Verslag van Dora's eerste OWT
-
Lunatic
- Speurneus

Wat leuk Jaap, dat je Borculo gaat lopen, heel veel succesChica schreef:Gefeliciteerd Linda & Doran! Dat hebben jullie samen heel knap gedaan!
Leuk ook ook om jullie uitgebreide verslag te lezen.. Heb zelf vorige week geholpen bij de OWT te Beesd op de proef van Henk Slijkhuis en als reporter voor de Labardor Post ook de andere proeven. Als ik je beschrijving van de proeven zo lees, maken de keurmeesters bij de inrichting van de proeven wel dankbaar gebruik van de/het verschil in de terreinomstandigheden. Landgraaf zal wel heel anders geweest zijn dan het landgoed Marienweardt...
Ben trots op jullie en mag alleen maar hopen en dromen dat ik op de OWT te Borculo van 28 april met dezelfde cijfers en/of een certificaat naar huis mag.
Helaas werkt bij mij op de een of andere reden de video niet...
Ga zo door!
Groet,
Jaap*Chica
De beste tip die ik je mee kan geven is, wees niet zenuwachtig, ik heb het allemaal over me heen laten komen en vooral genoten, het enige moment dat mijn hart even tekeer ging, was toen Doran op de eerste proef achterom zat te kijken tijdens schot/markeer, toen had ik even zoiets van: hoe ga ik dit oplossen
Van alle proeven zijn filmpjes, maar helaas allemaal tegen de zon in, dus erg slecht te zien.
Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
-kim-
- Speurneus

Super gedaan !!
Als ik dat had geweten was ik komen kijken, zo dichtbij ( of mag dat niet bij een OWT ? )
Als ik dat had geweten was ik komen kijken, zo dichtbij ( of mag dat niet bij een OWT ? )
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
ja hoor, bij een OWT mag je gewoon kijken! Alleen bij een Field Trial niet, omdat daar met scherp geschoten wordt-kim- schreef:Super gedaan !!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Joco
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Gefeliciteerd met dit geweldige resultaat!
Kan me helemaal voorstellen hoe trots je bent op je mannetje en op jezelf natuurlijk. Jullie doen het samen, super hoor!
Vind het wel knap dat je helemaal niet zenuwachtig was.
Goed gedaan
Ik hoop over een jaar ook mee te doen, eerst nog even hard door trainen
Kan me helemaal voorstellen hoe trots je bent op je mannetje en op jezelf natuurlijk. Jullie doen het samen, super hoor!
Vind het wel knap dat je helemaal niet zenuwachtig was.
Goed gedaan
Ik hoop over een jaar ook mee te doen, eerst nog even hard door trainen
-
-kim-
- Speurneus

Goed om te weten voor een volgende keerLupos schreef:ja hoor, bij een OWT mag je gewoon kijken! Alleen bij een Field Trial niet, omdat daar met scherp geschoten wordt-kim- schreef:Super gedaan !!
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lunatic
- Speurneus

Bedankt allemaal
Ja ik ben superrrrr trots op m'n mannetje
Wat niet inhoud dat we er al zijn natuurlijk, de 7e hebben we weer een wedstrijd, is kijken hoe het dan gaat, andere omstandigheden, andere proeven, dus wie weet hoe het dan gaat
Maar ook daar gaan we ontspannen heen, genieten van de dag en weer een hoop leren en ervaring op doen
Ja ik ben superrrrr trots op m'n mannetje
Wat niet inhoud dat we er al zijn natuurlijk, de 7e hebben we weer een wedstrijd, is kijken hoe het dan gaat, andere omstandigheden, andere proeven, dus wie weet hoe het dan gaat
Maar ook daar gaan we ontspannen heen, genieten van de dag en weer een hoop leren en ervaring op doen
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi