea is dit alles al gedaan daar zijn geen belemmeringen meer voor het moederschap. Behalve haar leeftijd

Nu bij jullie "de kogel door de kerk is" kunnen jullie hopelijk samen nog lang genieten van jullie dogs in een rustige vorm en natuurlijk het forum niet te vergeten:)

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Sascha schreef:Ook hier moeten alle zeilen worden bij gezet als we in de toekomst weer een nestje zouden krijgen, mijn gezondheid was de laatste jaren al niet zo goed maar nu weet ik ook nog sinds 5 weken dat ik MS heb![]()

Hanneke
-
- Speurneus
- Contacteer:
sterkte hiermee.Laboriginals schreef:Sascha schreef:Ook hier moeten alle zeilen worden bij gezet als we in de toekomst weer een nestje zouden krijgen, mijn gezondheid was de laatste jaren al niet zo goed maar nu weet ik ook nog sinds 5 weken dat ik MS heb![]()
Goh, dat is ook heftig voor jou. Veel sterkte. Hopelijk kan je nog een hele tijd door met de hondenhobby
![]()
Hanneke
@ Linda jullie ook veel sterkte met jullie zware besluit!